من چه گوارا هستم


ارنستو رافائل گوارا دلاسرنا (زادهٔ ۱۴ ژوئن ۱۹۲۸، روساریو، استان سانتا فه - درگذشت ۹ اکتبر ۱۹۶۷) که بیش‌تر به‌نام چه‌گوارا یا ال‌چه شناخته می‌شود، پزشک، چریک، سیاست‌مدار و انقلابی مارکسیست زادهٔ آرژانتین است.


ویدیو مرتبط :
چه گوارا از زبان کاسترو(من کمونیست هستم)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مشایی: سخنگو نیستم ولی پاسخگو هستم



 

مشایی: سخنگو نیستم ولی پاسخگو هستم

 

 

رییس دفتر رییس‌جمهور در واكنش به رای نمایندگان مجلس بر عدم استرداد لایحه‌ هدفمند كردن یارانه‌ها با تاكید بر این‌كه " دولت باید طبق مقررات عمل كند" در عین حال گفت: البته اجرای این لایحه به این‌گونه كار بسیار سختی است و حجم بالایی از موفقیت دولت را در این ارتباط كم می‌كند.

 


به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران اسفندیار رحیم‌مشایی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه‌ معاون سیاسی دفتر رییس‌جمهور در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایسنا در مورد سخنگویان دولت و این‌كه وی یكی از سخنگویان دولت است یا نه؟ اظهار كرد: من سخنگو نیستم ولی آقای رییس‌جمهور به من فرمودند شما با توجه به اشرافی كه به حوزه‌های مختلف در ارتباط با دولت دارید، می‌توانید به سوالات جواب دهید.

 


وی بار دیگر تاكید كرد: سخنگو نیستم، در مقام پاسخگویی در صورت لزوم به سوالات جواب می‌دهم ولی سخنگو نیستم.

 


وی همچنین اظهار كرد: تصور می‌كنم حداكثر تا یك هفته دیگر سخنگویان دولت معرفی خواهند شد.

 


رییس دفتر رییس‌جمهور بار دیگر در پاسخ به سوالی در ارتباط با لایحه هدفمند كردن یارانه‌ها و رای نمایندگان مجلس در این ارتباط گفت: وقتی دولت لایحه‌ای را به مجلس می‌دهد در واقع اعلام می‌كند كه بر این اساس می‌تواند این لایحه را اجرا كند، وقتی این لایحه در مجلس تغییر می‌كند و دولت می‌گوید با این تغییرات اجرای این لایحه شدنی نیست یا اجرای به نحو مطلوب نخواهد بود، اگر مجلس این استدلال دولت را نپذیرد، دولت تقاضای استرداد لایحه را می‌كند و منطق این است كه این استرداد پذیرفته شود. البته رای نمایندگان مجلس نیز محترم است ولی آ‌ن‌ها این درخواست دولت را نپذیرفتند.

 


وی گفت: با این امر تضمین موفقیت كار دشوار می‌شود و اجرای لایحه كار سختی است. البته تلاش این است كه به نفع مردم عمل شود، كار دولت سخت می‌شود و تمام كسانی كه در كار اجرا هستند اجرای آن را دشوار می‌دانند.