ستاره ها عاشق کدام اتومبیل ها هستند؟


ستاره ها و چهره های معروف دنیا هر نوع تفریحی در اختیار دارند، آنها خانه های بزرگ می خرند، به بهترین و رویایی ترین تعطیلات می روند و سریع ترین و لوکس ترین اتومبیل ها را می خرند. تابحال به این فکر کرده اید که اگر شما ستاره بودید چه اتومبیلی می خریدید؟





صبح بخیر: ستاره ها و چهره های معروف دنیا هر نوع تفریحی در اختیار دارند، آنها خانه های بزرگ می خرند، به بهترین و رویایی ترین تعطیلات می روند و سریع ترین و لوکس ترین اتومبیل ها را می خرند. آیا تابحال به این فکر کرده اید که اگر شما ستاره بودید چه اتومبیلی می خریدید؟ از استون مارتین های کلاسیک گرفته تا تسلاهای پیشرفته، خودروهای لوکس زیادی وجود دارد که می توانید از میان آنها یکی را انتخاب کنید.



در زیر خودروهایی که ستاره های مشهور دنیا عاشقشان هستند را معرفی کرده ایم.

1. کیم کارداشیان



معدود ستاره هایی هستند که به اندازه کیم کارداشیان ذهنشان درگیر بیزنس باشد. در واقع همسر جدید کانیه وست بیشتر بخاطر دارایی های شخصی چشمگیرش مشهور است.  این چهره هالیوودی با اتومبیل های لوکسی همچون این فراری 458 ایتالیا می گردد.


2. بریتنی اسپیرز



بریتنی هم از ستاره هایی است که استطاعت مالی خرید هر اتومبیلی که دلش بخواهد را دارد. اگر از خودتان می پرسید خودروی ملکه پاپ چیست، باید بگوییم یکی از خودروهای لوکس این خواننده که خودرو محبوبش نیز هست، مازراتی گرن توریسمو است.


3. لیندزی لوهان



فکر می کنید لیندزی گواهینامه داشته باشد؟ ما هم شک داریم، ولی امیدواریم که داشته باشد، زیرا او عاشق اتومبیل های لوکس و گران قیمت است و چندین مدل از آنها را دارد. البته او بیشتر با پورشه 911 کابریوله اش در لوس آنجلس دیده می شود.


4. ادی مورفی



چه کسی می دانست که ادی مورفی طرفدار سرسخت هیجان و سرعت باشد؟ این ستاره فیلم های کمدی عاشق مرسدس SLS خود است که درهای پروانه ای جالبی دارد.


5. اشتون کوچر



اشتون کوچر یکی از بهترین خودروها را در میان ستاره ها دارد. او عاشق فراری کالیفرنیای قرمزش است.


6. زک افرون



ستاره فیلم های سینمایی High School Musical دیگر روزهای نوجوانی و بازی در کانال دیزنی را پشت سر گذاشته است. او ثابت کرده که حالا می تواند بازیگر مهم و توانمندی باشد و البته خودش را با سبک و استایل ستاره های هالیوودی منطبق کرده و برای خودش یک آئودی S5 لوکس خریده است. البته این خودرو کمی برای یک ستاره هالیوودی کم است، ولی ما عاشقش هستیم.


7. لوداکریس



لوداکریس هم عاشق اتومبیل های لوکس و گران قیمت است. این رپر و هنرپیشه هالیوودی در سری فیلم های سریع و آتشی بازی کرد و شانس این را داشت که چند تا از بهترین و دیوانه کننده ترین اتومبیل های روی کره زمین را براند. البته او خودش یک فراری 458 دارد که لذت سرعت بالا را با آن تست می کند.


ویدیو مرتبط :
اتاق یه عاشق اتومبیل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ستاره‌هایی که همه عاشق آنها هستند!



اخبار فرهنگی - ستاره‌هایی که همه عاشق آنها هستند!

همکاران این ستاره ها به آنها احترام می گذارند و آنها را تحسین می کنند، کارگردانان از سهولت کار با آنها راضی هستند و خودشان هم تقاضاهای مضحک و غیرمعقولی از اعضای تیم ندارند.

برترین ها: در مقاله دیگری در مورد 8 ستاره هالیوودی که هیچ کس به هیچ وجه دوست ندارد با آنها کار کند اشاره کردیم. این بار 8 بازیگر مشهور را معرفی می کنیم که بازیگران خاکی و خوش اخلاقی است و روحیه کار تیمی آنها بر همه ثابت شده است و تقریباً هر تیم فیلمسازی و هر کارگردانی دوست دارد با آنها کار کند.

همکاران این ستاره ها به آنها احترام می گذارند و آنها را تحسین می کنند، کارگردانان از سهولت کار با آنها راضی هستند و خودشان هم تقاضاهای مضحک و غیرمعقولی از اعضای تیم ندارند.

1. جنیفر لارنس

 

اخبار ,اخبار فرهنگی , ستاره هالیوودی


جنیفر بازیگری زیبا و مشهور است که برنده جایزه اسکار شده است. علاوه بر اینها، او بخاطر رفتار و اخلاق خاکی اش به خصوص در مصاحبه ها محبوبیت یافته است.

