محمدرضا شریفی نیا، مرد هزار چهره سینما


محمدرضا شریفی‌نیا پاسخ می‌دهد: درباره «پایان نامه»، «اخراجی‌ها»، «جدایی نادر از سیمین»، و فیلم‌های ظاهرا روشنفکرانه دولتی، فضای حاکم بر اینترنت و مطبوعات، مردم، و کارگردان‌هایی که فیلم همکارشان را هو می‌کنند و پشت پرده سینما و تلویزیون!


ویدیو مرتبط :
بیوگرافی محمدرضا شریفی نیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افشاگری "محمدرضا شریفی‌نیا" از دستمزد بالای بازیگران چهره



افشاگری محمدرضا شریفی‌نیا,دستمزد بازیگران,افشاگری محمدرضا شریفی‌نیااز دستمزد بازیگران

افشاگری "محمدرضا شریفی‌نیا" از دستمزد بالای بازیگران چهره

"محمدرضا شریفی‌نیا" از چگونگی دریافت دستمزدهای بالای بازیگران چهره می‌گوید.

محمدرضا شریفی نیا بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران گفت: در صورت وجود یک فیلم نامه خوب حاضر به ایفای نقش بدون دستمزد هم هستم اما در غیر این صورت تنها پول آبروی خود را می گیرم. 

 

این بازیگر با اشاره به دستمزد بالای برخی از بازیگران عنوان کرد: برخی از بازیگران با آوردن اسپانسر برای یک فیلم سعی در اخذ دستمزد بالا دارند به این صورت که این بازیگران یک اسپانسر برای آن فیلم می آورند و آن اسپانسر برای مثال 500 میلیون تومان به آن فیلم پول تزریق می کند. 

 

وی ادامه داد: بازیگر پس از اخذ درصد اسپانسر مبلغی را هم به عنوان حقوق خود از تهیه کننده می گیرد و به این ترتیب دستمزد بالای خود را رسانه ای می کند. 

وی افزود: البته برخی از کارگردانان و تهیه کنندگانی که موقعیت کارگردانی و یا تهیه کنندگی را ندارند به وسیله یک بازیگر سرشناس سعی در پیدا کردن موقعیت خود در سینما را دارند و به این ترتیب دستمزدهای بالایی را به بازیگران می دهند.

 

شریفی نیا بیان کرد: یک کارگردان و تهیه کننده در صورت برخورداری از یک جایگاه مناسب در سینما هیچگاه دستمزد بالایی به یک بازیگر نمی دهد زیرا بارها شاهد این موضوع بوده ام که بسیاری از بازیگران بدون هیچ بحثی برای بازی در کار یک کارگردان حرفه ای چک سفید امضا می کنند. 

 

این بازیگر ادامه داد: اما به طور کلی استفاده از بازیگران چهره برای جذب مخاطب در همه جای دنیا امری طبیعی است که البته باید این موضوعات براساس ساختار و موضوع خوب قصه باشد. 

 

وی تصریح کرد: در این سال ها بسیاری از بازیگران جدید و جوان با برخورداری از استعداد، شرایط و تحصیلات بازیگری وارد این عرصه شده اند اما وجود کانال هم از ملزومات این کار هست. 

 

شریفی نیا با اشاره به حضور خود در آثار متعدد بیان کرد: حضورم در این آثار به دلیل علاقه زیاد مردم به من است به طوری که مردم تمام آثارم را نگاه می کنند و این موضوع را در خیابان، کوچه و بازار به من می گویند./باشگاه خبرنگاران