مارک آنتونی به جنیفر لوپز شک داشت!


بنا به گزارش منابع خبری مختلف ، جنیفر لوپز از رفتارها و کنترلهای بیش از حد مارک آنتونی خسته شده بود و به همین دلیل تصمیم گرفت از او جدا شود.

این زوج که دو فرزند دوقلو با نامهای مکس و امی دارند ، اخیرا" جدایی خود را رسما" اعلام کردند.

بنا به گزارش منابع خبری مختلف ، جنیفر لوپز از رفتارها و کنترلهای بیش از حد مارک آنتونی خسته شده بود و به همین دلیل تصمیم گرفت از او جدا شود.

یک منبع خبری به مجله بریتینز نو گفت:" مارک هرگز به او اعتماد نداشت ."

"وقتی که جنیفر برای آرایش موها و ناخنهایش به آرایشگاه می رفت ، مارک بدون اطلاع قبلی به آنجا می رفت تا از حضور جنیفر در آرایشگاه مطمئن شود . یکبار هم وقتی جنیفر به یک مهمانی ناهار دخترانه به رستوران استیک هاوس رفته بود ، مارک سرزده وارد رستوران شد ."

" جنیفر هر گز به او دروغ نگفت و خیانت نکرد اما مارک همیشه ایمیلها و نامه های او را مخفیانه می خواند تا اینکه اوایل امسال جنیفر مچش را گرفت ."

"مارک در هنگام عصبانیت هر چیزی که در دسترسش باشد مثل گلدان ، کنترل و قاب عکس را پرتاب می کند و به هرچیزی که در سر راهش باشد، لگد می زند ."

جنیفر و مارک که در سال ۲۰۰۴ با هم ازدواج کردند ، هر دو قبول دارند که تصمیم گرفتن برای جدا یی و طلاق ، برای هردوی آنها کار بسیار سختی بود .

آنها در یک اطلاعیه مشترک گفتند:"ما تصمیم گرفتیم به ازدواجمان پایان دهیم. این تصمیم بسیار سختی برای هردوی ما بود. ما در مورد همه چیز کاملا" دوستانه به توافق رسیدیم."

"این وضعیت برای هر دوی ما بسیار دردناک است و از همه تقاضا می کنیم که در این شرایط سخت به حریم خصوصی ما احترام بگذارند. "

منبع: پرتال آفتاب




ویدیو مرتبط :
(تیکه رائفی پور به جنیفر لوپز) بیمه ی ....جنیفر لوپز!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علاقه مارک آنتونی به جنیفر لوپز هرگز از بین نمی رود



 

 علاقه مارک آنتونی به جنیفر لوپز هرگز از بین نمی رود

 

 مارک آنتونی همیشه همسر سابقش ، جنیفر لوپز را دوست خواهد داشت.مارک آنتونی همیشه همسر سابقش ، جنیفر لوپز را دوست خواهد داشت.

این زوج هالیوودی که دو فرزند دوقلوی سه ساله با نامهای مکس و امی دارند ، بعد از ۷ سال زندگی مشترک ، در ماه ژوئیه سال جاری جدایی خود را رسما" اعلام کردند اما مارک آنتونی تاکید کرده است که جنیفر همیشه در قلب او جای خواهد داشت.

او گفت:"من همیشه جنیفر را دوست خواهم داشت."

بنا به گفته مارک، هیچ یک از آنها از این جدایی متعجب و غافلگیر نشدند زیرا هر دوی آنها به این نتیجه رسیده بودند که مشکلات جدی در رابطه آنها وجود دارد و ادامه زندگی مشترک برای آنها امکان پذیر نیست.

مارک گفت:" ما از روی احساس و تعصب تصمیم نگرفتیم .هر دوی ما برای خودمان دلایل منطقی داشتیم بنا براین این جدایی برای هیچ کدام از ما غافلگیر کننده و تعجب آور نبود. این قبیل مسائل در زندگی هر انسانی رخ می دهد. من و جنیفر بطور مشترک و با همفکری یکدیگر به این نتیجه رسیدیم و این تصمیم را گرفتیم."

مارک آنتونی تلاش می کند به زندگی عادی خود ادامه دهد و به گذشته فکر نکند.

او گفت:"این یک تشیع جنازه نیست. یک مراسم تدفین هم نیست. یک زمانی هر دوی ما تصمیم گرفتیم که با هم ازدواج کنیم و حالا به این نتیجه رسیده ایم که این ازدواج نمی تواند بیشتر از این ادامه پیدا کند، فقط همین."

جنیفر اخیرا" گفته بود:" که هردوی آنها دلشان می خواست ،این ازدواج ادامه پیدا کند و از این جدایی ناراحت هستند."

جنیفر گفت:"این سخت ترین تصمیم زندگی من بود . من واقعا" دلم می خواست این خانواده هیچ وقت متلاشی نشود. این بزرگترین رویای زندگی من بود و برای رسیدن به این آرزو خیلی تلاش کردم .هر دوی ما تلاش کردیم ، اما بعضی وقتها تلاشهای ما هیچ نتیجه ای ندارد و این واقعا" ناراحت کننده است اما من هنوز هم به عشق خوش بین هستم ، من به عشق معتقدم و عشق هنوز هم بزرگترین رویای زندگی من است." .... / پرتال آفتاب