فیلم: گپی با «فرشته کریمی»، ستاره فوتسال ایران


فرشته کریمی یکی از بهترین فوتبالیست های خانم ایران است. کسی که تا به امروز ۲بار جزو ۱۰ فوتبالیست خانم برتر دنیا شده و تجربه قهرمانی با تیم ملی فوتسال ایران را هم دارد.

تی وی پلاس: فرشته کریمی یکی از بهترین فوتبالیست های خانم ایران است. کسی که تا به امروز ۲بار جزو ۱۰ فوتبالیست خانم برتر دنیا شده و تجربه قهرمانی با تیم ملی فوتسال ایران را هم دارد. این گفت و گوی ویدئویی با فرشته کریمی را در ادامه خواهید دید.


در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
گپ و گفتی صمیمی با «فرشته کریمی»


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احمدی مقدم: رفع توقیف از فیلم‌های توقیف شده با تلاش پلیس/ایران ستاره درخشان سازمان ملل بود



دیدار  احمدی‌مقدم با سینماگران,فیلم‌های توقیف شده,رابطه سینما و نیروی انتظامی

فرمانده ناجا خبرداد:
رفع توقیف از فیلم‌های توقیف شده با تلاش پلیس/ایران ستاره درخشان سازمان ملل بود

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه در ساخت فیلم‌ها باید به ریشه‌های جرم و مسائل اجتماعی پیرامون آن پرداخته شود گفت: فیلم‌های ویترینی و اکشن مطلوب ما نیست.

سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در دیدار با سینماگران به رابطه متقابل سینما و نیروی انتظامی تاکید کرد و گفت: برگزاری این گونه نشست‌ها حتی اگر نتیجه‌ای به دنبال نداشته باشد، نشانگر آن است نیروی انتظامی از سینماگران استقبال می‌کند و می‌دانند گوش شنوایی هست تا سخنان آنها را بشنود و با تغییر نگرش‌های به وجود آمده اتفاقاتی در این حوزه رخ داده است.

وی درباره پلیس هوشمند و فراهوشمند، گفت: به سمت این مراحل در حال حرکت هستیم و پلیس جامعه محور هم دارای جنبه اقتدارگرایی و نیز نرم است.

فرمانده ناجا ادامه‌داد: این ادبیات به حوزه قدرت نرم و سخت نیز تعمیم داده می‌شود، قدرت سخت به معنای این است که با سلاح و اعمال زور، اراده خود را تحمیل کنیم این در حالی است که قدرت نرم در شرایطی به وقوع می‌پیوندد که افراد جامعه اقناع شده و مردم را جذب کنند.

احمدی‌مقدم با اشاره به اینکه ادبیات راهبردی دنیا تغییر کرده و باید به صورت مناسب از قدرت نرم و سخت استفاده کنیم، گفت: دیپلماسی در همه موارد با این تناسب به میدان می‌آید و قدرت هوشمند پلیس به این معناست که به صورت همزمان پلیس اقتدارگرا و جامعه‌گرا باشد.

وی با اشاره به پلیسی که در فیلم "مرد دو هزار چهره" به نمایش گذاشته شده بود، گفت: دیدیم که در این فیلم، پلیس هم به صورت جامعه‌گرا و هم اقتدارگرا به نمایش گذاشته شد اما مردم پلیسی که دارای اقتدار بود را بیشتر می‌پسندیدند و این نشانگر آن است که مردم بیشتر طالب اقتدار پلیس هستند.

فرمانده ناجا افزود: نظر مقام معظم رهبری بر استفاده ترکیبی و هوشمندانه از این دو قدرت است؛ به هر صورت وظیفه خود را به نحو احسنت انجام می‌دهیم.

سریال" هشدار برای کبری 11" مطلوب پلیس ایرانی نیست
 فرمانده ناجا با اشاره به صحبت یکی از سینماگران مبنی براینکه پلیس دنیا مقتدر است و در مواقعی خشونت را نیز چاشنی کار خود قرار می‌دهد و پلیس ایران نیز باید این خشونت مثبت را در دستور کار خود داشته باشد، اظهارکرد: این صحبت‌ها حرفی درست است اما ما ایرانی هستیم و در الگوهای خود از جایی کپی‌برداری نمی‌کنیم.

وی ادامه داد: جامعه ما، جامعه آمریکا نیست، در مقابل پلیس ما نمی‌تواند مانند پلیس آمریکا رفتار کند، پلیس ایرانی شاید بتواند مانند سریال" هشدار برای کبری 11" فیلم بسازد اما این مطلوب پلیس ایرانی نیست؛ البته مبالغه در فیلم‌سازی و بزرگنمایی برخی موارد برای انتقال مفهوم اجتناب‌ناپذیر است اما باید توجه داشته باشیم فیلمی نسازیم که نماد بیرونی نداشته باشد چرا که مضحکه می‌شویم.

