ستاره اسکندری برج می سازد!


ازدواج هیچ وقت دغدغه من نبوده است. زیرا معتقدم که یک اتفاق است و به زمان خودش رخ خواهد داد. از طرفی گاهی فکر می​کنم، در حرفه ما ازدواج می​تواند کمی به حق طرف مقابل اجهاف کند.


در این صفحه ما همیشه به دغدغه​های چهره​های محبوب تلویزیون و سینمای ایران می​پردازیم، این​بار به سراغ یکی از بازیگران خانم که چند دهه در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است، می​رویم.





ویدیو مرتبط :
لاله اسکندری ازدواج خواهرش ستاره اسکندری را اعلام کرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ستاره اسکندری: «شوق پرواز» روایت جذابی ندارد



 

 

 

ستاره اسکندری: «شوق پرواز» روایت جذابی ندارد

 

ضعف بزرگی که این کار دارد نداشتن قصه است. قصه ای ندارد که بخواهد مخاطب را کنجکاو کند و او را پیگیر ماجرا.

ستاره اسکندری بازیگر نقش لیلی در مجموعه تلویزیونی «شوق پرواز» در گفت وگویی ضمن بیان این نکته که قبل از بازی در این سریال به مناطق جنگی رفته و تحت تاثیر فضای معنوی جبهه و برای ادای دین به شهدا نقش را قبول کرده است، نداشتن قصه را بزرگترین ضعف سریال عنوان کرده است.

این بازیگر در گفت وگویی با ماهنامه ۲۴ ضمن انتقاد از ضعف داستانی سریال گفته است: شاید از لحاظ تکنیکی در پرداخت شخصیت ها مشکل وجود داشته باشد؛ کلا شتاب در کار آنقدر زیاد است که وقت این که بنشینی و تحلیل روی کار داشته باشی نیست. در واقع دارد هزینه هنگفتی می شود ولی کیفیت پایین است. الان هنوز هم که هنوز است از سربه داران حرف زده می شود ولی در این چند ساله اخیر از چند سریال جدید حرف زده شده؟! هیچی!

اسکندری در ادامه افزوده است: در واقع این سریال را یک جور بزرگداشت برای شهید بابایی دیدم و شناساندنش به مردمی که فقط ممکن است این اسم را شنیده باشند. ضعف بزرگی که این کار دارد نداشتن قصه است. قصه ای ندارد که بخواهد مخاطب را کنجکاو کند و او را پیگیر ماجرا. تنها تعلیقی که در فیلمنامه وجود دارد همان به کما رفتن لیلی است.... / شبکه ایران