کودکان


2 دقیقه پیش

با بطری نوشابه برای پسر کوچولو هواپیما بسازید

به جای خریدن اسباب بازی های گران قیمت ، می توانید با استفاده از ابزاری که در خانه در اختیار دارید اسباب بازی هایی با کمک فرزندان خود بسازید که هم در هزینه ها صرفه جویی می ...
2 دقیقه پیش

از رایحه درمانی نوزادان بیشتر بدانید

آیا شما می خواهید برای مراقبت از نوزاد خود، یک رویکرد جامع تری را انتخاب کنید؟ آیا شما به عنوان یک پدر و مادر به دنبال درمان های طبیعی برای بچه های کوچک خود هستید؟ آیا می ...

کودکی که آب بینی اش را بخورد ضد ضربه می شود


تحقیق علمی ویژه ای ثابت کرده است که کودکانی که آب دماغشان را می خورند احتمالاً در مقایسه با همتایان خود، مصونیت بیشتری در مقابل بیماری ها دارند و زندگی سالم تر و شادتری خواهند داشت.




صبح بخیر: تحقیق علمی ویژه ای ثابت کرده است که کودکانی که آب دماغشان را می خورند احتمالاً در مقایسه با همتایان خود، مصونیت بیشتری در مقابل بیماری ها دارند و زندگی سالم تر و شادتری خواهند داشت.

این تحقیق عجیب و غریب که توسط دکتر فریدریش بیسچینگر، استاد دانشگاه و متخصص ریه از کشور اتریش، انجام شده است، در مورد آب بینی و مصونیت و ایمنی حاصل از آن است. به گفته او، خلط بینی که اغلب آب دماغ نامیده می شود، باکتری هایی دارد که وقتی خورده می شود به دستگاه ایمنی طبیعی بدن فرد کمک می کند و آن را تقویت می کند.

او در این مورد می گوید: «از دید پزشکی این موضوع درست است و کاری طبیعی است. در مورد دستگاه ایمنی هم باید گفت که بینی مانند فیلتری است که باکتری های زیادی در آن جمع می شود و وقتی این مخلوط به روده ها می رسد، درست مثل دارو عمل می کند.»

در واقع نوعی واکسن خوراکی است. البته روش ایمن تری از واکسن های تأیید شده است زیرا دوز کمی از باکتری هایی را وارد می کند که قبلاً در خلط دفاعی وجود داشته اند.

در مورد جنبه خوشبختی و شادی فرد هم دکتر بیسچینگر معتقد است که کودکان بطور طبیعی دست در بینی شان می کنند و از این کار خیلی خوشحالند. ولی وقتی والدین و دیگر افراد جامعه آنها را سرزنش می کنند، آنها خجالتی می شوند و از دست کردن در بینی شان شرمنده می شوند. این باعث می شود که بعداً در زندگی خوشحال و شاد نباشند.

او حتی جلوتر می رود و توصیه می کند که بچه ها آب بینی شان را بخورند. این واکنشی کاملاً طبیعی است و از لحاظ پزشکی هم ایده خوبی است.

البته افراد بسیاری هم با ادعاهای دکتر بیسچینگر مخالفت کرده اند و در مورد خطرات احتمالی خوردن آب بینی هشدار داده اند که خطرناک ترین آسیب را کنده شدن پوست داخلی بینی و خونریزی و گردش لخته خون به سمت مغز دانسته اند.


ویدیو مرتبط :
مولتی متر ضد ضربه -ضد آب و ضد خش ساخت امریکا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دوربین فیلمبرداری ضد آب و ضربه



دوربین فیلمبرداری ضد آب و ضربه

شرکت سونی از دوربین فیلمبرداری ضد آب، ضد ضربه، ضد گرد و غبار با صفحه نمایش سه اینچی رونمایی کرد.

به گزارش ایسنا، هندی کم ضد آب HDR-GW66VE‌ قادر به فیلمبرداری یک ساعته در عمق 10 متری آب است.

این دوربین علاوه بر خاصیت ضد آب، از خاصیت ضد گرد و غبار، مقاوم در برابر ضربه و سقوط از ارتفاع 1.5 متری و تحمل دمای منفی 10 درجه سانتیگراد برخوردار است.

وضوح تصویری دوربین 1080 پیکسل (50 فریم در ثانیه) و با امکان تهیه تصاویر 20 مگاپیکسلی است؛ تصاویر با کمک لنزهای F1.8-F3.4G‌ و حسگر عقب 4.6 میلیمتری Exmor R CMOS تهیه می شود.

امکان زوم کردن با کمک لنزهای نوری 10X در کنار استفاده از حالت لرزشگیر دست از دیگر امکانات این دوربین است.

تصاویر بر روی میکرو کارت SD/SDHC/SDXC یا میکرو کارت حافظه ذخیره می شود؛ باتری دستگاه نیز پس از هر بار شارژ کردن تا دو ساعت کارآیی دارد.

هندی کم HDR-GW66VE از ماه ژوئن (اواسط خرداد) به بازار عرضه می شود، اما سونی هنوز قیمت دقیق این محصول را اعلام نکرده است./ایسنا

دوربین فیلمبرداری ضد آب و ضربه

 

دوربین فیلمبرداری ضد آب و ضربه