احمدی‌مقدم با اشاره به سخن یکی دیگر از سینماگران مبنی بر اینکه "امروز فرهنگیان جای سیاستمداران را در دنیا گرفته‌اند" بر این مطلب صحه گذاشت و گفت: نمونه بارز آن، حمله آمریکا به سوریه بود که کسی همراهی نکرد حتی مردم کشور آمریکا نیز از این طرح رئیس‌جمهور خود حمایت نکردند؛ به طور قطع افکار عمومی بسیار مهم است.

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه اساساً جامعه یک دست و بدون تفاوت مناسب نیست، گفت: جامعه‌ای که در آن انتقاد وجود داشته باشد، پویا و سرزنده است اما باید مراقب باشیم که تعارض و درگیری در این جامعه صورت نگیرد؛ حتی اگر در همین جلسه نسخه‌ای معین تعریف کنیم تمام شما سینماگران روی آن اجماع نخواهید داشت البته تفاوت چیز خوبی است، افراد دیدگاه‌های خود را دارند که همین باعث پویایی جامعه می‌شود.

احمدی‌مقدم اظهارکرد: باید تلاش کنیم پلیسی که در فیلم‌های خود می‌سازیم باورپذیر باشد.

66 درصد از قتل‌های کشور بدون نیت قبلی اتفاق می‌افتد
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر نزاع در کشور ما یکی از مشکلات اساسی است، گفت: هم‌اکنون 66 درصد از قتل‌های کشور بدون نیت قبلی اتفاق می‌افتد و اگر نزاع کاهش یابد آمار این نوع قتل‌ها نیز کمتر می‌شود.

فرمانده ناجا تاکید کرد: باید آستانه تحمل اجتماعی را بالا ببریم در این میان فیلم هایی مانند زیر هشت ، زیر تیغ و گل های گرمسیری اثرات خود را در جامعه نشان داده است؛

 

در حال حاضر در برخی از استان های کشور قتل های ناموسی صورت می گیرد و برای خود دادگاه تشکیل داده و با ظن و گمان دختران و یا حتی زنان خود را می کشند بنابراین لازم است که در این استان ها فیلم هایی با این موضوع ساخته شود.

وی، گفت: در 15 سال اخیر جمعیت کشور افزایش یافته اما شاهد کاهش قتل و دیگر جرائم در کشور هستیم. این درحالی است که در دیگر کشورها آمار قتل رو به افزایش است.


وی ادامه‌داد: به عنوان مثال ساخت فیلم‌هایی نظیر دهلیز و دختران فریاد نمی‌زنند در نشان دادن مسائل مبتلایه جامعه بسیار اثرگذار بود البته من فیلم اخیر را در جشنواره دیدم و خانم پوران درخشنده به بنده گفت که سوژه این فیلم را از میان سخنان من الهام گرفته است.

احمدی‌مقدم گفت: باید فیلم‌هایی ساخت که احساس امنیت در جامعه خدشه‌دار نشود چرا که ما تولیدات رسانه‌ای داریم تا یک مجرم را بترسانیم درحالی که آن فیلم ممکن است جامعه را دچار وحشت کند.

فرمانده ناجا با اشاره به فعالیت 14 ساله معاونت اجتماعی گفت: ما مرحله به مرحله پیش رفته‌ایم اما این جایگاه هنوز مطلوب ما نیست.

وی با اشاره به اینکه فیلم‌های ویترینی و اکشن مطلوب ما نیست گفت: فیلم باید اجتماعی باشد و به ریشه‌های جرم بپردازد این برای ما مطلوب‌تر است تا بتوانیم به برقراری امنیت بپردازیم.

فیلم‌های توقیف شده با تلاش پلیس، رفع توقیف می‌شود
وی با اشاره به اینکه با سینماگران برای ارائه سوژه و در اختیار قرار دادن پرونده‌ها همکاری می‌کنیم، گفت: فیلم‌های توقیف شده با تلاش پلیس، رفع توقیف می‌شود.

فرمانده ناجا با بیان اینکه ناجا تا حدی که بتواند به سینماگران کمک می‌کند و ابزار و امکانات را در دسترس آنان قرار می‌دهد تصریح‌کرد: مردم هرچه ببینند رفتار می‌کنند این تصویرسازی حرفه شما سینماگران است و ما باید راه را برای شما باز کنیم.

