تیتراژهای جذاب ماه عسل با فرزاد فرزین


«فرزاد فرزین» توانست با خواندن تیتراژ نخست برنامه «ماه عسل» عنوان خواننده برتر امسال را به خود اختصاص دهد.سراغ این خواننده رفتیم و درباره حال و هوای ساخته شدن این اثر و فعالیت های جدیدش گپ زدیم آن هم با این ترانه شنیدنی: «... هوایی رو که تو نفس می کشی. دارم راه می رم بغل می کنم/ تو با من بمون تا تهِ این سفر، من این ماهو ماه عسل می کنم».


ویدیو مرتبط :
فرزاد فرزین-اجرای زنده اهنگ ماه عسل در برنامه عیدفطر ماه عسل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ماه عسل زوج هنری در کنسرت فرزاد فرزین


کنسرت فرزاد فرزین سه شنبه شب هفته گذشته در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار شد. فرزاد در این کنسرت که برای آخرین بار به اجرای آلبوم «شلیک» می پرداخت، از یک دکور خاص و جدید استفاده کرده بود و سورپرایزهای ویژه ای برای هوادارانش در نظر گرفته بود.

روزنامه تماشا: کنسرت فرزاد فرزین سه شنبه شب هفته گذشته در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار شد. فرزاد در این کنسرت که برای آخرین بار به اجرای آلبوم «شلیک» می پرداخت، از یک دکور خاص و جدید استفاده کرده بود و سورپرایزهای ویژه ای برای هوادارانش در نظر گرفته بود.

ماه عسل در کنسرت فرزاد فرزین

روی صحنه توسط یک پرده سفید پوشانده شده بود و با شروع موسیقی، شاخه هایی از نور روی پرده انداخته می شد و هر نوازنده ای از پشت پرده مشغول تک نوازی بود. به یکباره و زمانی که فرزاد فرزین شروع به خواندن کرد و سایه اش از پشت پرده معلوم شد، در یک چشم به هم زدن، پرده جمع شد و دکور ویژه روی سن توجه همه را جلب کرد اما شاید مهمترین سورپرایز این کنسرت، حضور جدیدترین زوج هنری کشورمان یعنی آزاداه نامداری و فرزاد حسنی بود. این دو مجری نام آشنای کشورمان که به تازگی با هم ازدواج کرده اند در سانس اول این کنسرت در سالن حضور داشتند.

 نکته جالب این بود که وقتی فرزاد این زوج هنری را معرفی کرد، سالن در حد انفجار پیش رفت و حضار به شدت به تشویق این زوج پرداختند. ارکستر فرزاد هم موسیقی معروف عروسی های ایرانی را برای آنها به صورت بی کلام نواخت تا جو سالن فضای زیبا و پراحساسی را به خود بگیرد.