جاستین بیبر دیوانه این اتومبیل ها است


ظاهراً جاستین بیبر با جمع کردن این همه اتومبیل می خواهد برای خودش کلکسیونی بسازد، چون ثروتمندان اغلب کلکسیون درست کردن را دوست دارند.






صبح بخیر: ظاهراً جاستین بیبر با جمع کردن این همه اتومبیل می خواهد برای خودش کلکسیونی بسازد، چون ثروتمندان اغلب کلکسیون درست کردن را دوست دارند.

بعد از بررسی سواری های مختلف این خواننده 19 ساله، لیستی از "بیبرموبیل" های او تهیه کردیم و اتومبیل هایی که ارزش نام بردن داشتند را ذکر کردیم. بیبر یا در حال حاضر این اتومبیل ها را دارد یا در ماه های گذشته دیده شده که با آنها رانندگی می کرده است.

آئودی R8 پلنگی: البته این سواری جزو اتومبیل های گران او محسوب نمی شود و حدود 114900 تا 170545 دلار قیمت دارد، ولی به خاطر طرح پلنگی آن خیلی مورد توجه است. بیبر از این خودرو برای دیدن مایلی سایرس استفاده می کرد.





فیسکر کارما: آن اتومبیل لوکس برقی کروم که 97000 دلار قیمت داشت یادتان است؟ (همانی که مدیر برنامه های بیبر، اسکوتر براون، به او هدیه داده بود؟) همانی که دوست بیبر، لیل وین، آن را خرد و خاکشیر کرد؟ بله این همان است. آن تصادف باعث شد که بیبر دیگر ماشین هایش را دست لیل ندهد...





رنج روور: بیبر برای این ماشین "پروژه کان" که رنگ مشکی مات دارد و در بردفورد بریتانیا رنگ شده است، در گمرک 160000 دلار دارد. فقط سیستم صوتی آن 80000 دلار می ارزد.

پورشه 997 توربو (182000 دلار، البته آن را با پورشه 911 که فانی ها با زیر 100 هزار دلار هم می توانند آن را بخرند نباید اشتباه گرفت): حداکثر سرعت این پورشه 318 کیلومتر بر ساعت است...





لامبورگینی اونتادور: که به گفته کارشناس ما بیش از 400000 دلار قیمت دارد و سرعت آن به 350 کیلومتر بر ساعت هم می رسد. این همان اتومبیلی است که بیبر در دبی با آن دیده شده بود و بخاطر سرعت بالا در اتوبان شیخ زاید دبی، 6 جریمه دریافت کرد. البته می گویند آن لامبورگینی اجاره ای بوده و متعلق به کلکسیون بیبر نبوده است.





فراری: داستان هایی درباره فراری های بیبر وجود دارد، بعضی می گویند او یک F430 (200 هزار دلاری) می رانده و بعضی ها می گویند او فراری 458 Italia داشته است.





بت موبیل: شاید زیاد هم جالب نباشد، ولی در هر صورت یک کادیلاک CTSV با موتور کوروت ZR-1 بدک نیست. می گویند پشت آن نوشته "بت موبیل".





و با یک "بت موبیل" چی داشته باشد خوب است؟ بله، یک "بت بایک". پدر بیبر این موتور سیکلت اسپورت MV Agusta F3 675 را برای 19 سال تولدش در اول مارس به او داد. روی صندلی آن علامت یک خفاش هست و انواع نمادهای بیبر در همه جای آن هست. برچسب قیمت این موتورسیکلت 25000 دلار است. احتمالاً آن را در گاراژش کنار دوکاتی قرمز و مشکی 20000 دلاری اش پارک کرده است.





حدس می زنیم بیبر با پول خرد ته جیبش این خودروی هوشمند 20000 دلاری را خریده و یک گوشه در گاراژ خانه اش پارک کرده است.



چنین کلکسیونی را چطور ارزیابی می کنید؟

قطعاً برای پسربچه ای که از کانادا کوبیده و آمده به لوس آنجلس آمریکا و معروف شده، کلکسیون شگفت انگیز و چشمگیری محسوب می شود!


ویدیو مرتبط :
جاستین بیبر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس هایی از ویلای جدید جاستین بیبر


 
 
 
 
 
عکس هایی از ویلای جدید جاستین بیبر
  پرتال سوال: