جسیکا آلبا این روز ها چه کارها که نمی کند!


زندگی جسیکا آلبا این روزها به کارهای مختلفی اختصاص یافته است. این هنرپیشه جذاب اخیراً تبدیل به غول محصولات خانوادگی و دوستدار محیط زیست شده است و لقب سختکوش ترین مادر هالیوود را حفظ کرده است.

 
 
 
 
صبح بخیر: زندگی جسیکا آلبا این روزها به کارهای مختلفی اختصاص یافته است. این هنرپیشه جذاب که همیشه نقش خانمی زیبا در فیلم های کمدی و اکشن را بازی می کند، اخیراً تبدیل به غول محصولات خانوادگی و دوستدار محیط زیست شده است و لقب سختکوش ترین مادر هالیوود را حفظ کرده است.

جسیکا که در حال تبلیغات برای آخرین فیلم خانوادگی خود، "فرار از کره زمین" است، در این مصاحبه درباره تأثیر انتخاب نقش های خود به عنوان یک مادر سخن می گوید و درباره دخترانش و مسائل دیگر صحبت می کند.



او درباره اینکه چگونه مادر بودن بر تصمیم او مبنی بر ساخت انیمیشنی برای کودکان تأثیرگذار است می گوید:

«اغلب اوقات سر کار می روم و دخترانم کنارم نیستند. در مورد کارهایی که در سینما انجام می دهم، درجه بندی بعضی فیلم ها مربوط به بزرگسالان است. بنابراین به هیچ وجه اجازه ندارند که آنها را تماشا کنند. البته نه برای همیشه. من همیشه به آنها می گویم نه تا وقتی شانزده سالت نشده. این مناسب نیست. ولی این فیلم فیلمی است که می توانند آن را تماشا کنند و لذت ببرند، فیلم سرگرم کننده ای است... من فکر می کنم که شخصیتم در این فیلم عالی بود. دخترم "آنر" واقعاً از آن خوشش آمد.»


درباره اینکه دخترانش از تماشای دوباره کدام فیلم ها خوششان می آید اظهار می دارد:

«آنر کمی درباره "پری دریایی کوچولو" وسواس دارد که کمی مرا اذیت می کند.»



در مورد محدوده کوتاه دقت و توجه دخترانش می گوید:

«محدوده دقت آنها صفر است. آنها مثل ماهی هستند. به هر طرف می دوند و گاهی یادشان می رود که لحظه پیش به دیوار خورده بودند، و بعد به مسیر دیگری می روند. مدام این سو و آن سو می روند. ثابت نگه داشتن توجه و دقت آنها به یک چیز دشوار است، بنابراین اگر چیزی وجود داشته باشد که توجه آنها را برای مدتی به خود جلب کند، پس آن چیز خوبی است. فیلم "فرار از کره زمین" توجه آنها را جلب کرد. حداقل توجه دختر بزرگم را جلب کرد. دختر کوچولویم فیلم را ندیده است.»

در مورد اینکه دخترانش هم همان چیزهایی را دوست داشته باشند که او در کودکی دوست داشت می گوید:

«من معتقدم وقتی خیلی کوچک هستند، شستشوی مغزی آنها بسیار آسان است. می توانید به آنها بگویید "آره، این محشره" و اگر مدام این حرف را تکرار کنید، در نهایت باور می کنند که آن چیز عالی و محشر است. حتی اگر در ابتدا از آن خوشش نیاید. گویی دنیای آنها را کنترل می کنید.»

در مورد رشد و توسعه شرکتش، The Honest Company، می گوید:

«کارمان خیلی خوب شده است. اکنون 80 کارمند داریم و تازه یک سال است این شرکت را باز کرده ایم. کتابی در نوبت چاپ دارم به نام "زندگی صادقانه" (The Honest Life)... این کتاب اصولاً درباره سبک زندگی است، همچنین درباره نحوه حذف کردن مواد شیمیایی سمی از همه چیز، از رژیم زیبایی گرفته تا ساختن مهد کودک و کارهای دستی در خانه.



