علی ضیا مجری ماه عسل 92 نیست زیرا...


حضور او در «ماه عسل» پارسال و رقابت ناگزیرش با احسان علیخانی، و بعد حضور پررنگش در ماه های اخیر سر صبحانه ایرانی ها «با ویتامین 3»، علی ضیا را در متن مجادله ای طولانی قرار داده که خوراک هر ستاره ای است. دیده شدن باز هم بیشتر.


ویدیو مرتبط :
صلوات خاصه امام رضا ماه عسل علی ضیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آن چه می‌خواهید درباره برنامه افطار امسال شبکه سه بدانید: علی ضیا با "با اجازه خدا" جایگزین احسان علیخانی و "ماه عسل" شد



برنامه افطار امسال,برنامه افطار سال 91,برنامه افطار


جنگ گفت وگو محور شبکه سوم سیما ویژه پخش در ماه مبارک رمضان امسال در نبود احسان علیخانی با حاشیه های متعددی همراه شده است.

 

به گزارش شبكه ایران به نقل از بانی فیلم، شبکه سه که پیش از این در ایام ماه مبارک رمضان برنامه تلویزیونی «ماه عسل» با اجرای احسان علیخانی را در حال پخش داشت، قصد دارد این برنامه را در سال جاری با تغییراتی گسترده روی آنتن ببرد.

 

ضیاء آمد، علیخانی رفت!

«با اجازه خدا» نام جدید این برنامه خواهد بود که طبق شنیده ها با اجرای علی ضیاء در غیبت اجباری «ماه عسل» علیخانی، در باکس پیش از اذان برای جذب مخاطبان روزه دار تلاش خود را آغاز خواهد کرد. این در حالی است که نام ماه عسل به عنوان یک برند پرمخاطب و محبوب سال هاست بینندگان ثابت خود را حفظ کرده است. در صورتی که تغییر نام برنامه قطعاً می تواند بدون تغییر نام از ریزش مخاطبان برنامه جلوگیری کنند، اما احتمالاً کنار گذاشتن علیخانی سبب شده ترجیح دهند نام برنامه را نیز ناگزیر عوض کنند.

 

جزئیات برنامه جدید

این برنامه برخلاف «ماه عسل» فضایی شاد خواهد داشت و آیتم های آن نیز همچنان به دلیل عدم انتخاب تهیه کننده در دست بررسی است. با توجه به فضای شاد برنامه «نیمروز»، علی ضیاء این انتظار از برنامه مناسبتی ماه رمضان نیز می رود که فضای آن تغییر زیادی داشته باشد.

 

ضمن اینکه طبق شنیده ها، علی ضیاء در حال حاضر برای قبول اجرای این برنامه تحت فشار قرار گرفته و مشکلاتی را در قبول اجرای برنامه پیش روی خود می بیند.گروه تولید این برنامه قصد دارد ترانه تیتراژ آغازین برنامه را به عهده بنیامین بهادری و تیتراژ پایانی را به طور مشترک به محسن یگانه و محسن چاووشی بگذارند و حتی مذاکراتی نیز با این خوانندگان داشته اند.

 

در طول اجرای برنامه نیز قرار است چند کشور اسلامی از جمله تاجیکستان و... با امضای قراردادی با شبکه سوم سیما لحظاتی از برنامه «با اجازه خدا» را پخش کنند و شبکه سه نیز قسمت هایی از برنامه های این شبکه ها را پوشش دهد.

 

همچنین قرار است یکی از بازیگران سینما و تلویزیون به مدت 30 شب مناجات خوانی این برنامه را برعهده بگیرد.برخی از مهمانان نیز از بازیگران و چهره های مطرح و افراد معمولی و خاص انتخاب می شوند، با این حال موضوع گفتمان برنامه برای تمام این مهمانان مشترک خواهد بود.ضمن اینکه دکور برنامه نیز فضایی متفاوت دارد و در دست ساخت است.

 

علیخانی دلخور

شنیده های خبرنگار ما حاکی از آن است که احسان علیخانی از اتفاقات به وجود آمده برای «ماه عسل» از مسوولان شبکه سه دلخور است و حتی این شرط را مطرح کرده که در صورت ادامه یافتن برنامه، نام آن باید تغییر کند. حتی شنیده می شود او از دوستان و همکاران خود نیز خواسته به احترام او پیشنهاد اجرای این برنامه را با نام ماه عسل قبول نکنند. توصیه‌ای حرفه‌ای و زیرکانه که فقط می‌تواند از سوی یک مجری حرفه‌ای مطرح شود و علیخانی نیز پس از سال ها اجرای موفق قطعاً قواعد این حوزه را به خوبی می شناسد و الفبای آن را بلد است. البته باید علیخانی را در این باره تا حدود زیادی محق دانست، چرا که این اقدام مسوولان شبکه سه در حالی صورت می گیرد که او نوروز امسال یکی از پرمخاطب ترین ویژه برنامه های تحویل سال را برای شبکه سه تدارک دید. برنامه ای که با وجود استقبال و رضایت فراوان مردم، ناخواسته زمینه حذف مقطعی او را به دلیل طرح برخی مسائل در این برنامه فراهم کرده است.

 

منبع:caffecinema.com