ناصر ملک‌ مطیعی: یکه تاز سینمای ایران بودم


ناصر ملک‌مطیعی، بازیگر نسل پدر و مادرهای‌مان است؛ بازیگری که نسل‌اولی‌ها با فیلم‌هایش خاطره‌بازی کرده‌اند. حالا بعد از سی و چند سال دوباره در فیلم «نقش ونگار» به کارگردانی علی عطشانی بازی کرده است. با او به گفت‌وگو نشستیم و حسابی خاطره‌بازی کردیم.


ویدیو مرتبط :
‫فرش ایران ، یکه تاز بی رقیب بازارها‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ملك مطیعی در سینمای ایران تكرار نمی‌شود



 

 

مریلا زارعی: ملك مطیعی در سینمای ایران تكرار نمی‌شود

 

مریلا زارعی: ملك مطیعی در سینمای ایران تكرار نمی‌شود . مریلا زارعی ساعتی پس از بازگشت از مراسم تشییع پیكر محمود بنفشه‌خواه، شگفت‌زده و متاثر خبر درگذشت كیومرث ملك مطیعی را بسیار تلخ دانست و از نبود او در سینمای ایران ابراز تاسف كرد.




زارعی كه هنوز چندساعتی بیش نیست از مراسم تشییع پیكر محمود بنفشه خواه با اندوه پا به منزل گذاشته است، با ابراز تاسف فراوان از درگذشت كیومرث ملك‌مطیعی گفت: بسیار متاسفم كه امسال هنرمندان سینما یكی پس از دیگری ما را ترك می‌كنند. ملك مطیعی، سومین هنرمندی بود كه پس از رضا كرم‌رضایی و محمود بنفشه‌خواه به دیار ابدی سفر كرد.

 


این بازیگر سینما كه در چندین فیلم سینمایی و تلویزیونی ازجمله خروس جنگی با ملك‌مطیعی همكار و هم‌بازی بوده است، درباره ویژگی‌های اخلاقی و هنری این هنرمند تازه درگذشته گفت: یكی از شاخصه‌های بارز ملك‌مطیعی؛ صبر و تحمل فراوان بود. او در طول همكاری در فیلم‌های سینمایی روحیه فوق‌العاده‌ای داشت و با انرژی و شوری كه به گروه تولید می‌داد؛ از آنها حمایت می‌كرد.



زارعی با اشاره به اینكه بیشتر بازیگران پیشكسوت سینما؛ دارای یك روحیه قوی و اخلاق خوب هستند، گفت: ما باید قدر این هنرمندان را بدانیم زیرا دیگر شبیه آنها كمتر یافت می‌شود. باید در طول حیات‌شان هر كاری از دستمان بر می‌آید برایشان انجام دهیم تا در زمان شنیدن خبرهای بدی هم‌چون درگذشت ملك‌مطیعی؛ از اینكه نتوانستیم كاری برای آنها بكنیم، متاسف نباشیم..../ خبرگزارى ايلنا