احمدی‌مقدم، با اشاره به اینکه ناجا رشد سازمانی مناسبی داشته و از مهارت‌های گفتمانی و رسانه‌ای بهره می‌برد گفت: خط قرمز ما بسیار کم است و هرکس درخواستی داشته آن را اجابت کرده و با وی همراهی و همکاری می‌کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی، به تصویری که سینماگران از بازداشتگاه‌های ناجا می‌سازند اشاره کرد و گفت: آنان بازداشتگاه‌های ما را تنگ و تاریک نشان می‌دهند که در حال حاضر باید بدانیم این مکان‌ها تغییر کرده و بهتر است این تغییرات نیز در فیلم‌های شما ظهور پیدا کند.

وی ادامه داد: برای مثال نویسندگان شما می‌توانند وارد بازداشتگاه‌های ما شوند و آن گاه هرچه را مشاهده کردند به صورت دقیق در نوشته‌های خود بیاورند.

سینماگران، ناجا را پناهگاه خود می‌دانند
احمدی‌مقدم با اشاره به اینکه با وجود تمامی مشکلات باید به سینما، فرصت محور نگاه کنیم گفت: در حال حاضر ایران در حوزه سینما حرف اول را می‌زند و دارای استعدادهای زیادی است؛ نظر شما این است که ما هنرمند صادر کنیم و آنان در آنجا فیلم بسازند هرچند این مطلوب است اما بهتر است هنرمندان ما آستانه تحمل خود را بالا برده و با وجود مشکلات و مسائل به ساخت فیلم‌های خوب در کشور بپردازند.

وی با اشاره به موضوع خانه سینما و درخواست آنان از نیروی انتظامی برای حل مشکل گفت: همین که سینماگران، ناجا را پناهگاه خود می‌دانند بسیار خوب است.

فرمانده ناجا با تاکید براینکه مردم ما از فرایندهای دستوری استقبال نمی‌کنند گفت: شما سینماگران در برخی موارد با یکدیگر به مقابله برمی‌خیزید اما در نهایت این نیروی انتظامی است که در مقابل تعارضات، زخمی میدان می‌شود.

فرمانده ناجا با بیان اینکه ایران ستاره درخشان سازمان ملل بود. گفت:‌ آمریکایی‌ها نیاز به مذاکره با ما را احساس می‌کردند و این کم عزتی نیست و رییس‌جمهور آمریکا این همه مقدمه‌چینی کرد تا با همتای ایرانی‌اش دیدار کند و این کم عزتی نیست که نصیب ایران شده است.

 سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در مراسم محفل انس با پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت ضمن تبریک هفته دفاع‌مقدس گفت: آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی تغییرپذیر نیست اما همواره میدان کارزار و ابزارهای حفظ و مبارزه تغییر می‌کند.

وی با بیان اینکه انسان‌ها برای دفاع از ارزش‌هایشان همواره هزینه می‌پردازند گفت: بر سر آرمان‌ها و ارزش‌ها نمی‌توان معامله کرد و برای حفظ آن باید هزینه داد.

به گفته فرمانده ناجا اصول اخلاقی، ارزشی و آرمان‌های انقلاب تغییرناپذیر است.

وی با بیان اینکه صحنه، ابزار، دشمنان و آزمایشات همواره در حال تغییر است اما اصل موضوع که همان حفظ ارزش‌ها و آرمان‌ها است، تغییرناپذیر است.

فرمانده ناجا با بیان اینکه امام‌حسین (ع) برای دفاع از اسلام به صحرای کربلا رفت، گفت: حتی امروزه هنگامی که آمریکایی‌ها به افغانستان و عراق حمله کردند برخی خوشحال شدند و گوسفند سربریدند اما جای سوال است که بعدا چه اتفاقی برای آنها افتاد. به گونه‌ای که بر اساس آمارها امسال در انفجارات عراق 4000 تن جان خود را از دست داده‌اند و کمتر خانواده‌ای در بغداد پیدا می‌شود که کشته و معلول نداده باشد.

وی با اشاره به سخنان امیرالمومنین (ع) گفت: اگر با دشمن در مرز نجنگید باید در عمق خانه‌تان بجنگید.

فرمانده ناجا با بیان اینکه صدام پس از پاره‌کردن قرارداد الجزایر عنوان کرد که تنها چند روز زمان می‌خواهد تا به ایران حمله کرده و خوزستان را به عراق ملحق کند، گفت: با این حال این جنگ هشت سال طول کشید و به ناچار حضرت امام مجبور به قبول قطعنامه 598 شد.

