فیلم: گفتگو با مهناز افشار بعد از بازگشت به ایران


مهناز افشار سوپراستار سینمای ایران که چند ماهی برای به دنیا آمدن فرزندش خارج از ایران بود، خودش را برای اکران خصوصی فیلم نهنگ عنبر که رکورد فروش سال ۹۴ سینمای ایران را زده است به سینما کورش رساند.

تی وی پلاس: مهناز افشار سوپراستار سینمای ایران که چند ماهی برای به دنیا آمدن فرزندش خارج از ایران بود، خودش را برای اکران خصوصی فیلم نهنگ عنبر که رکورد فروش سال ۹۴ سینمای ایران را زده است به سینما کورش رساند تا در میان استقبال عجیب و بسیار زیاد طرفداران خود، برای اولین بار این فیلم را بر پرده سینما ببیند.



برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.


ویدیو مرتبط :
گفتگوی تی وی پلاس با مهناز افشار بعد از بازگشت به ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پروژه‌های تازه دو بازیگر معروف سینمای ایران: لیلا حاتمی در فیلم نویسنده «وضعیت سفید»/مهناز افشار «عروس ایرانی»



 

عکس بازیگران , پروژه های بازیگران

 

لیلا حاتمی در فیلم سینمایی «سر به مهر» ساخته هادی مقدم دوست بازی می‌کند.به گزارش سینماپرس، لیلا حاتمی در فیلم سینمایی «سر به مهر» به کارگردانی هادی مقدم دوست بازی می‌کند.

فیلم سینمایی سر به مهر به کارگردانی هادی مقدم دوست و با بازی لیلا حاتمی بعد از دریافت پروانه ساخت، خرداد ماه کلید می‌خورد.تهیه کنندگی این فیلم را محمدرضا شفیعی برعهده داشته و حمید نعمت الله به عنوان مشاور کارگردان در این پروژه حضور دارد.سربه مهر یک درام اجتماعی و مذهبی است و تا امروز دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هنوز مشخص نشده است.

هادی مقدم دوست نگار فیلم سینمایی بی پولی را به همراه حمید نعمت الله در پرونده کاری خود دارد.

به گزارش شبکه ایران و به نقل از فارس مهناز افشار نقش «عروس تهرانی» به کارگردانی داوود موثقی و تهیه‌کنندگی خسرو امیرصادقی را بازی می‌کند.

وحید اسلامی گفت: این فیلمنامه که تاکنون دوبار با دو کارگردان مختلف پروانه ساخت گرفته، قرار است به زودی جلوی دوربین رود.

وی در ادامه افزود: فیلمنامه «عروس تهرانی» بر اساس فیلم سینمایی «مادر شوهر هیولا» نگاشته شده و به نوعی برداشتی آزاد از این اثر به شمار می‌رود. این فیلمنامه پیش از این «مادر شوهر عوضی» بود که به «عروس تهرانی» تغییر نام یافت.

این فیلمنامه‌نویس و کارگردان سینما با اشاره به درونمایه اجتماعی فیلنامه «عروس تهرانی»، گفت: این اثر داستان مادرشوهری را به تصویر می‌کشد که از بازیگران مطرح سینمای کشور است و با ورود دختری جوان به زندگی پسرش تلاش می کند تا مانع ازدواج آن‌ها شود.

اسلامی یادآور شد: پیش از این قرار بود «مسعود نوابی» این فیلم را بسازد اما هم‌اکنون «خسرو امیر صادقی» تهیه‌کننده فیلم پروانه ساخت را با «داود موثقی» تمدید کرده است. مولفه‌های موجود در فیلمنامه می‌تواند اثری کمدی فارق از آثار سطحی متداول خلق کند، همچنین جذابیت‌های تقابل عروس و مادر شوهر می‌تواند باعث استقبال مخاطبان از این فیلم شود.

وی در ادامه افزود: از عوامل فیلم اطلاعی ندارم اما قرار است «مهناز افشار» ایفاگر نقش «عروس تهرانی» باشد.

«وحید اسلامی» سال گذشته فیلم سینمایی «دزدان خیابان جردن» را در جشنواره فیلم فجر داشت، این فیلم قرار است امسال روی پرده رود.... /  خبرگزاری : caffecinema

 

عکس بازیگران , پروژه های بازیگران