شخصیت شناسی پژمان بازغی


پژمان بازغی از كودكی آدم رؤیاپردازی بود و همیشه در كتاب‌هایی كه می‌خواند دلش می‌خواست جای قهرمان كتاب باشد.



صبح بخیر: پژمان بازغی از كودكی آدم رؤیاپردازی بود و همیشه در كتاب‌هایی كه می‌خواند دلش می‌خواست جای قهرمان كتاب باشد.



اهل مطالعه

پژمان بازغی از نسلی است که این همه فرهنگسرا و فیلم و سرگرمی وجود نداشته و او به سفارش خانواده‌ و به‌خصوص پدرش كتاب می​خوانده و جالب اینکه یكی از این كتاب‌ها، دایره‌المعارف بود. خود پژمان اعتراف كرده كه خواندن دایره‌المعارف تاثیر زیادی در اطلاعات عمومی او گذاشته است. علاوه بر آن نیز كتاب‌های تاریخی و مذهبی هم می‌خوانده و بعد از تمام‌كردن آنها با عمویش مسابقه اطلاعات عمومی می‌گذاشته است.

 موفقیت با کمک خانواده

پژمان بازغی از جمله بازیگرانی است كه رسیدن به موفقیت درعرصه هنر را مدیون كمك‌های پدرومادرش می‌داند. این بازیگر در بیشتر مراسم‌ و جشن‌ها خانواده خود را نیز دعوت می‌كند و با افتخار می‌گوید كه تمامی موفقیت‌هایش را مدیون كمك خانواده‌اش است.



 از حضور همسرش دراجتماع جلوگیری نمی کند

پژمان و همسرش، زندگی مشترك‌شان را از زندگی حرفه‌ای و شغلی‌شان جدا كرده‌اند. پژمان اعتقاد دارد كه در مورد شغل و كار نباید شخصی عمل كرد و حتی نباید یكدیگر را راهنمایی كرد تا به این وسیله هردو طرف بتوانند با آزادی درجامعه حضور داشته باشند.



  مشكل اساسی او این است كه برای مدتی طولانی درشغلی باقی نمی‌‌ماند

مهم‌ترین کار ‌پژمان بازغی در اوایل كار بازیگری‌‌اش كار مدلینگ بودكه اولین تجربه مدلینگ او برای یك شركت چای بوده است. بعد از مدت كوتاهی نیز ورشكست شده والبته بعد از آن هم برای ایكات تبلیغ می‌كرده و علاوه بر آن فیلم كوتاه نیز ساخته است.



    قلبی بی‌آلایش و دوست‌داشتنی دارد

پژمان عشقی عمیق و رؤیایی نسبت به خانواده‌اش دارد و مایل است افراد خانواده به ساز او برقصند. او نافرمانی را تحمل نمی‌كند و عقایدش محكم است و از همسرش نیز داشتن همان عقاید را انتظار دارد.



    عاشق هیجان و ورزش است

از ورزش‌های موردعلاقه او كارتینگ است. زمانی نیز این رشته را به‌طور جدی دنبال می‌كرده تا اینكه تصادف می‌كند و دنده چپش می‌شكند و از آن به بعد آن را رها می‌كند.



   مواظب حریم شخصی خودش است

پژمان بازغی از جمله بازیگرانی است كه اجازه نداده زندگی شخصی‌اش موردتوجه رسانه‌ها قرار بگیرد و به گفته خودش بیشتر این كار را به خاطر همسرش انجام می‌دهد تا حاشیه‌ها زندگی‌اش را تحت‌تاثیر قرار ندهد.



   شهرت را از راه رفتاردرست به دست می‌آورد

پژمان در یكی از مصاحبه‌هایش گفته بود: «آدم در رؤیاهای كودكانه همیشه خودش را به جای نقش اول فیلم می‌بیند، می‌خواهد مشهور باشد. اما وقتی وارد كار سینما می‌شوی آرمان‌ها و رؤیاهایت تغییر می‌كند. دیگر نمی‌خواهی قهرمان فیلم باشی، می‌خواهی كارت را به بهترین شكل انجام بدهی.»


ویدیو مرتبط :
واکنش پژمان بازغی درباره ی بازیگر شدن دخترش!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پژمان بازغی در لباس یک روحانی / عکس



پژمان بازغی در لباس یک روحانی / عکس

سینما - پژمان بازغی در تله فیلم «روز ملاقات» نقش یک روحانی را بازی می‌کند. این فیلم ساخته مهران غفارزاده است و در حال حاضر در مرحله تدوین قرار دارد. کار تدوین این فیلم را مستانه مهاجر انجام می‌دهد./خبرآنلاین


عکسهای پژمان بازغی,روز ملاقات,اخبار هنرمندان,اخبار