مردی که آفریقــا در دستـــان اوست


امیرحسین توحید رهبری تا به حال در فیلم‌های سینمایی حرفه‌ای، عشق فیلم، دایناسور و چینوت بازی و سریال‌هایی مثل مرد هزار چهره، دایره تردید، حلقه سبز، مختارنامه، یوسف پیامبر و چند سریال دیگر حضور داشته و تا به حال از او گزارش‌های تلویزیونی مختلفی پخش شده است.



«امیرحسین توحید رهبری» علاوه‌بر مار و ایگوانا كه بیشتر دیده‌ایم با تمساح، گرگ، خرس و حیواناتی كه حتی شنیدن اسم آن‌ها خیلی از ما را می‌ترساند كار می‌كند و می‌تواند از آن‌ها بازی بگیرد. برای مثال در فیلم مسیح، گرگ‌ها را او كارگردانی كرده است. كاری از او كه به یاد همه مانده فیلم «رئیس» است. او در این فیلم كروكودیل را جلوی دوربین آورده بود؛ حیوانی كه برای نخستین بار او وارد ایران كرد. امیرحسین توحید رهبری تا به حال در فیلم‌های سینمایی حرفه‌ای، عشق فیلم، دایناسور و چینوت بازی و سریال‌هایی مثل مرد هزار چهره، دایره تردید، حلقه سبز، مختارنامه، یوسف پیامبر و چند سریال دیگر حضور داشته و تا به حال از او گزارش‌های تلویزیونی مختلفی پخش شده. او نخستین موسسه حیوانات سینمایی به نام «سینما وحش» را هم ثبت كرده و همچنین كارگردانی حیوانات تنها هنر او نیست. امیرحسین توحید رهبری ورزشكار است و در ورزش‌هایی مثل كونگ‌فو، فول‌كیك‌بوكسینگ، شمشیربازی، غواصی و سواركاری هم تبحر دارد.



رضا و افشین رئوفی، برادرانی هستند كه حیوانات عجیب و غریب مثل ایگوانا و مارپیتون درخانه پرورش می‌دهند. در این گزارش نوشته شده بود، این 2نفر حیواناتی را در خانه پرورش می‌دهند كه به حیوانات اگزوتیك شهرت دارند؛ حیواناتی مثل ایگوانا، مارپیتون یا بزمجه ایرانی. برای توضیح درباره این حیوانات گفته شده بود كه آن‌ها را این روزها در سریال‌ها و فیلم‌های ایرانی زیاد می‌بینیم. این موضوع موجب رنجش آقای امیرحسین توحید رهبری، هنرمند و کارگردان واقعی حیوانات اگزوتیک در تلویزیون و سینما شد. از این جهت که این گزارش موجب القای این مطلب به مخاطب می شود که کارگردان حیوانات در سریال‌های تلویزیونی از جمله سریال مرد هزار چهره، برادران رئوفی هستند. اگر چه در این گزارش تصریحی به نام کارگردانی برادران رئوفی در این سریال نشده و ایشان هم چنین ادعایی نداشته‌اند، اما با این وجود، ضمن احترام به نظر هنرمند ارجمند، آقای رهبری و به پاس خدمات ارزنده ایشان، گزارشی از اقدامات و هنرهای بی‌نظیر این هنرمند ارائه می‌شود.





از بین بردن ترس از حیوانات

امیر حسین توحید رهبری 2 ویژگی اساسی برای این كار دارد؛هم از كودكی به حیوانات علاقه‌مند بود و هم در كلاس‌های بازیگری تئاتر نزد استادانی چون مهین اسكویی و مهدی فتحی تعلیم دیده است. بعد از دیپلم مدتی در دانشگاه موسیقی خواند و بعد تئاتر را شروع كرد اما هیچكدام از این 2 او را راضی نكرد. مدتی بعد برای ادامه تحصیل به هند رفت. او فكر می‌كند دلیل این مهاجرت علاقه‌ای بود كه از قدیم به حیوانات داشت. جزیره میمون‌ها، خانه فیل‌ها و جاهای دیگری مانند این‌ها را به عشق حیوانات زیر پا گذاشت. او از سال 73 و بیشتر از 17 سال است كه بازی می‌كند. كارش را با سریال «لبخند سوم» شروع كرد و نخستین بار آن‌جا از یك گربه بازی گرفت. این تجربه به او نشان داد كه بیشتر از چیزی كه فكر می‌كند به حیوانات علاقه‌مند است و از آن به بعد كارش را با حیوانات شروع كرد. او نخستین بار در فیلم «خواب و بیدار» مهدی فخیم‌زاده حیوانات را وارد سینمای ایران كرد و حالا یكه‌تاز این مقوله است. هدف دیگر او این است كه بتواند فوبیا یا ترس از حیوانات را از بین ببرد و برای این كار روش جالبی دارد. او می‌تواند كاری كند كه علاوه بر این‌كه ترس آدم‌ها از این حیوانات بریزد، به آن‌ها علاقه‌مند شوند.


ویدیو مرتبط :
مردی که پوست بدنش تا سی سانت کش می آید 13 کلیپ مردی با پوستی عجیب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مردی که پرونده ایران در کنگره در دست اوست!



اخبار,اخبارسیاست  خارجی, پاسخ کنگره به مذاکرات با ایران

کورکر اوایل هفته آینده ریاست جلسات سنا را درباره دخالت نظامی آمریکا در نبردهای نظامی در خارج از این کشور برعهده خواهد داشت.

آسوشیتدپرس نوشت: سناتور باب کورکر به عنوان رئیس کمیسیون روابط خارجی سنای آمریکا اکنون با مهم‌ترین مساله کنگره مواجه است؛ اینکه آیا مجوز جنگ با داعش را که دولت اوباما درخواست کرده است صادر کند یا خیر.

به گزارش «تیک»، وی همچنین نقش مهمی در پاسخ کنگره به مذاکرات با ایران بر سر برنامه هسته‌ای این کشور خواهد داشت.

کورکر اوایل هفته آینده ریاست جلسات سنا را درباره دخالت نظامی آمریکا در نبردهای نظامی در خارج از این کشور برعهده خواهد داشت.

ارتش آمریکا ماه‌هاست نبرد سختی علیه داعش دارد و تاکنون بیش از 2700 سرباز را برای آموزش و کمک به نیروهای امنیتی عراق و انجام حملات هوایی در عراق و سوریه مستقر کرده است.

اوباما خواستار مجوز تازه برای استفاده از زور علیه داعش است و این درخواست آغازی برای طرح مجدد بحث جنگ در سناست.


 اخبار سیاست  خارجی  -   تیک