شخصیت شناسی علی نصیریان


آینده‌نگر و قاضی است و هنگام كار تمام حواس خود را متوجه كارش می‌كند. برای رسیدن به آرزوهایش انگیزه و شوق فراوانی نشان می‌دهد. شخصیتی محكم و روحیه‌ای متعادل دارد و هیچ‌وقت از كسی كینه به دل نمی‌گیرد.


صبح بخیر: آینده‌نگر و قاضی است و هنگام كار تمام حواس خود را متوجه كارش می‌كند. برای رسیدن به آرزوهایش انگیزه و شوق فراوانی نشان می‌دهد. شخصیتی محكم و روحیه‌ای متعادل دارد و هیچ‌وقت از كسی كینه به دل نمی‌گیرد.



دقیقا مثل كارشناسی می‌ماند كه هنرچگونه زندگی كردن را به خوبی می‌داند. زندگی در یك مكان مشخص را دوست ندارد به همین دلیل همیشه دوست دارد، مكان زندگی‌اش را تغییر دهد.

همیشه عادت دارد با تواضع و مودبانه رفتار كند و این به دلیل تربیت مطلوبی است كه داشته است. او به خوبی می‌داند، چگونه اعتماد دیگران را جلب كند و همیشه هم در این کار موفق است. گاهی بیش از حد احساساتی و گاهی بیش از حد بی‌رحم می‌شود.

عشق عمیق به فرزندانش دارد و تنها در مواقعی كه احساس كند حقی از او خورده می‌شود واكنش نشان می‌دهد.

بیش از این، اگر موقعیتی را دیر یا سخت به دست می‌آورد به سرعت مایوس و ناامید می‌شد، اما حالا به شدت بر این باور است كه حتما حكمتی در آن است. برایش سخت است كه به‌راحتی تسلیم خواسته‌های دیگران شود و معمولا قولی به كسی نمی‌دهد.

هیچ چیز به اندازه آبرو و شخصیتش برایش اهمیت ندارد. حس داوری خوبی دارد و این صفت او را بیش از پیش بین دیگران عزیز می‌كند. صراحت و درستكاری از مشخصه‌های بارز چهره نصیریان همیشه محبوب است.


ویدیو مرتبط :
قسمت دوم گفتگوی مفصل نوروزی با علی نصیریان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گفتگو با علی نصیریان، مرد هزار نقش سینما


نسل جدید با پارامترهای امروزی می‌گوید خب شما دیوانه بوده‌اید!