ستاره های هالیوود چه ماشینی سوار می شوند؟


سوپراستارهای جوان هالیوود – جاستین بیبر، زک افرون، برادران جوناس و غیره – هر وقت می خواهند خودرویی برای خودشان بخرند، تصمیم گیری برایشان سخت می شود، در لیست زیر انتخاب های هر یک از سوپراستارهای هالیوود را مشاهده می کنید.




صبح بخیر: سوپراستارهای جوان هالیوود – جاستین بیبر، زک افرون، برادران جوناس و غیره – هر وقت می خواهند خودرویی برای خودشان بخرند، تصمیم گیری برایشان سخت می شود، چون احتمالاً به چنین چیزهایی فکر می کنند: «جیپ کامندر بخرم که بتونم باهاش کارهای روزانه مو انجام بدم و در مقابل طرفدارام خودمو متواضع نشون بدم؟ یا یه لامبورگینی گالاردوی خوشگل بخرم و به همه نشون بدم که ثروت چه چیزهایی می تونه واسه آدم بیاره؟»

در هر صورت در لیست زیر انتخاب های هر یک از سوپراستارهای هالیوود را مشاهده می کنید:



1. جاستین بیبر: فیسکر کارما

خواننده محبوب سبک پاپ، جاستین بیبر با خودروهای جسورانه کاملاً آشناست. او حتی با خودروی فراری اف 430 مشکی مات خود تصادفی جزئی داشت. او این خودرو را از دوست و مربی اش، Usher، قرض گرفته بود. او یک کادیلاک CTS-V کوپه سفارشی با تم بتمن دارد. همچنین در روز تولدش این فیسکر کارمای کروم را به عنوان هدیه از مدیرش، اسکوتر براون، دریافت کرد. این خودروی هیبریدی پر زرق و برق توجه کل دنیا را به خود جلب کرد، حتی از چشم پلیس هم دور نماند: این خواننده نوجوان در جولای 2012، به خاطر سرعت بالای 160 کیلومتر بر ساعت با این خودرو، جریمه شد.





2. زک افرون: پورشه کاین

زک افرون، خواننده و هنرپیشه هالیوودی، عاشق آئودی است. او تابحال صاحب آئودی A6، S6 و اخیراً یک کوپه S5 مدل 2011 بوده است. در این تصویر او با همبازی فیلم "High School Musical” یعنی ونسا هاجنز، در خودروی اجاره ای پورشه کاین او، در منطقه بربانک کالیفرنیا رانندگی می کند. کاین که خودرویی جادار و مخصوص جاده است، یکی از خودروهای محبوب در هالیوود است.





3. اشلی تیسدیل: پورشه باکستر S

باید بگوییم سلیقه تیسدیل به نوع بازی هایی که در فیلم ها انجام می دهد نمی خورد. او یک پورشه باکستر می راند. او نسبت به انتخاب قبلی اش که مرسدس بنز شاسی بلند G550 بود از لحاظ اندازه یک گام به عقب و از لحاظ وسیله نقلیه مناسب سوپراستارها، یک گام به جلو برداشته است. در این تصویر او با همبازی اش ونسا هاجنز در فیلم "High School Musical” دیده می شود.





4. مایلی سایرس: مرسدس بنز SL550

مایلی سایرس وقتی کوچکتر بود خودروهای دخترانه ای می راند – برای مثال، پورشه کاین GTS مادرش و تویوتا پریوس مشکی و کوچک خودش – او به گزارشگران می گفت که خودروی او برای محیط زیست خوب است و به آن افتخار می کرد. حالا سایرس یک خانم بزرگسال است و مرسدس بنز SL550 می راند، مرسدسی مانند مرسدس مشکی در این تصویر یا مدل کانورتیبل سفیدی که در اوایل سال 2012 داشت.





5. سلنا گومز: فورد اسکیپ هیبرید

در سال 2008 که سلنا گومز هنوز خیلی کوچک بود که بتواند رانندگی کند، به خودروی محبوبش اشاره کرد: فورد اسکیپ هیبرید. در سال 2009، او درباره همان اسکیپ گفت: «خیلی ها این خودرو را خودروی مامان های فوتبالیست می دانند، ولی من فکر می کنم خودروی ایمنی است.» آرزوی این خواننده برآورده شد و حالا او یک فورد اسکیپ هیبرید نقره ای مدل 2009 می راند که محض اطلاعتان این خوردو، شاسی بلند است.





6. ونسا هاجنز: آئودی S4 کابریوله

ونسا هاجنز مانند نامزد سابقش، زک افرون، وفاداری خاصی به آئودی دارد و تابحال یک S4 کابریوله و اخیراً یک S5 کانورتیبل داشته است. او در سال 2008 که با لکسوس 400h (یک شاسی بلند هیبرید لوکس) رانندگی می کرد، عذاب وجدان داشت، ولی آن فاز گذشت. همچنین از آن موقع تابحال تصادف های زیادی داشته که اغلب آنها جدی نبودند، ولی کاملاً خجالت آور بودند!


ویدیو مرتبط :
ماشینی که قبل از مرگ باید سوار شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: ستاره های هالیوود در جشن هالووین


ما تصاویری از ستارگان هالیوود را در حالی که برای جشن هالووین لباس هایی عجیب و غریب به تن کرده اند، برایتان آوردیم.