كنسرت آقــای SEVEN


پیام صالحی بارها در مصاحبه‌های مطبوعاتی‌ خود اعلام كرد، با گروه آریان مشكلی ندارد و فقط دوست داشته تا تجربه آلبوم مستقل را با ایده‌های شخصی خودش داشته باشد.






چهارشنبه، مورخ 8 تیرماه و در یك‌شب گرم تابستانی سالن همایش‌های میلاد شاهد نخستین اجرای مستقل پیام صالحی بود.

در این اجرا تمام قطعات آلبوم «حس پنهان» پیام صالحی كه برای اولین‌بار از سوی خواننده با سابقه به‌صورت مستقل وارد بازار شد و همه توجه‌ها را به سوی خود جلب كرد روی صحنه اجرا شدند پیام صالحی بارها در مصاحبه‌های مطبوعاتی‌ خود اعلام كرد، با گروه آریان مشكلی ندارد و فقط دوست داشته تا تجربه آلبوم مستقل را با ایده‌های شخصی خودش داشته باشد. خیلی‌ها ابتدا از این خواننده و آلبومش بدگویی كردند اما در این چهارشنبه شب تابستانی با پرشدن سالن میلاد ثابت شد كه پیام صالحی در تجربه مستقل خود هم مانند دیگر تجربه‌هایش موفق بوده و بی‌گدار به آب نزده است. در این كنسرت افراد برجسته و هنرمندان عرصه سینما و موسیقی هم حضور داشتند. هنرمندانی مثل، نیما وارسته، مازیار فلاحی، شهاب رمضان، سهراب پاكزاد، سیاوش خیرابی، لیلا اوتادی، فرهاد كاظمی، فرهاد جواهركلام، احسان حق‌شناس، دانیال عبادی و …





حرف‌های پیام صالحی بعد از كنسرت

خدا را شكر، كنسرت خیلی عالی برگزار شد و سالن هم كه پر شده بود و مردم هم راضی به خانه رفتند. از ابتدا هم تمرین‌ها را خیلی خوب انجام دادیم و بچه‌ها حسابی آماده بودند. البته به‌دلیل مصادف‌شدن كنسرت با شب كنكور و امتحانات دانشگاه مجبور شدیم یك سانس را حذف كنیم اما تمامی بلیت‌های كنسرت از چند روز قبل تمام شده بود.



لحظاتی قبل از شروع

از در اصلی سالن میلاد كه وارد می‌شوم هنوز یك ساعتی به شروع شدن كنسرت مانده است و همه مشغول كارها و هماهنگی‌های اجرا هستند. پیام صالحی و گروهش مشغول تمرین‌های نهایی‌اند و برای آخرین بار همه چیز را با هم چك می‌كنند. عده‌ای هم مشغول چیدن مجله‌های زندگی ایده‌آل روی صندلی‌های سالن هستند. كاری كه به دلیل زیاد بودن صندلی‌ها تقریبا همه آن‌ها را از نفس انداخته بود. تمرین نهایی تمام می‌شود و گروه به سالن VIP می‌روند تا خود را برای اجرا آماده كنند. همه بچه‌های گروه به همراه پیام صالحی دور میز نشسته‌اند و مشغول خوردن شام هستند تا روی صحنه گرسنه نمانند. بعضی از بچه‌های گروه از استرس‌شان صحبت می‌كنند و به حال پیام غبطه می‌‌خورند كه بعد از این همه اجرا دیگر بدون استرس بوده و مسلط به اجرایش است. در تمام این مدت پیام صالحی بدون این‌كه صحبت كند، مشغول خوردن شام و فكر‌كردن است. انگار كه به تمركز و آرامش قبل از اجرا نیاز داشته باشد. بعد از اتمام شام و نزدیك‌شدن زمان اجرا، هنرمندان دعوت شده یكی‌یكی وارد اتاق VIP شده و با استقبال گرم پیام مواجه می‌شوند.



پس از پایان

پیام صالحی و گروهش در سالن VIP مشغول امضا دادن و عكس‌انداختن با مردمی هستند كه با فراركردن از دست مسئولان حفاظت، وارد سالن شده‌اند. بعضی از آن‌ها از شهرستان‌های ایران آمدند و ساعت‌‌ها منتظر اجرای خواننده محبوب‌شان مانده‌اند. برخورد پیام صالحی هم با وجود خستگی بعد از اجرا جالب است. او با وجود ازدحام جمعیت مدام جلوی در می‌رود و همه را به سالن VIP راه می‌دهد و با همه مردم به گرمی حرف می‌زند و جالب‌تر اینجاست كه حتی نظر طرفداران نوجوانش را هم راجع به اجرایش می‌پرسد. پیام تقریبا جزو آخرین نفرهایی است كه از سالن خارج می‌شود و تا آخرین لحظات پاسخگویی طرفدارانش است.





