شخصیت شناسی مازیار فلاحی


با استعداد، خوش‌قول و پر از انرژی مثبت



 صبح بخیر: بهترین شكل پیشانی، پیشانی مازیار فلاحی است.  اشخاص دارای این پیشانی، روشنفكر، بااستعداد، دلیر، مصمم و بی‌نهایت وقت‌شناس هستند. او انعطاف‌پذیر است ولی تن به مصالحه غیرقابل قبول نمی‌دهد. گاهی به دلیل استعداد خیره‌كننده‌اش دچار خودبینی می‌شود.



چشمان او نشانگر هوش و قدرت و سرشار از ایده و بی‌ریاست. بسیار صادق و خونگرم است، مهم‌ترین نقطه مثبت او این است كه طبیعت برون‌گرا و شخصیت باثباتی دارد.

صاحب این پلك شخصیتی مثبت‌اندیش و پذیرای افراد و عقاید جدید است. عاشق كسب اطلاعات و بالا بردن معلومات عمومی‌اش است و نكات ریز مورد‌توجه او از زیر نگاه دیگران به راحتی می‌گذرد. همیشه با علاقه به حرف‌های شما گوش می‌دهد.

به دیگران انرژی مثبتی ساطع می‌كند و با این قابلیت روحیه‌بخشی مربی بسیار خوبی می‌شود و از همه مهم‌تر، پدری قابل اعتماد و محكم و باپرستیژ خواهد شد.

بینی زاویه‌دار و مرتب او نظم خوبی را در كارهایش به‌خصوص برنامه‌های زندگی‌اش نشان می‌دهد. مصمم بودن او در مراحل مختلف زندگی‌اش اختلال در مسیرهایش را به حداقل می‌رساند. فردی متكی به خود است ولی حمایت و راهنمایی دیگران را هم دوست دارد. بی‌گدار به آب نمی‌زند.



ویدیو مرتبط :
اجرای زیبای مازیار فلاحی در قلب یخی{اجرا و بازی مازیار}

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: کنسرت مازیار فلاحی و رضا یزدانی


کنسرت موسیقی مشترک مازیار فلاحی و رضا یزدانی برای جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس، در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد.