آرزوی جان واریو برای حضور در تیم ملی ایران


برزیلی محبوب فوتبال ایران حالا آنقدر محبوب شده که حتی بحث بازی او در تیم ملی ایران هم باز شده. موضوعی که وقتی جان واریو آن را می شنود، لبخند شیرینی می زند.


ویدیو مرتبط :
بازگشت تیم ملی ایران؛ عدم حضور پولادی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

كرش موافقت خود را برای حضور در تیم ملی ایران اعلام كرد



 

 

كرش موافقت خود را برای حضور در تیم ملی ایران اعلام كرد

 

سرپرست کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال از موافقت کارلوس کرش برای سرمربیگری در تیم ملی ایران خبر داد.

عباس ترابیان سرپرست کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال گفت: کارلوس کرش برای حضور در ایران موافقت خود را اعلام کرده است اما من بابت دو بندی که برایمان خیلی مهم است هنوز با وکیل کرش به توافق کامل نرسیده ام اما به زودی بابت این موضوع هم تفاهمات حاصل می شود.

ترابیان همچنین از سه دستیاری که کرش به فدراسیون معرفی کرده است، خبر داد و گفت: من اکنون کپی معرفی نامه سه مربی که کرش به عوان دستیار به من معرفی کرده است را مطالعه کردم. قرارداد آنها را تنظیم کرده ام و خوشبختانه آن دو بندی که هنوز با خود کرش برای موافقتش به توافق کامل نرسیده ام را در قرارداد این سه مربی گنجانده ام.

سرپرست کمیته روابط بین الملل فدراسیون ادامه داد: دستیار اول کرش " دن گسپر " است که با کرش در همه سطوح و در همه تیم هایی که موفق بوده از جمله رئال مادرید و منچستر یونایتد بوده است. ایشان هم مربی و هم مربی دروازه بان هاست. وی در نیمکت تیم ملی پرتغال در جام جهانی بوده است و گلر این تیم در جام جهانی به عنوان دروازه بان سوم جهان شناخته شد. این دروازه بان فقط یک گل آن هم از تیم اسپانیا دریافت کرد.

ترابیان افزود: نفر بعدی "سیموئز " است. این مربی پرتغالی است. او هم همه جا با کرش بوده است. موفقیت او بیشتر در تیم های پایه است. یک دوره هم سرمربی تیم زیر 20 سال پرتغال بوده است.

وی ادامه داد: نفر سوم هم "مایک مک درمود " است. وی بدنساز تیم خواهد بود. این مربی اهل اسکاتلند است. این مربیان به محض اینکه ما با کرش قرارداد امضا کنیم به ایران خواهند آمد و کار خود را آغاز می کنند. اینکه کرش کدامیک را برای تیم های امید و جوانان انتخاب می کند را بعدا اعلام می کند.

عباس ترابیان در مورد اینکه گفته می شود کرش از تیم های دیگر پیشنهاد دارد، گفت: اگر او می خواست به هر کدام از این پیشنهادها جواب مثبت دهد تاکنون این کار را می کرد. البته دو تیم باشگاهی در برزیل و تیم های عربستان و آنگولا هم او را می خواستند. بازدید او از ایران و هنرنمایی بازیکنان در بازی با روسیه در قبول پذیرش هدایت تیم ملی خیلی موثر بود.