البته بیشتر در مورد حذف مواد شیمیایی سمی از محیط زیست و تلاش برای ایجاد محیطی برای فرزندانمان است که ریسک کمتری برای بیمار شدن آنها وجود داشته باشد. این کتاب در ماه مارس منتشر می شود و سپس برند شرکت "آنست" است که در حال معرفی 4 محصول دیگر در همین هفته هستیم.

در مورد معرفی محصولات جدید شرکت آنست می گوید:

«اکثر آنها محصولات خانوادگی مانند شمع هستند. محصولاتی همچون شوینده پوشاک، صابون ظرفشویی، اسپری سطوح، اسپری کفپوش، شوینده توالت، حمام کف، لوسیون، روغن و غیره داریم. شمع ها بدون سم و با پایه گیاهی هستند و فتیله آنها غیرسمی است و دود سیاه ایجاد نمی کند. وقتی شمع شما دود سیاه تولید می کند، در واقع حاوی سمی است که شما نباید آن را استنشاق کنید. خانمی از شهر تگزاس آن را ابداع کرده است. او یک مادر مطلقه است. ما می خواهیم تا آنجا که ممکن است هنرمندان و افراد کاردان را از سراسر ایالات متحده استخدام کنیم.»


ویدیو مرتبط :
درباره جسیکا آلبا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

راز خوش اندامی جسیکا آلبا !



جسیکا البا یکی از خوش اندام ترین هنرپیشه های هالیوودی می باشد که می توان نام برد. این مقاله را بخوانید تا با رازهای رژیم او آشنا شوید تا همیشه مانند جسیکا آلبا خوش اندام باشید.

 

جسیکا البا یکی از خوش اندام ترین هنرپیشه های هالیوودی می باشد که می توان نام برد. این مقاله را بخوانید تا با رازهای رژیم او آشنا شوید تا همیشه مانند جسیکا آلبا خوش اندام باشید.

 

1. او برای صبحانه از مواد با پروتئین فراوان از جمله املت سفیده تخم مرغ، میوه و پنیر محلی استفاده می کند. این پروتئین ها به او انرژی می دهند که روز خود را با انرژی کافی سپری کند و میوه و پنیر به او که کالری کمی دارند حاوی ویتامینها و آنتی اکسیدان می باشند که سلامتی او را حفظ می کنند. با داشتن رژیم او می توانید سبک سالم / درستی برای زندگی خود بسازید.

 

2. جسیکا آلبا برای نهار خود سالادهای متنوع می خورد!! نه به خاطر داشتن کالری کم بلکه به خاطر سلامت بودن آن. البته بدون مایونز و سس های پرکالری!!!!!

 

جسیکاآلبا

 

3. برای شام از گوشت بدون چربی و سبزیجات استفاده می کند. گوشت شام او شامل مرغ یا ماهی می باشد که با سبزیجات کنار آن کامل می شود اگر شما دارای رژیم برای لاغر شدن می باشید این غذایی بسیار مناسب برای شام شما می باشد. شام باید سبک باشد مگر اینکه بعد از شام فعالیت شما آغاز شود.

 

4. جسیکا روز خود را با یک دسر کم کالری و چربی به پایان می رساند که شامل ماست میوه و یا میوه های تازه می باشد. ماست بهتر از میوه می باشد زیرا دارای کلسیم و پروتئین می باشد.

 

5. در طول روز او یک ساعت با تردمیل ورزش می کند و ورزشهای دیگر بدنسازی برای داشتن خوش فرم ساختن عضلات. رژیم جسیکا آلبا نمونه ای عالی است برای پیروی کردن زیرا هم شما را خوش اندام می سازد و هم سالم و زیبا.

 

 

توجه:

شاید شما هم از دیدن این رژیم سخت غذایی تعجب کرده باشید اما باید توجه داشته باشید که توصیه هایی که در این رژیم های افراد مشهور برای شما عزیزان تهیه می شود صد در صد قابل توصیه برای تمام افراد نیست و برای این کار باید با یک متخصص مشورت نمایید و بر حسب قد و وزن خود میزان کالری روزانه خود را به دست آورید!