فیلم: واکنش احسان علیخانی به شایعه بازداشتش


صبح امروز ۲۲ مهرماه ۹۴ خبر عجیبی در سایت ها و خبرگزاری های رسمی با مضمون بازداشت احسان علیخانی منتشر شد که بازتاب های منفی به دنبال داشت.

 
 
 
 
تی وی پلاس: صبح امروز ۲۲ مهرماه ۹۴ خبر عجیبی در سایت ها و خبرگزاری های رسمی با مضمون بازداشت احسان علیخانی منتشر شد که بازتاب های منفی به دنبال داشت. با احسان علیخانی ارتباط تلفنی برقرار کردیم تا واکنش اش به انتشار این شایعه زشت و غیر انسانی را برای شما به تصویر بکشیم.  


برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.


ویدیو مرتبط :
واکنش تند احسان علیخانی به انتشار شایعه بازداشتش: در شب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش احسان علیخانی به شایعه بازداشتش


شایعه ای با این مضمون که احسان علیخانی دستگیر شده است در برخی گروههای اجتماعی منتشر شد. که احسان علیخانی آن را تکذیب کرد.

سینما ژورنال: شایعه ای با این مضمون که احسان علیخانی دستگیر شده است در برخی گروههای اجتماعی منتشر شد.

در ساعات ابتدایی پس از انتشار این شایعه، تکذیبیه آن از قول نزدیکان علیخانی منتشر شد.

حالا احسان علیخانی مجری برنامه "ماه عسل” که به شدت از شایعه سازان گلایه دارد با بیان اینکه خودش هم از شنیدن این شایعه متعجب شده است گفت: نمی‌دانم این شیطنتهای رسانه ای از کجا نشات گرفته است اما این را می‌دانم که چنین شایعاتی فقط می تواند برآمده از ذهنهای بیمار باشد.

علیخانی با اشاره به اینکه حواشی برآمده از این شایعه باعث اتلاف وقت می شود ادامه داد: این گونه شایعات فقط اتلاف وقت را سبب می شود و اینکه باید مرتب به تماسهای مختلف پاسخ داده و آن را تکذیب کنید.

این مجری بااخلاق در پایان خاطرنشان ساخت: امیدوارم هم مخاطبان و هم رسانه ها از این به بعد از انتشار چنین شایعاتی پرهیز کنند و شرایطی را فراهم نکنند برای دامن زدن به فانتزی هایی که وجود خارجی ندارد.