احمدی‌مقدم با بیان اینکه در اواخر جنگ قیمت هر بشکه نفت به شش دلار رسید و دشمن با موشک باران و حمله شیمیایی عرصه را بر ایران تنگ کرده بود، تا جایی که توان ادامه جنگ وجود نداشت،

 

گفت: سرانجام حضرت امام پذیرفتن قطعنامه 598 را به جام زهر تشبیه کرد و آن را پذیرفت و توانستیم امتیازات حداقلی را در این زمینه کسب کنیم که یکی از این امتیازات شناخته‌شدن عراق به عنوان متجاوز جنگ بود که دروغگویی صدام مشخص شد و فراز پایانی جنگ مرهمی بر دل سوخته مردم بود.

وی با بیان اینکه تاریخ نشان داده که خون‌های ریخته شده در جنگ منتقم دارد و پیام‌ها زنده ماند گفت: امروز آمریکایی‌ها در سوریه عنوان می‌کنند که کلید اصلی عدم پیروزیشان در سوریه، ایران است و کلید شکستشان نیز در افغانستان و عراق نیز ایران بود.

فرمانده ناجا با اشاره به هزینه‌های میلیاردی آمریکا در افغانستان و عراق گفت: با اینکه هزینه‌های زیادی در این کشورها صرف کرده‌اند اما در آخر این کشورها به همرزمان ما در عملیات‌های مرصاد و ... تحویل داده شد و انسان‌هایی در عراق بر سر کار آمدند که از جنس ما هستند، هرچند ما چشم داشتی نداریم اما نشان می‌دهد که پیام انقلاب اسلامی زنده است.

ایران ستاره درخشان سازمان ملل بود
آمریکایی‌ها نیاز به مذاکره با ما را احساس می‌کنند
احمدی‌مقدم با بیان اینکه در تکلیف‌گرایی و بندگی نباید به دنبال نتیجه‌گرایی و کسب نتایج آنی باشیم، به سخنان رییس‌جمهور و هیات همراه در سازمان ملل اشاره کرد و گفت: در سازمان ملل، ستاره درخشان ایران بود و این در حالی بود که آمریکایی‌ها نیاز به مذاکره با ما را احساس می‌کردند و این کم عزتی نیست و رییس‌جمهور آمریکا این همه مقدمه‌چینی کرد تا با همتای ایرانی‌اش دیدار کند و این کم عزتی نیست که نصیب ایران شده است.

فرمانده ناجا با بیان اینکه رییس‌جمهور آمریکا کسی را آدم حساب نمی‌کند اما برای مذاکره با همتای ایرانی‌اش مقدمه چینی می‌کند، گفت: امروز ما برای حفظ آرمان‌ها و اهداف خود مصمم هستیم اما تاکتیک و روش‌ها متفاوت است.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی شوراها و محافلی برای گردهم آیی پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در ناجا الزامی است، گفت: باید کانون و محفلی ایجاد شود که بچه‌های دفاع‌مقدس دور همدیگر جمع شوند تا علاوه بر ثبت خاطرات و اقداماتشان آنها فراموش نشوند.

احمدی‌مقدم با بیان اینکه تاکنون چهار بار برای ثبت خاطراتم نزد من مراجعه کرده‌اند، گفت: آخرین بار عنوان شد با اینکه یک روز برای ثبت خاطراتم وقت گذاشته‌ام فیلم خاطراتم نیست در حال حاضر برای پنجمین بار برای ثبت خاطراتم نزد من آمده‌اند.

سردار عصار، فرمانده دانشگاه علوم انتظامی نیز در این مراسم با بیان اینکه در سال 91 برابر تدابیر فرمانده ناجا و به منظور بهره‌گیری از توانمندی پیشکسوتان و در راستای حفظ معارف و ارزش‌های ماندگار دفاع‌مقدس شورای عالی گسترش دفاع‌مقدس با ریاست سردار زاده‌کمند تشکیل شد گفت:‌ این شورا 125 مصوبه داشت که بر اساس آن مصوباتی همچون تبیین چشم‌انداز کلان این نیرو، تربیت وقایع‌نگاران و راویان شهادت، تربیت 35 استاد دفاع‌مقدس و همچنین راه‌اندازی سایت امین از جمله اقدامات این شورای عالی بود.

وی همچنین از برگزاری 1158 نفر ساعت درس خبرداد و گفت: دو واحد درسی دفاع‌مقدس به دانشجویان این دانشگاه آموزش داده شد./ایسنا