آموزش شیک پوشی محمدرضا گلزار


واقعا نمی‌توان منكر خوش‌تیپی و خوش‌اندامی او شد؛ سوپراستار سینمای ایران، سال‌هاست به ظاهرش اهمیت می‌دهد و در كنار پوشش مناسبی كه دارد، به تناسب اندام و ورزش هم بسیار بها می‌دهد.





واقعا نمی‌توان منكر خوش‌تیپی و خوش‌اندامی او شد؛ سوپراستار سینمای ایران، سال‌هاست به ظاهرش اهمیت می‌دهد و در كنار پوشش مناسبی كه دارد، به تناسب اندام و ورزش هم بسیار بها می‌دهد. می‌خواهید شبیه او شوید؟ شاید حرف‌هایش كمك‌تان كرد.

او در گفت و گو با مجله زندگی ایرانی می‌گوید: «همیشه سعی كردم دقت زیادی در انتخاب لباس‌هایی كه می‌پوشم داشته باشم. به نظرم 3 عامل مهم در خوش‌تیپی فرد تاثیر دارد؛ یكی خوش‌اندامی است، دیگری خوش‌سلیقگی فرد در انتخاب لباس و عامل دیگر هم این‌كه بدانیم در چه مكان و مراسمی از چه پوششی استفاده كنیم. شاید خیلی‌ها تصور كنند لازمه خوش‌پوشی، گران پوشیدن است! اما به نظر من این تصور درست نیست و اصلا به آن اعتقادی ندارم. اگر متناسب با شرایط بپوشی، حتما خوش‌پوش به نظر می‌رسی، بنابراین لازم نیست حتما هزینه زیادی برای خرید یك لباس صرف كنی. شاید لباس‌گران خریدن باعث خوش‌تیپی شود، ولی لازمه‌اش نیست.

ممكن است یك لباس ساده كه به درستی انتخاب شده بتواند همان تیپی را برای شما به همراه داشته باشد كه با كلی هزینه برای خرید لباس گران آن اتفاق نیفتد. خیلی‌ها هستند كه با وجود گران خریدن هم خوش‌پوش نیستند! چون اطلاع درستی از نحوه هماهنگ‌كردن لباسی كه می‌خرند، ندارند. در طول هفته خیلی ورزش می‌كنم و سعی می‌كنم از این طریق تناسب اندام خودم را حفظ كنم. با وجود این‌كه مشغله‌هایم زیاد است، اما هیچ‌وقت ورزش كردن را ترك نكردم و سعی دارم با برنامه‌ریزی كه دارم، ورزش را در فهرست كارهای روزانه‌ام قرار دهم. به نظرم علاوه بر لباس كه در خوش‌تیپ بودن یك فرد تاثیر زیادی دارد، اندام و فیزیك هم عامل مهم دیگری است كه باید به آن توجه شود.

من خودم ورزش‌هایی مثل بدنسازی را زیرنظر مربی‌ بدنسازی‌ام دنبال می‌كنم. رژیم غذایی‌ام هم زیرنظر یك دكتر متخصص است. والیبال هم ورزشی است كه از نوجوانی بازی می‌كردم، اسكی را هم زمستان‌ها به صورت كاملا حرفه‌ای دنبال می‌كنم. حفظ تناسب اندام و ورزش كردن به این معنی نیست كه همه می‌خواهند در مسابقات فیتنس شركت كنند! اختصاص دادن چند دقیقه در طول روز‌، می‌تواند اندامی متناسب را برای هر فردی به همراه داشته باشد. قرار نیست همه افراد هر 6 روز هفته را در باشگاه‌ها بگذرانند، در خانه هم می‌توانند با برنامه ورزش كنند و اندام مناسبی داشته باشند. اگر هم می‌خواهند به باشگاه بروند، 3 روز در هفته كافی است.

اندام متناسب می‌تواند كمك دوچندانی به خوش‌پوشی هر فرد بكند البته این نكته را هم باید در نظر داشت كه در كنار ورزش، رژیم غذایی مناسب هم موثر است و كسانی كه به دنبال اندامی متناسب هستند، باید به این نكته هم توجه داشته باشند. خودم همیشه به تغذیه‌ام اهمیت می‌دهم، مثلا سعی می‌كنم شب‌ها برنج نخورم و به جایش غذاهای سبك‌تر را در برنامه‌ غذایی‌ام داشته باشم. اگر سر فیلمبرداری نباشم هر روز به باشگاه می‌روم تا بدنم روی فرم بماند. همه این‌ها بیش از چند ساعت در روز وقت یك نفر را نمی‌گیرد، بنابراین بهانه‌ای وجود ندارد كه كسی بخواهد از ورزش فاصله بگیرد. 10 دقیقه ورزش در طول روز به نظر من كافی است تا به اندامی مناسب برسیم.»


ویدیو مرتبط :
آموزش محمدرضا گلزار به امین حیایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شیک پوشی پاییزی


برای مهمانی آخر هفته به چه لباسی فکر کرده‌اید؟ در این روزها، هر خانمی به یک شلوار گشاد برای دورهمی‌ها احتیاج دارد. شلوارهای گشاد دوباره امسال به بازار آمده‌اند.