محبوب‌ترین بازیگران در شبکه های اجتماعی


این‌ها بازیگران زن و مردی هستند که صاحب پیج‌هایی با بالاترین میزان هوادارند. بازیگرانی که بیشترین لایک را خورده اند!


ویدیو مرتبط :
فروش صفحات بازیگران معروف در شبکه های اجتماعی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علائق بازیگران معروف ایرانی در شبکه های اجتماعی: از مهناز افشار تا نیکی کریمی



علائق بازیگران معروف ایرانی در شبکه های اجتماعی:

از مهناز افشار تا نیکی کریمی

علاقه‌مندان سینما چقدر از ستارگان محبوب خود می‌دانند؟ چقدر با خصوصیات روحی، علایق، تفكرات شخصی و دیدگاه‌های بازیگران سینما و تلویزیون كه سال‌ها به تماشای فیلم‌‌ها و مجموعه‌هایشان...

علاقه‌مندان سینما چقدر از ستارگان محبوب خود می‌دانند؟

چقدر با خصوصیات روحی، علایق، تفكرات شخصی و دیدگاه‌های بازیگران سینما و تلویزیون كه سال‌ها به تماشای فیلم‌‌ها و مجموعه‌هایشان نشسته‌اند، آشنا هستند؟

برای سال‌ها و دهه‌ها رابطه علاقه‌مندان میلیونی سوپراستارها با ستاره‌های پرطرفدار فقط یك‌طرفه بود، اینگونه بود كه این علاقه‌مندان در میان مجلات، روزنامه‌ها و برنامه‌های تلویزیونی به دنبال یافتن پاسخ سؤالات خود می‌گشتند و اغلب هم پاسخی برای آنها نمی‌یافتند اما حالا با حضور اینترنت و به وجود آمدن شبكه‌های اجتماعی امكان ارتباط دوطرفه برای علاقه‌مندان فراهم شده است

. شاید آنها نتوانند سؤالات خود را بپرسند اما می‌توانند در لابه‌لای اینترنت از علایق و سلیقه‌های این ستاره‌ها مطلع شوند. این مطلب هم اشاره‌ای است در مورد برخی سلیقه‌ها، علایق و دیدگاه‌های چهره‌های شناخته‌شده سینما و تلویزیون كه شاید از آنها مطلع نباشید.

صابر ابر

بازیگر شناخته‌شده سینما و تئاتر به‌تازگی کارگردانی در تئاتر را هم تجربه كرده و بیشتر سال 91 را به فكر كردن و فراهم آوردن مقدمات و سپس اجرای نمایش خود گذرانده است. كافی است سری به صفحه شخصی این بازیگر بزنید تا ببینید كه او چقدر برای اجرای نمایش‌اش ذوق و شوق داشته و چقدر برای آن انرژی گذاشته است.

اما در صفحه شخصی صابر ابر به جز نمایش او می‌توانید چیزهای جالب دیگری هم پیدا كنید كه شاید جالب‌ترین آنها عكسی باشد از یك گیاه. تعجب كردید؟ در صفحه  صابر ابر می‌توانید عكس گیاهی را ببینید كه شاخه‌هایش از قاب پنجره خانه گذشته و وارد فضای اتاق شده است و زیر این عكس زیبا صابر ابر نوشته است‌«به همین راحتی می‌‌شود خدا را دید، وقتی میاد تو اتاقت بدون اینكه خبردار شی...»

و البته با سر زدن به صفحه صابر ابر متوجه می‌شوید كه این بازیگر گزیده‌كار اما شاخص و قدرتمند اهل كار خیر هم هست و همیشه یكی از اولین كسانی است كه برای انجام اینگونه كارهای خیریه پیشقدم می‌شود.

 

مهناز افشار,عکس مهناز افشار

 

مهناز افشار

بازیگر مشهور و پركار سینما در فضای مجازی هم بسیار فعال است و البته بیشتر فعالیت‌هایش در حوزه فعالیت‌های هنری است كه در آنها حضور دارد، اما بخشی از صفحه این بازیگر به حضورش در فعالیت‌هـــای خیریـه اختصاص دارد. مشخص است كه فعالیت‌های خیریه برای این بازیگر بسیار مهم است و بخش زیادی از فكر و انرژی او در این راه صرف می‌شود.

این را هم بدانید كه خانم بازیگر كه عمده شهرتش را مدیون حضور در سینماست به تئاتر هم بسیار علاقه دارد و حضور نكته‌ها، عكس‌ها و فعالیت‌های تئاتری در صفحه او بیشتر از سینماست. آخرین نكته در مورد این بازیگر هم این است كه با جستجو در اینترنت می‌توانید متوجه شوید خانم بازیگر یكی از علاقه‌مندان جودی آبوت، همان كاراكتر مشهور كارتونی هم هست.

مهراوه شریفی‌نیا

بازیگر جوان سینما و تلویزیون امسال نسبتا پركار بوده. این بازیگر البته در فضای مجازی هم پركار است و می‌توانید ببینید كه چقدر پیگیر كارها و فعالیت‌های همكارانش است اما فضای مجازی مكانی است برای مهراوه شریفی‌نیا  كه كری بخواند، آن هم كری فوتبالی. كری خواندن‌های این بازیگر جوان برای علاقه‌مندان تیم‌های رقیب در نوع خودش جالب است.

حسام نواب‌صفوی

بازیگر خوش‌تیپ سینمای ایران كه كمی شبیه «الویس پریسلی» است در سال‌های اخیر فعالیت كمی در سینما داشته، علت آن هم مشغله‌های زیاد است. حسام نواب‌صفوی به شدت به موسیقی علاقه دارد و یك نوازنده حرفه‌ای پیانوست كه به‌تازگی در كنسرت فرزاد فرزین هم او را همراهی كرده اما علت دوری نواب صفوی از سینما بیشتر به دلیل علاقه‌اش به موسیقی ناشی از پرداختن به شغلی است كه در آن تحصیل كرده است.

اگر در اینترنت جست‌وجو كنید، می‌توانید عكسی از این بازیگر شناخته ‌شده در حال گذراندن مراسم تحلیف وكالت را پیدا كنید. بله، جناب بازیگر در حال حاضر یك وكیل حرفه‌ای است كه می‌توانید برای پرونده‌های خود به او مراجعه كنید. اما جدا از وكالت كه به نظر می‌رسد حالا اصلی‌ترین دغدغه حسام نواب‌صفوی است با جست‌وجو در اینترنت متوجه می‌شوید كه او بسیار اهل شعر هم هست و می‌بینید كه نمونه‌های بسیاری از شعرهای كلاسیك و نو در میان علاقه‌مندی‌های این بازیگر اهل هنر است.

 

نیکی کریمی,فیسبوک بازیگران

 

نیكی كریمی

چهره مشهور سینمای ایران در سال‌های اخیر بیشتر از آنكه در حیطه بازیگری فعال باشد در حیطه كارگردانی فعال بوده است. بخش عمده‌ای از فعالیت‌های نیكی كریمی در سال 91 بر ساخت مجموعه‌ای بود كه در حیطه نمایش‌های خانگی ارائه شد و بر فوتبال متمركز بود. عكس‌های جالبی از پشت صحنه ساخت این مجموعه در سایت شخصی نیكی كریمی پیدا می‌شود.

عكس‌هایی از حضور در مراسم‌ و جشنواره‌های خارجی (كه در برخی از آنها نیكی كریمی به عنوان داور حضور داشته است) هم در این صفحه خودنمایی می‌كند به خصوص عكسی از نیكی كریمی در كنار كلودیا كاردیناله كه زمانی از مشهورترین بازیگران سینمای جهان بود.اگر به هنر علاقه‌مند باشید، می‌توانید در صفحه شخصی نیكی كریمی عكس‌هایی را كه او شخصا از موضوعات مختلف می‌گیرد و برخی از آنها را در صفحه‌اش می‌گذارد هم ببینید.

اما جدا از همه این موارد در صفحه شخصی نیكی كریمی می‌توانید به یكی از علایق او پی ببرید كه شاید كمتر به آن اشاره شده است. در مورد علاقه این خانم بازیگر به فوتبال همه می‌دانند اما شاید كمتر كسی بداند كه خانم بازیگر پیگیر تنیس هم هست. در 2 مقطع در سال گذشته نیكی كریمی در 2 استادیوم مختلف حاضر شد تا بازی‌های نوواك جوكوویچ و راجر فدرر، 2غول تنیس جهان را از نزدیك تماشا كند.

پریوش نظریه

بازیگر شناخته‌شده سینما كه البته در سال‌‌های اخیر بسیار كم‌كار بوده از فعال‌ترین افراد شناخته‌شده در حیطه فضای مجازی است و جالب است كه برخلاف اكثریت چهره‌های شناخته‌شده حضور او در این حیطه به فعالیت‌های هنری‌اش محدود نمی‌شود و در واقع بخش بسیار كمی از فعالیت او در اینترنت مرتبط با دنیای هنر است.

این بازیگر حضورش در اینترنت را به مجالی برای انعكاس هر عكسی یا با نوشته جالبی كه دیده بدل كرده است و گاه می‌توان مطالب اجتماعی و معلومات عمومی هم در صفحه او یافت اما جدا از اینها حین گشت و گذار در صفحه شخصی پریوش نظریه می‌توانید ببینید كه او چقدر به گل و گیاه  علاقه دارد و رد پای گل‌ و گیاه‌های مختلف در خانه‌اش را پیدا كنید، جدا از  گل و گیاه یكی دیگر از وابستگی‌های پریوش نظریه گربه زیبایش است كه عكس‌هایش را در حالت‌های مختلف می‌توانید در صفحه او ببینید. دكوراسیون داخلی هم از دغدغه‌های این خانم بازیگر است كه هرازگاهی در عكس یا مطلبی نمود می‌یابد.

سحر دولتشاهی

خانم بازیگر كه بیشتر به دلیل حضورش در سریال‌‌ها و مجموعه‌ها و فیلم‌های طنز شهرت دارد در صفحه شخصی‌اش معمولا عكس‌ فعالیت‌ها و كارهایی كه انجام داده است را می‌گذارد اما در لابه‌لای این عكس‌ها شاید بتوانید چیزهای جالبی پیدا كنید، برای مثال عكسی از مراسم چلوكباب خوران كه خانم بازیگر از آن با عنوان چلوكباب‌خوری جمعه‌ها نام برده است و به نظر می‌رسد چلوكباب و چلوكباب دسته‌جمعی خوردن یكی از علایق این بازیگر شناخته‌‌شده است./مجله ایده آل