گذشته از نبوغ و استعدادی که دارد، از اینکه جلوی جمع خجالت زده شود ناراحت نمی شود و حتی به خودش هم می خندد.

با آنکه ممکن است کمی دختر عجیبی به نظر برسد، ولی حداقل سر صحنه کسی از او غرور بیجا یا رفتارهای ناگهانی و ناجور ندیده است. به همین دلیل است که جامعه اینترنتی عاشق این ستاره جوان است.


2. پاریس هیلتون

اخبار ,اخبار فرهنگی , ستاره هالیوودی


بله درست شنیدید، شوخی نمی کنیم. با آنکه هیچ کس انتظارش را ندارد که پاریس در این لیست قرار بگیرد، ولی او در واقع دختر مهربان و خوبی است. زمان هایی که مست نیست و مانند دیوار ساکت نیست، می توان گفت او دختر آرام و معقولی است که به راحتی می توان با او کنار آمد.

3. رابرت پتینسون

اخبار ,اخبار فرهنگی , ستاره هالیوودی



رابرت با کارهای نیکوکارانه ای که انجام داده است و البته بیشتر با بازی در سری فیلم های "گرگ و میش" برای خودش نام و نشانی دست و پا کرده است.

او با استعداد و مهربان است و رفتار خاکی و دوستانه ای دارد و این خصلت ها همان چیزهایی هستند که از او یک جنتلمن واقعی می سازند که دخترها عاشقش هستند. می گویند او بسیار منظم و متواضع است و کار تیمی او فوق العاده است.

او هم مانند پاریس هیلتون کارهایی کرده که به نظر مردم خوب نبوده اند، ولی کارهای خوب زیادی هم انجام داده است که خودش را در دل مردم جا کرده است. البته جذابیت ذاتی را نیز نباید فراموش کرد.


4. درو بریمور

اخبار ,اخبار فرهنگی , ستاره هالیوودی


درو درست همان چیزی است که جلوی دوربین ها می بینید، دوستانه و شیرین. با آنکه او سال ها قبل در روابطش مشکل داشت، ولی او حالا همسر خوب و مادر دلسوزی شده است و بیش از همیشه دوست داشتنی شده است.

هیچ کدام از ما نمی دانیم اینکه از کودکی ستاره باشیم و تمام عمرمان مشهور باشیم چه حسی دارد و با چه مشکلاتی روبرو هستیم، و آیا می توانیم با همه اینها کنار بیاییم و باز هم خاکی و مهربان باشیم یا خیر، ولی قطعاً می دانیم که کار کردن با درو بسیار آسان است.

5. الن دجنرز

اخبار ,اخبار فرهنگی , ستاره هالیوودی


دوربین ها روشن باشند یا خاموش، الن همیشه انسان خوب و سخاوتمندی است. او هر سال میزبان برنامه 12 Days of Giveaways می شود با این هدف که در فصل تعطیلات انسان ها را با هدیه هایش خوشحال کند.

علاوه بر اینکه او کمدین بزرگی است، همه می دانند که هیچ کس از کار کردن با او حوصله اش سر نمی رود. او مشهور است به اینکه در برنامه های تلویزیونی اش چند دقیقه اول برنامه را به شاد کردن بینندگان با رقص و آواز می گذراند.

6. استیو بوشمی

اخبار ,اخبار فرهنگی , ستاره هالیوودی



استیو هم از آن دسته از بازیگران خاکی است که اصلاً خودش را نمی گیرد و این را از چشمان آبی خوشرنگش می توان فهمید. او قبل از آنکه وارد حرفه بازیگری شود، آتش نشان بود و بعد از 11/9 دوباره به شرکت قبلی اش برگشت تا داوطلب شده و باز هم به مردم کمک کند.

7. راسل برند

اخبار ,اخبار فرهنگی , ستاره هالیوودی

این ستاره مشهور که سابقاً الکلیک بود و به هروئین اعتیاد داشت، حالا سبک زندگی اش کاملاً عوض شده است.

زمانی که راسل وقتش را با سوپرمدل ها نمی گذراند، سعی می کند به افراد بی خانمان کمک کند و این کار را خودش شخصاً انجام می دهد.

همه می گویند کار کردن با او خیلی راحت است، زیرا اصلاً سخت نمی گیرد.

8. ویل فرل

اخبار ,اخبار فرهنگی , ستاره هالیوودی



آیا کسی هست که دوست نداشته باشد با این "مجری" افسانه ای کار کند؟ با آنکه طبق برآورد مجله فوربس او یکی از بازیگران هالیوودی است که بی جهت دستمزد بالایی می گیرد، ولی وقتی نوبت به کار با او می رسد این چیزها بی معنا می شود. زیرا او فوق العاده بانمک و دوست داشتنی است و به راحتی می توان با او کنار آمد. حتی مارک والبرگ یک بار گفته که فرل خیلی "دوست داشتنی" است.

اخبار فرهنگی - برترین ها