بازیگرانی که مرگ با آنها بازی کرد!


تجربه نزدیك به مرگ افراد مشهور و ثروتمند بسیار شنیدنی است. آنها در پول غرق هستند و در سراسر جهان شناخته شده‌اند. این افراد اغلب خوش‌ بیان و در آنچه انجام می‌دهند بسیار با استعداد هستند. با این همه، چرا چنین اشخاصی باید به همه بگویند كه یك بار مرده و دوباره به زندگی برگشته‌اند؟!


شاید گاهی پیش بیاید كه پای صحبت فردی بنشینید كه از مرگ می‌گوید اما آن را متفاوت روایت می‌كند. او از آنچه تجربه كرده می‌گوید، از این‌كه مرده و بعد زنده شده، نور دیده،‌ فرشته دیده و.... تجربه این افراد را تجربه نزدیك به مرگ عنوان می‌دهند. چیزی كه علوم مختلف به آن پرداخته‌اند و همچنان مطالعات درباره آن ادامه دارد. در این میان تجربه نزدیك به مرگ افراد مشهور و ثروتمند بسیار شنیدنی است. آنها در پول غرق هستند و در سراسر جهان شناخته شده‌اند. این افراد اغلب خوش‌ بیان و در آنچه انجام می‌دهند بسیار با استعداد هستند. با این همه، چرا چنین اشخاصی باید به همه بگویند كه یك بار مرده و دوباره به زندگی برگشته‌اند؟! اگر به خاطر پول باشد كه خب آنها به اندازه كافی پول دارند. اگر هم برای شهرت باشد كه آنها واقعا مشهورند. با بیان این موضوع و طرح این دریافت كه آنها مرده و بعد زنده شده‌اند، شهرت‌شان را به خطر می‌اندازند. تنها دلیل منطقی طرح چنین موضوعی از سوی این افراد آن است كه این اتفاق واقعا برای آنها افتاده است و آنها می‌خواهند آن را به اشتراك بگذارند.  در تعالیم دینی نیز وجود چنین تجربه‌ای شبیه مرگ رد نشده و به احتمال وقوع آن‌ها برای برخی افراد اشاره شده است.





ویدیو مرتبط :
عجب بازیگرانی دارد تیم پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیگرانی كه از بازی در مختارنامه جا ماندند



 

 بازیگرانی كه از بازی در مختارنامه جا ماندند

 

همچنین بازیگران پیش كسوتی چون علی نصیریان و عزت اله انتظامی نیز قرار بود در این مجموعه حضور داشت باشندكه به دلایلی امكان پذیر نشد.

مختارنامه یكی از مهمترین وعظیمترین سریالهای تاریخ تلویزیون است كه این روزها بااستقبال خوب منتقدان ومردم مواجه شده است. ساخت این سریال بیش از ده سال طول كشیده است و بازیگران مطرحی قرار بود كه در ان بازی كنند ولی اكان آن به وجود نیامد .

حمید فرخ نژاد چرا به مختار نامه نیامد

چندی پیش اخباری منتشر شد كه بازی در نقش مختاربه حمید فرخ نژادبازیگر مطرح سینمای ایران نیز پیشنهاد شده است.

این خبری بود كه بعدها توسط عوامل این سریال تكذیب شد. اما ماجرا از این قرار بوده كه در همان زمان آغاز به كار سریال مختار ،داوود میر باقری از طریق عبدالله اسكندری از حمید فرخ نژاد برای بازی درنقش مختار دعوت می كند ولی فرخ نژاد به دلیل در گیر بودن سر فیلم به رنگ ارغوان نمی تواند دراین سریال حضور داشته باشد.

قرار بود هدیه تهرانی هم بازی كند

از سویی دیگر هفته نامه خانواده سبز نیزدر شماره اخیر خود خبر داده برای نقش «جاریه» خواهر مختار كه توسط «ماه چهره خلیلی» ایفاء می شود، ابتدا هدیه تهرانی كاندیدا بود! به نوشته این هفته نامه، جالب است بدانید علت عدم حضور تهرانی در سریال مختارنامه دستمزد بالایی بود كه این بازیگر خواسته بود و دست اندركاران سریال قادر به پرداخت آن نبودند.

علی نصیریان وعزت الله انتظامی

همچنین بازیگران پیش كسوتی چون علی نصیریان و عزت اله انتظامی نیز قرار بود در این مجموعه حضور داشت باشندكه به دلایلی امكان پذیر نشد.... / آینده نیوز