کودکان


2 دقیقه پیش

با بطری نوشابه برای پسر کوچولو هواپیما بسازید

به جای خریدن اسباب بازی های گران قیمت ، می توانید با استفاده از ابزاری که در خانه در اختیار دارید اسباب بازی هایی با کمک فرزندان خود بسازید که هم در هزینه ها صرفه جویی می ...
2 دقیقه پیش

از رایحه درمانی نوزادان بیشتر بدانید

آیا شما می خواهید برای مراقبت از نوزاد خود، یک رویکرد جامع تری را انتخاب کنید؟ آیا شما به عنوان یک پدر و مادر به دنبال درمان های طبیعی برای بچه های کوچک خود هستید؟ آیا می ...

کودکان چه فیلمهایی ببینند؟


با این‌كه این روزها كامپیوتر و اینترنت گستردگی وسیعی پیدا كرده اما هنوز نتوانسته جای تلویزیون را بگیرد.




ویدیو مرتبط :
کودکان ببینند، شما هم خواستی ببین حالا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پوستری که فقط کودکان باید آن را ببینند


محققان اسپانیایی با هدف مقابله با پدیده کودک آزاری، پوستر منحصر به فردی طراحی کرده اند که تنها از منظر چشم کودکان بطور کامل قابل مشاهده است.

ایسنا: محققان اسپانیایی با هدف مقابله با پدیده کودک آزاری، پوستر منحصر به فردی طراحی کرده اند که تنها از منظر چشم کودکان بطور کامل قابل مشاهده است.

 بنیاد خیریه آنار (Anar) با هدف کمک به کودکان در معرض خطر کودک آزاری، پوستری طراحی کرده است که حاوی اطلاعات و پیام های هشدار دهنده برای کودکان است.

پیام و شماره تماس درج شده در این پوستر با استفاده از تکنیک چاپ عدسی مانند (lenticular printing technique) فقط از منظر دید کودکان بطور کامل قابل مشاهده است.

عکس: پوستری که فقط کودکان باید آن را ببینند

از این تکنیک برای تلفیق دو تصویر در یکدیگر استفاده شده است و با محاسبه میدان دید کودکان زیر 10 سال، پیام هشدار درج شده از دید بزرگسالان پنهان می شود.

زمانیکه کودکی با قد کوتاه تر از 1.35 متر در مقابل این پوستر قرار می گیرد، تصویر کودکی با صورت زخمی به همراه عبارت «اگر کسی به تو صدمه زد، با ما تماس بگیر» و یک شماره تماس نمایان می شود؛ اما از منظر دید افراد بزرگسال تنها تصویر کودکی وحشت زده دیده می شود.

طراحان این پوستر امیدوارند با کمک این طرح کودکان بتوانند اعتماد به نفس لازم برای گزارش مورد آزار و اذیت قرار گرفتن را بدست آورند.

عکس: پوستری که فقط کودکان باید آن را ببینند

عکس: پوستری که فقط کودکان باید آن را ببینند

عکس: پوستری که فقط کودکان باید آن را ببینند