فیلم: بغض 8 ساله محمود بصیری در خندوانه ترکید


محمود بصیری، میهمان برنامه پنج شنبه شب خندوانه بود که پس از ورود به برنامه در بخش های مختلف با رامبد جوان هم صحبت شدند.

صبح بخیر: محمود بصیری، میهمان برنامه پنج شنبه شب خندوانه بود که پس از ورود به برنامه در بخش های مختلف با رامبد جوان هم صحبت شدند.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

فیلم: گپ وگفتگوی باحال با محمود بصیری در خندوانه


در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

فیلم: گپ وگفتگوی باحال با محمود بصیری در خندوانه


ویدیو مرتبط :
وقتی بغض گوینده خبر ترکید...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بغض یک ساله بهداد سلیمی ترکید


با وجود اظهارات قهرمانان المپیک لندن و رییس فدراسیون و سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری در رسانه‌ها و صحبت پیرامون این رشته ورزشی، چالش‌های موجود در وزنه‌برداری همچنان بدون حل باقی ماند.

خبرگزاری ایسنا: با وجود اظهارات قهرمانان المپیک لندن و رییس فدراسیون و سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری در رسانه‌ها و صحبت پیرامون این رشته ورزشی، چالش‌های موجود در وزنه‌برداری همچنان بدون حل باقی ماند.

پس از پایان مسابقات وزنه‌برداری جهانی لهستان این روزها بیشتر رسانه‌ها موضوع اصلی خود را به مسائل روز وزنه‌برداری و چالش‌های موجود در آن اختصاص داده‌اند.

شب گذشته برنامه ورزش از نگاه دو با دعوت از بهداد سلیمی، حسین توکلی و مسعود قاسمی (دبیر فدراسیون) بحث مشکلات موجود در وزنه‌برداری را باز کرد و در آن برنامه بهداد سلیمی موضوعاتی را مطرح و شرایط بازگشت 5 وزنه‌بردار المپیکی را به تیم ملی عنوان کرد.

بهداد سلیمی گفت: بهترین مربی شدن کوروش باقری با وزنه‌هایی بوده که ما وزنه‌بردارها زده‌ایم و فدراسیون، بهداد سلیمی را که بعد از 8 سال در فوق سنگین مدال گرفته، به راحتی کنار می‌گذارد.

سلیمی در ادامه تصویری از نامه‌ای را نشان داد که ازطرف فدراسیون وزنه‌برداری ایران برای فدراسیون جهانی ارسال شده بود و در آن نامه آمده بود که بهداد سلیمی به دلیل داشتن مشکل ویزا و مشکلات خانوادگی نمی‌تواند در مراسم اهدای بهترین وزنه‌بردار سال شرکت کند و جای او حسین رضازاده جایزه را خواهد گرفت.

قهرمان المپیک لندن معتقد بود رضازاده باید یکسری مسائل از جمله ارسال این نامه را مشخص کند.

در ادامه برنامه دو کلیپی از صحنه‌های تلخ و شیرین المپیک لندن پخش شد که پس از آن بهداد سلیمی با حالت بغض گفت: می‌گویند قهرمان زنده را عشق است. الان قهرمان‌های ما کجا هستند. نمی‌دانم واقعا چه چیزی بگویم و پس از آن اشک‌های بهداد سلیمی سرازیر شد.

در پایان نیز بهداد سلیمی درباره بازگشت پنج وزنه‌بردار المپیکی به تیم ملی گفت: فدراسیون باید به وزارت ورزش و جوانان تضمین دهد که مشکلی از لحاظ مسائل دوپینگ و حق و حقوق برای ما پیش نیاید.

پس از این صحبت دبیر فدراسیون به شدت معترض شد و گفت: اصلا این صحبت شما درست نبود و دارید فدراسیون را متهم می‌کنید.