«اما استون» از زندگی، بازیگری و... می گوید


اما استون تنها با 26 سال سن، توانسته از قالب تكراری گرد و غبار بتكاند و آن را با زنده‌دلی و استعدادهایش انباشته كند و تبدیل به ستاره‌ای پرانرژی در فیلم‌های هالیوود شود.


ویدیو مرتبط :
تست بازیگری اندرو گارفیلد و اما استون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

در فیلم «مستانه»؛ ماجرای بازیگری كه زندگی اش با اتفاقاتی عجیب به هم می ریزد+تصاویر



اخبارفرهنگی - در فیلم «مستانه»؛
ماجرای بازیگری كه زندگی اش با اتفاقاتی عجیب به هم می ریزد+تصاویر

این تهیه‌کننده درباره وضعیت اکران تازه‌ترین فیلم حسین فرحبخش گفت: زمان بد یا خوب در اکران نداریم چون فیلم اگر خوب باشد می‌فروشد؛ فکر نمی‌کنم حواشی که در مورد "خصوصی" اتفاق افتاد شامل این فیلم هم بشود.

اخبار,اخبارفرهنگی,فیلم مستانه

عبدالله علیخانی تهیه کننده فیلم "مستانه" درباره زمان اکران فیلم گفت: شرایط اکران پایزی فیلم فراهم شده است. قرارداد فیلم برای اکران در گروه سینمایی آفریقا منعقد شده و احتمالا از اواخر آبان ماه فیلم ما روی پرده می‌رود.

وی ادامه داد: این روزها "خوابزده ها"ی جیرانی در گروه آفریقا روی پرده است. بعد از "خواب زده ها"، گویا فیلم "عصبانی نیستم" اکران خواهد شد و بعد از آن فیلم ما یعنی "مستانه" روی پرده میرود.

اخبار,اخبارفرهنگی,فیلم مستانه

علیخانی ادامه داد: من فکر میکنم چیزی به نام زمان خوب یا بد در اکران وجود ندارد بلکه فیلم خوب و فیلم بد داریم. درباره "مستانه" هم زمان فعلی بهترین زمان برای اکران بود و ما نخواستیم آن را از دست بدهیم. زمانی هست که می بینی حتی در زمستان هم فیلمت خوب میفروشد و زمانی در نوروز هم نمیفروشد. این ناشی از مسائل متعددی است و البته کیفیت فیلم.

تهیه کننده فیلم پرحاشیه "خصوصی" درباره اینکه آیا "مستانه" هم ممکن است در اکران با حاشیه روبرو شود گفت: فکر نمیکنم چنین اتفاقی به وجود آید. آن اتفاق یک بار رخ داد و تحت شرایط ویژه. بنا نیست هر فیلمی که میسازیم آن اتفاقات برایش رخ دهد.

این تهیه کننده درباره ممیزی وارده به فیلم برای دریافت پروانه نمایش گفت: کمترین ممیزی به فیلم وارد نشده و نسخه کامل فیلم اکران خواهد شد.

اخبار,اخبارفرهنگی,فیلم مستانه

عبدا.. علیخانی درباره صحبتهایی مبنی بر اینکه "مستانه" درباره پشت پرده سینماست افزود: فیلم درباره سینما نیست بلکه درباره بازیگر سینمایی است که اتفاقات بیرونی زندگی او را در موقعیت دشواری قرار میدهد.

گفتنی است؛ نقش اصلی فیلم "مستانه" سحر دولتشاهی در نقش مستانه به عهده دارد و میلاد کی مرام، باران کوثری، فرهاد اصلانی، محمد متوسلانی و آتیلا پسیانی دیگر نقش‌های فیلم را ایفا کرده‌اند.
اخبارفرهگی - نسیم