میلیاردرها این روزها پول اضافه را چه می کنند؟


قطعا من و شما با شخصی مانند دیوید بکهام که درآمدش در هر دقیقه از مرز نهایی درآمد سالانه مان بیشتر است، در چنین تفریحاتی هم تفاوت هایی داریم. اگر دوست دارید بدانید میلیاردرهای معروف جهان پول هایشان را صرف خرید چه بازیچه های تفریحی می کنند، این مطلب را دنبال کنید.

رومن آبراموویچج تاجز بزرگ روسی حدود 350 میلیون دلار از سرمایه 13 میلیارد دلاری اش را صرف خرید کشتی تفریحی اش کرده که البته بزرگ ترین کشتی تفریحی دنیاست.

همه ما یک سری علاقه مندی های ویژه در خریدهایمان داریم؛ یکی برای دلخوشی تمبر جمع می کند، یکی لباس می خرد و یکی هم هر ماه کلی برای عطرهای مختلف هزینه می کند. راستی شما با پول های اضافی تان چه می خرید؟


ویدیو مرتبط :
پول مفتی اضافه کنید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعتراض چند بازیكن به پول تو جیبی در تركیه /علاوه بر قرارداد ها پول خرید هم اضافه شد



اعتراض چند بازیكن به پول تو جیبی در تركیه /علاوه بر قرارداد ها پول خرید هم اضافه شد

بازیكنان استقلال در كشور تركیه بسر می برند اما شرایط مالی این تیم هنوز بهبود پیدا نكرده او این وضعیت شرایط را برای اعضای این تیم سخت وبازیكنان تیم از مدیریت باشگاه دلخور و اعتراض خود را اعلام كردند.

اعضای تیم استقلال در كشور تركیه اردوی تداركاتی برگزار می كنند اما این در حالی است كه اعضای تیم خواستار دریافت پول شدند و این اتفاق اعضای این تیم را با مشكل روبرو كرده است.

بازیكنان تیم مدعی شدند كه حداقل از مسئولان تیم توقع داشتند كه اوضاع مالی آنها را در كشور تركیه مورد بررسی قرار دهند.

اتفاقی كه در اردوی استقلال رخ نداده است و این موضوع عاملی است كه بازیكنان را با شرایط خاصی روبرو كرده است.

بازیكنان تیم استقلال مدعی شدند كه در جریان اردو مسئولان تیم موظف هستند كه حداقل پس از عدم پرداخت پیش قراردادها ، حداقل شرایط را طوری پیش ببرند كه بازیكنان در اردو دچار مشكلات جدی نشوند و حداقل بتوانند خریدهای معمول سفرهای خارجی را انجام دهند اما این اتفاق رخ نداده است و شرایط برای ا عضای این تیم متفاوت پیش رفته است.

شایان ذكر است، بازیكنان اعتراض خود را به مسئولان اعلام كردند و خواستار رسیدگی شدند زیرا شرایط مالی و عدم تعهد مالی مسئولان برخی را دچار مشكل كرده است كه وادار به اعتراض شوند برخی در تیم معتقدند علاوه بر پیش قراردادها ، خرید و پول توجیهی هم مشكل ساز  شده است/باشگاه خبرنگاران