اجرای كنسرت

پیام صالحی و گروهش روی سن می‌روند و كنسرت را با یك آهنگ ریتمیك و شاد شروع می‌كنند. سالن كاملا پر شده و تعداد صندلی‌های خالی به اندازه انگشتان دست هم نمی‌رسد. از همان ابتدا همه متوجه شدند، این اجرا با دیگر اجراهایی كه در ایران برگزار می‌شود یك تفاوت عمده دارد آن این است كه برای اولین‌بار در ایران روی صحنه از موزیك الكترونیك استفاده می‌شود و این ایده كه توسط نیما وارسته و پیام صالحی مطرح و اجرا شده حتی برای مخاطبان عام موزیك هم كاملا مشهود است. پیام صالحی روی صحنه انرژی خاصی دارد و در تمام طول كنسرت مشغول این طرف و آن طرف رفتن است و متقابلا این انرژی را دوچندان از حاضران در سالن می‌گیرد. اجرای پیام به همراه 2 تك‌نوازی ویولن از نیما وارسته و یكی از شادترین و با‌كیفیت‌ترین اجراهایی بود كه در سالن میلاد انجام شد.



احسان حق‌شناس

هم پیام و هم برنامه‌گذار او از دوست‌های خوب من هستند و به همین دلیل دوست داشتم در این كنسرت‌ حضور داشته باشم تا استفاده كنم و لذت ببرم. من قبلا در كنسرت‌های آریان هم حضور داشتم ولی به‌نظرم هر كدام از آن‌ها لطف خودشان را دارد. آریان سبك خودش را داشته و آلبوم شخصی پیام هم سبك مخصوص خود را دارد و این‌ها با هم تفاوت دارند و درست نیست كه با هم مقایسه شوند.



دانیال عبادی

من با پیام دوستی خارج از حیطه كاری دارم و در اكثر كنسرت‌هایش هم حضور داشتم، چه با آریان باشد و چه تك باشد. در این اجرا هم از همان آغاز اجرا در سالن بودم و به‌نظرم خیلی خوب برگزار شد. البته در هر صورت هرچیزی وقتی برای نخستین‌بار اتفاق می‌افتد عده‌ای حس تدافعی دارند و عده‌ای هم علاقه‌مند به موضوع هستند و این كاملا طبیعی است ولی با تمام این حرف‌ها باید بگویم كه اجرای پیام خیلی خوب بود.



سهراب پاكزاد

فكر می‌كنم امشب كنسرت‌ خیلی‌خیلی خوبی اجرا شود. چون چند روز پیش سر یكی از تمرین‌های‌شان حضور داشتم و تمام اعضای گروه در تمرین فوق‌العاده عالی بودند. می‌توانم بگویم این نخستین اجرایی است كه در ایران به این شكل اجرا می‌شود. به‌دلیل این‌كه فرم نوازندگی‌ها در این كنسرت كاملا متفاوت است و امیدوار هستم كه مردم هم بپسندند. البته خود پیام هم خواننده با تجربه‌ای است و به كار خود وارد است.



سیاوش خیرابی

من برای نخستین‌بار است كه پیام صالحی را رودررو می‌بینم ولی قبلا خیلی به كنسرت‌های آریان می‌رفتم و از خیلی سال پیش پیگیر كارهایش بودم تا این‌كه آلبوم مستقلش بیرون آمد كه به‌نظرم خوب هم بود. البته امیدوارم كه اجرای زنده‌اش خوب باشد چون آلبوم «حس پنهان» آلبوم خیلی خوبی است.


ویدیو مرتبط :
آقــای خــط کـرمـونـی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

۲ و ۳ اردیبهشت ۸۹ كنسرت گروه آوازی تهران ...



 

۲ و ۳ اردیبهشت ۸۹ كنسرت گروه آوازی تهران در تالار وحدت برگزار می شود

 

کنسرت جدید گروه آوازی تهران به رهبری «میلاد عمرانلو» دوم و سوم اردیبهشت ۸۹ در تالار وحدت برگزار میشود. به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، در این برنامه گروه آوازی تهران قطعات مختلفی از آهنگسازان غربی و ایرانی (قطعاتی همچون مهتاب اثر کلود دبوسی، فوگ دو مینور از باخ، پرلود اکت سوم اپرای کارمن اثر ژرژ بیزه، لزگینکا از سوییت گایانه اثر آرام خاچاتوریان و همچنین آثاری از طالب خان شهیدی «آهنگساز برجسته تاجیکستان»، توفیق قلیف، علی اکبر قربانی، فردی مرکوری، سکات جاپلین، پل مک کارتنی و…) را اجرا میکند. قابل ذکر است وحید تاج در این اجراها به عنوان تکخوان، گروه آوازی تهران را همراهی خواهد کرد.


مخاطبین می توانند در صورت تمایل از طریق سایت رسمی گروه آوازی تهران (tehranvocal.com) به صورت اینترنتی اقدام به رزرو بلیط خود کنند.