اشتراکات کیت میدلتون و پرنسس دایانا +عکس


قبل از آنکه کیت میدلتون با سبک خاص خودش دنیا را به خود خیره کند، پرنسس دایانا با سبک بی عیب و نقص تحسین ما را جلب کرده بود. به نظر می رسد که کیت از سبک عالی مادرشوهرش راهنمایی می گیرد.

 
 
 
 
  صبح بخیر: قبل از آنکه کیت میدلتون با سبک خاص خودش دنیا را به خود خیره کند، پرنسس دایانا با سبک بی عیب و نقص تحسین ما را جلب کرده بود. به نظر می رسد که کیت از سبک عالی مادرشوهرش راهنمایی می گیرد.



عکس های نامزدی

به گزارش صبح بخیر در این عکس نامزدی که در سال 2010 انداخته شده، کیت میدلتون و پرنس ویلیام، ژستی درست شبیه عکس نامزدی پرنسس دایانا و پرنس چارلز در سال 1981 گرفته اند. هر دوی آنها حلقه الماس یاقوت کبود 18 قیراطی فوق العاده را به انگشت دارند.





روز عروسی

در 29 جولای 1981، خانم دایانا اسپنسر 20 ساله در کلیسای جامع سنت پل با پرنس چارلز ازدواج کرد. او برای راه رفتن در راهروی تاریخی این کلیسا، لباس عروسی به طراحی دیوید و الیزابت امانوئل به تن داشت. سی سال بعد، کیت میدلتون با لباس عروسی با برند الکساندر مک کوئین و طراحی سارا بارتون، در 29 آوریل 2011، دوشس کمبریج شد.





کت یقه بلیزر و شلوار جین

پرنسس دایانا در سال 1988 با کت یقه بلیزر و شلوار جین به تماشای یک مسابقه چوگان رفت. سالها بعد، کیت در ماه جولای 2011 که به کانادا رفته بود، با کت یقه بلیزر برند اسمیت و شلوار جین برند جی، بسیار شیک به نظر می رسید.





زیبا با لباس صورتی رنگ

پرنسس دایانا در سال 1995 به هنگام بازدید از رژه ارتش بریتانیا، کت و دامن صورتی برند جیانی ورساچه به تن داشت و در ماه مه 2012، در مهمانی جشن سالگرد تاجگذاری ملکه الیزابت در کاخ باکینگهام، دوشس کمبریج پیراهنی صورتی رنگ به طراحی امیلیا ویکستد و کفش ال کی بنت پوشیده بود.





آبی و مشکی

دوشس کمبریج در اولین سخنرانی عمومی خود در بیمارستان کودکانEACH’s Treehouse در ایپسویچ انگلستان، با این پیراهن آب و مشکی مثل مادرشوهرش، درخشید.





خیره کننده با لباس شیفون

به گزارش صبح بخیر پرنسس دایانا در سال 1987 برای جشنواره فیلم کن، این پیراهن دکلته شیفون با برند کاترین واکر را پوشیده بود. کیت در مراسم BAFTA این پیراهن یاسی رنگ الکساندر مک کوئین را به تن داشت.





خرگوش های اسکی

پرنسس دایانا در سال 1986 و کیت میدلتون در سال 2005 هر دو تصمیم گرفتند برای اسکی این کت های قرمز گرم را انتخاب کنند.





کلاه های پر

دوشس کاترین برای حفظ سنت انگلیسی به سر گذاشتن کلاه های جالب، پا جای پای مادرشوهر مرحومش گذاشته و در یک مراسم عروسی در سال 2006، کلاه پر به سرش گذاشت. پرنسس دایانا هم در سال 1981 در مراسمی در پمبروکشایر، کلاهی به همین سبک به سر داشت.





سیاه و سفید


پرنسس دایانا در سال 1990 با کت و دامن شیک سیاه و سفیدی به تالار رویال آلبرت آمد. در سال 2011، هنگام بازدید از مرکز اجتماع بیرمنگام، دوشس کمبریج ست بلوز و دامن مشابهی به سبک ارتشی با برند الکساندر مک کوئین به تن داشت.





کت و دامن سفید

در سال 1997 پرنسس دایانا به هنگام دیدار با مادر ترزا، کت و دامن سفید ساده ای به تن داشت. کیت میدلتون در سپتامبر 2012 به هنگام گردش در کارخانه رولز رویس سنگاپور، کت و دامن الکساندر مک کوئین پوشیده بود.





زوج های هماهنگ


کیت میدلتون و پرنس ویلیام در مراسم شام خیریه ای در کاخ سنت جیمز در سال 2011، تقریباً درست مثل والدین ویلیام لباس پوشیده بودند.





خانم های طوسی پوش

پرنسس دایانا در این پیراهن طوسی رومی، شاهوار به نظر می رسد. کیت در نوامبر 2011 در مراسم یادبود ملی Arboretum Appeal در کاخ سنت جیمز، پیراهن شیفون و ساتن رومی طوسی به طراحی جنی پاکهام پوشیده بود.


ویدیو مرتبط :
پرنس ویلیام و کیت میدلتون کتابی برای تسلیت به پاریس امض

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شباهت عجیب دختر شایسته ولز به کیت میدلتون +عکس



شباهت عجیب دختر شایسته ولز به کیت میدلتون +عکس

به گزارش پرداد به نقل از زیمبو: "سوفی مولدز" اخیرا عنوان دختر شایسته کشور ولز را از آن خود کرده است . گفته میشود وی از نظر ظاهری و حتی هوشی شباهت بسیاری به کیت میدلتون معروف دارد.

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

وی که 19 ساله و یک دانشجوست حتی از نظر قد هم با کیت میدلتون برابر است قد هردوی آنها 5 فوت و 10 اینچ است و موهای تیره و لبخند درخشانش او را بیشتر شبیه این بانوی سلطنتی کرده است.

وی میگوید از این قیاس بسیار خرسند است و در مصاحبه اش گفته است " برای من این افتخار بزرگی است که بسیاری از اطرافیان به من میگویند شبیه کیت میدلتون هستم. من یکی از طرفداران او هستم . زیبایی چهره او طبیعی است و فوق العاده خوش لباس است.

این دختر یکی از شرکت کنندگان در رقابتهای جهانی دختران شایسته خواهد بود./پرداد

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب