مونا احمدی پیشنهاد وسوسه‌ انگیز می خواهد


سریال وضعیت سفید كه این شب‌ها پخش می‌شود، تعداد زیادی بازیگر دختر و پسر نوجوان و جوان دارد. یكی از این بازیگرها مونا احمدی، نوه خانواده است كه ما به بهانه این حضور با او گپ كوتاهی زدیم.




ویدیو مرتبط :
وسوسه انگیز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیشنهاد های وسوسه انگیز عربستان به روسیه برای عدم حمایت از بشار اسد



پیشنهاد های وسوسه انگیز عربستان به روسیه,علت پیشنهاد های وسوسه انگیز عربستان به روسیه

پیشنهاد های وسوسه انگیز عربستان به روسیه برای عدم حمایت از بشار اسد

‌ عربستان و روسیه در سال 2008 نیز چند قرار داد بزرگ تسلیحاتی امضا کردند که برخی رسانه های روسی در آن سال مدعی شدند یکی از اهداف عربستان از انعقاد این قرار دادهای پر منفعت تسلیحاتی با روسیه، دور کردن مسکو از ایران بوده است.

دولت عربستان به روسیه پیشنهاد داده در صورت دست برداشتن از حمایت از حکومت بشار اسد ، از روسیه سلاح می خرد و به این کشور امتیازات اقتصادی گسترده ای می دهد.

به گزارش عصر ایران خبرگزاری رویترز به نقل از منابع دیپلماتیک نوشت که هدف اصلی سفر هفته گذشته شاهزاده "بندر بن سلطان" وزیر اطلاعات عربستان به مسکو ارایه همین پیشنهادها به دولت روسیه بوده است.

عربستان به روسیه پیشنهاد داده در صورت عدم حمایت مسکو از حکومت سوریه، دولت ریاض علاوه بر خرید میلیارد ها دلار سلاح از این کشور، قراردادهای فروش گاز روسیه را به چالش نخواهد کشید.

بر اساس یک منبع مخالف حکومت سوریه که به ریاض نزدیک است شاهزاده بندر در دیدار چهارساعته خود با ولادیمیر پوتین به رییس جمهور روسیه پیشنهاد داده که اگر روسیه دست از حمایت اسد بردارد، ریاض 15 میلیارد دلار سلاح از این کشور خواهد خرید و منابع گازی در خلیج فارس رقیبی برای فروش گاز روسیه به اروپا نخواهد بود.

در ازای این پیشنهادها عربستان به مسکو پیشنهاد داده سطح حمایت خود از بشار اسد را کاهش داده و قطعنامه های ضد سوری شورای امنیت را وتو نکند.
بر اساس این گزارش جواب روسیه به این پیشنهادهای وسوسه انگیز عربستان مشخص نبوده است.

روسیه در دو سال گذشته مهم ترین حامی بین المللی حکومت بشار اسد بوده است و این در حالی است که ریاض با همراهی قطر و ترکیه و حمایت کشورهای غربی از مخالفان مسلح حکومت سوریه حمایت و پشتیبانی مالی و تسلیحاتی می کنند.
روسیه با همراهی چین تا کنون سه بار جلوی تصویب قطعنامه های بر ضد حکومت سوریه را در شورای امنیت ملل متحد گرفته است.

مقام های روسیه و عربستان پس از افشای این خبر در روز گذشته تا کنون نسبت به صحت یا سقم این خبر واکنشی نشان نداده اند اما یک منبع سعودی به رویترز گفته است که مقامات سعودی از نتایج دیدار چهار ساعته شاهزاده بندر با پوتین، خوشحال اند؛ اما  منابع دیپلماتیک دیگر به رویترز گفته اند پاسخ اولیه پوتین به پیشنهادهای شاهزاده بندر بی نتیجه بوده است.

یک منبع دیپلماتیک غربی نیز به رویترز گفته است بعید به نظر می رسد دولت پوتین استراتژی خود در خاورمیانه را با یک قرار داد تسلیحاتی با عربستان معامله کند.
این منابع افزودند با این حال پس از این دیدار دولت روسیه به حکومت دمشق فشار آورده است تا به بازرسان سازمان ملل اجازه تحقیق میدانی درباره احتمال کاربرد سلاح های شیمیایی در سوریه را بدهد. تیم سازمان ملل هفته آینده برای بازرسی وارد سوریه خواهد شد.

عربستان و روسیه در سال 2008 نیز چند قرار داد بزرگ تسلیحاتی امضا کردند که برخی رسانه های روسی از جمله روزنامه کامرسانت در آن سال مدعی شدند یکی از اهداف عربستان از انعقاد این قرار دادهای پر منفعت تسلیحاتی با روسیه، دور کردن مسکو از ایران بوده است./عصرایران