فیلم: مهمانی خیریه کتایون ریاحی با حضور ستاره ها


دیگر سال هاست که کتایون ریاحی بازیگر خوش اخلاق سینمای ایران در امور خیریه پیشگام است.او هر سال در راستای نیکوکاری قدم بزرگی برمی دارد و در چند سال اخیر نیز با تاسیس بنیاد خیریه کمک، یاور کودکان ناشنوا بوده است.

تی وی پلاس: دیگر سال هاست که کتایون ریاحی بازیگر خوش اخلاق سینمای ایران در امور خیریه پیشگام است.او هر سال در راستای نیکوکاری قدم بزرگی برمی دارد و در چند سال اخیر نیز با تاسیس بنیاد خیریه کمک، یاور کودکان ناشنوا بوده است کتایون ریاحی می گوید خیلی ها از بیماری کودکان ناشنوا بی خبرند و حتی نمی دانند این بیماری قابل درمان است...او می گوید این کودکان هم مثل همه ما حق شنیدن لالایی های پدر و مادرهایشان را دارند.



برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

فیلم: عجیب ترین پنالتی دنیا

در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.



ویدیو مرتبط :
ستاره ها مهمانِ مهمانی خیریه کتایون ریاحی شدند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پایان "پنج ستاره" با حضور شهاب حسینی/"تن گرم زمین" فیلم می‌شود + عکس



دو روز از فیلمبرداری فیلم "پنج ستاره" باقی مانده است و طی هفته آینده صحنه‌ها با حضور شهاب حسینی و بهنوش بختیاری گرفته می‌شود.

فیلم پنج ستاره,بازیگران فیلم پنج ستاره

به گزارش سینما خبر دو روز از فیلمبرداری فیلم "پنج ستاره" باقی مانده است و طی هفته آینده صحنه‌ها با حضور شهاب حسینی و بهنوش بختیاری گرفته می‌شود.

سماواتی تهیه کننده این فیلم قصد دارد ساخت فیلمی با عنوان "تن گرم زمین" را به کارگردانی ناصر ضمیری آغاز کند که این فیلم در ژانر اجتماعی است.

 فیلم پنج ستاره,بازیگران فیلم پنج ستاره

 بنابر این گزارش؛ فیلم "دربند" به کارگردانی پرویز شهبازی به تهیه‌کنندگی امیر سمواتی با بازی پگاه آهنگرانی، نازنین بیات، بهرنگ علوی، احمد مهران‌فر و... عیدفطر اکران عمومی می‌شود.

شهاب حسینی، همایون ارشادی، لیلا بلوکات، شیرین بینا، امید روحانی، بهناز جعفری، سحر قریشی از بازیگران این فیلم هستند. "پنج ستاره" اولین فیلم بلند سینمایی افشارزاده بازیگر سینمای ایران است.

این فیلم داستان دختری است که برای رفتن به دانشگاه دچار مشکلاتی می‌شود. تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده امیر سمواتی است و کامبوزیا پرتوی نیز مشاور کارگردان پروژه است. فیلمنامه "پنج ستاره" توسط علی اکبر قاضی‌نظام به نگارش درآمده است.

منبع:cinemakhabar.ir