جشن شکرگزاری هالیوودی ها در اینستاگرام


مجموعه تصاویری که این هفته ستارگان هالیوود در اینستاگرام خود، به اشتراک گذاشته اند را، برای شما تهیه کرده ایم. بیشتر این تصاویر به عید شکرگزاری که پنج شنبه ی اخیر در امریکا، جشن گرفته شد، مرتبط است.

کافه سینما: مجموعه تصاویری که این هفته ستارگان هالیوود در اینستاگرام خود، به اشتراک گذاشته اند را، برای شما تهیه کرده ایم. بیشتر این تصاویر به عید شکرگزاری که پنج شنبه ی اخیر در امریکا، جشن گرفته شد، مرتبط است.

" جان لیجند" ، بازیگر، ترانه سرا و خواننده ی محبوب و پرافتخار امریکایی، این عکس را به همراه مادربزرگش، در روز شکرگزاری، به اشتراک گذاشته است:



" امی راسم"، بازیگر جوان سریال بی شرم و فیلم هایی چون یک روز بعد از فردا و  رودخانه مرموز، در کنار خوراکی های مخصوص روز شکرگزاری، و با کلاهی به شکل بوقلمون، عکس انداخته.



" نیل پاتریک هریس" ، بازیگر سریال چگونه با مادرت آشنا شدم، عکسی از تاب بازی فرزنداش به اشتراک گذاشته و نوشته: زیباترین و آرام ترین لحظات زندگی، در روز شکرگزاری.



" ریچل ری" ، یکی از معروف ترین و محبوب ترین مجری/ آشپزهای تلویزیونی، عکسی از خانواده اش به همراه غذاهای روز شکرگزاری، به اشتراک گذاشته است.



" پاتریک استوارت"  بازیگر فیلم های چون ایکس من و استار ترک، و "یان مک کلن" ، گندالف معروف ارباب حلقه ها، این عکس را  به اشتراک گذاشته اند.



" لیندسی لوهان" ، بازیگر جوان و ستاره ی جنجالی هالیوود هم، عکسی از دستپختش، یک روز قبل از عید شکرگزاری، در اینستاگرام خود، منتشر کرده است.



" مارتا، " آشپز ماهری که شوی تلویزیونی اش، میلیون ها طرفدار دارد، در حال آشپزی برای روز شکرگزاریست.



" لنا دورهام" ، بازیگر و نویسنده سریال دختران، به همراه پدرش.



" جسیکا آلبا" ، این بازیگر مشهور، هنگام تماشای مسابقه فوتبال امریکایی، عکسی از حضورش در استادیوم، به اشتراک گذاشته است.



" جاش دهمل" ، بازیگر سریال لاس وگاس و فیلم های  ترانسفورمز، تصویر طنزآمیزی به صورت کارت پستال، از خانواده اش منتشر کرده و عید شکرگزاری را تبریک گفته است.



"اپرا وینفری" ، مجری، تهیه کننده و یکی از پرقدرت ترین زنان دنیا، در حال چیدن میز شام، در روز شکرگزاریست.



" سوفیا ورگارا" ، بازیگر سریال مدرن فامیلی، در کنار سفره ی مخصوص شکرگزاری، به همراه  پسرش.



ویدیو مرتبط :
جشن شکرگزاری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جشن شکرگزاری فضانوردان در مدار زمین + تصاویر



اخبار,اخبار علمی,جشن شکرگزاری

اخبار علمی- جشن شکرگزاری فضانوردان در مدار زمین + تصاویر

شش فضانورد مستقر در ایستگاه فضایی بین‌المللی (ISS) جشن شکرگزاری را با دریافت منوی غذایی مخصوص در مدار زمین جشن گرفتند.

جشن شکرگزاری در آخرین پنجشنبه ماه نوامبر برگزار می‌شود و فضانوردان مستقر در ایستگاه فضایی در تاریخ ششم آذر همزمان با زمین، این روز را در ارتفاع 400 کیلومتری جشن گرفتند. منوی شام فضانوردان در این روز متفاوت بوده و طبق رسم زمین، از بوقلمون استفاده کردند، با این تفاوت که این غذا بصورت خشک و دودی شده در بسته‌بندی مخصوص برای فضانوردان ارسال شده بود؛ لوبیا سبز و قارچ خشک شده به هرماه پوره سیب‌زمینی و دسر، منوی جشن شکرگزاری فضایی را تشکیل می‌دادند.


باتوجه به شرایط میکروگرانشی فضا، مواد غذایی مختلف در بسته‌بندی مخصوص قرار داده می‌شوند تا امکان نگهداری طولانی‌مدت آنها خارج از یخچال فراهم شود.
روز جشن شکرگزاری در برخی کشورها تعطیل رسمی است، اما فضانوردان در این روز نیز مشغول انجام تحقیقات علمی بودند؛ با این حال ناسا برای استراحت بیشتر فضانوردان، انجام برخی فعالیت‌ها را بمدت یک روز تعطیل کرد.
در حال حاضر شش فضانورد شامل «بری ویلمور» و «تری ویرتس» فضانوردان ناسا، «آنتون شکاپلروف»، «الکساندر ساموکوتیف» و «النا سروا» کیهان‌نوردان روس و «سامانتا کریستوفرتی» فضانورد ایتالیایی آژانس فضایی اروپا (ESA) در ایستگاه فضایی حضور دارند.

 

اخبار,اخبار علمی,جشن شکرگزاری

 منوی غذایی فضانوردان در جشن شکرگزاری

 

اخبار,اخبار علمی,جشن شکرگزاری

جشن شکرگزاری در فضا

اخبار,اخبار علمی,جشن شکرگزاری

جشن شکرگزاری در فضا

اخبار علمی - ایسنا