سلفی های خوزه مورینیو، آقای خاص فوتبال


خوزه مورینیو، آقای خاص فوتبال جهان که از دنیای مترجمی به فوتبال وارد شد، بسیار اخمو هست و خیلی کم علاقمند به شبکه‌های اجتماعی و سلفی بازی دارد. این گزارش، کند و کاوی دارد در زندگی خصوصی آقای مورینیو و مطالب جالبی از ایشان.


ویدیو مرتبط :
خوزه مورینیو آقای خاص فوتبال و ساعت هابلوت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مورینیو در لندن رؤیت شد؛ چلسی یا تاتنهام مقصد بعدی آقای خاص



سرمربی تیم فوتبال , رئال مادرید , خوزه مورینیو

 

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا در فرصت کوتاهی که نصیبش شده به لندن رفت و منزل مسکونی از قبل انتخاب شده خود را خرید.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از فارس، خوزه مورینیو روز گذشته پنهان از دید خبرنگاران و عکاسان اسپانیایی و انگلیسی با وکیل خود به فرودگاه باراخاس مادرید رفت و به مقصد فرودگاه هیثرود لندن سفر کرد.

خوزه مورینیو در این سفر کوتاه با نماینده باشگاه چلسی نیز دیداری برنامه‌ریزی شده داشت و از رویت خبرنگار و عکاس روزنامه آس اسپانیا در لندن به شدت جا خورد.

این رسانه اسپانیایی در گزارش خود از سفر ماتیلد، همسر خوزه به لندن نیز نوشته و آورده است: «بلیت مورینیو و همسرش از 2 آژانس مسافرتی مختلف خریداری شده تا این مرکز به خبرنگاران گزارش ندهند.»

مورینیو در 5 بعد از ظهر روز گذشته سرگرم انتخاب منزل مسکونی بوده و در نهایت یکی از 3 مورد پیشنهادی وکیل خود را انتخاب و قرارداد رسمی را امضا کرده است.

در شایعات مطرح شده از انتقال مورینیو به تاتنهام و تصاحب جایگاه هری ردنپ نیز سخن به میان آمده است.