کودکان


2 دقیقه پیش

با بطری نوشابه برای پسر کوچولو هواپیما بسازید

به جای خریدن اسباب بازی های گران قیمت ، می توانید با استفاده از ابزاری که در خانه در اختیار دارید اسباب بازی هایی با کمک فرزندان خود بسازید که هم در هزینه ها صرفه جویی می ...
2 دقیقه پیش

از رایحه درمانی نوزادان بیشتر بدانید

آیا شما می خواهید برای مراقبت از نوزاد خود، یک رویکرد جامع تری را انتخاب کنید؟ آیا شما به عنوان یک پدر و مادر به دنبال درمان های طبیعی برای بچه های کوچک خود هستید؟ آیا می ...

پیشگیری از حاملگی برای تازه عروس ها


بهترین توصیه به زنان جوانی که نمی خواهند حامله شوند، این است که در هنگام آغاز فعالیت های جنسی اقدام به استفـاده از روش هـای پیشگیری از بـارداری نمایند.

وب سایت نی نی بان: بهترین توصیه به زنان جوانی که نمی خواهند حامله شوند، این است که در هنگام آغاز فعالیت های جنسی اقدام به استفـاده از روش هـای پیشگیری از بـارداری نمایند.

پیشگیری از حاملگی برای تازه عروس ها

پیشگیری از بارداری در زوج های جوان

از آنجایی که دوران جوانی و سال‌هـای اول زندگی مشترک، دورانی بسیار حساس و مهم، هم از نظر اجتماعی و هم از نظر فردی می‌باشد و بسیاری از افراد، تجارب بحرانی مانند ازدواج، اولین مقاربت و اولین دوره والدی را طی این دوره سپری می‌کنند. پیشگیری از بارداری که در تاریخچه زندگی انسان ها به عنوان رویدادی نو ظهور در نظر گرفته می شود، به گذشته ای دورتر از آنچه که ما قادر به نوشتن در مورد آن هستیم، بر می گردد.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



خانم های قد بلند راحتتر زایمان می کنند؟

پیشگیری از بارداری در زوج های جوان

تا پایان ماه هشتم بارداری، کمتر مادری است که به لحظه زایمان فکر کند اما هرچه به پایان باردار ی نزدیک تر می شود، دغدغه اش درباره نوع زایمانش بیشتر می شود. بسیاری از خانم ها از زایمان نگرانی و وحشت دارند و ترس از دردهای زایمانی و شنیدن برخی خاطرات این و آن، دلهره شان را دوچندان می کند.




اس ام اس بازی هوش کودک را کم می کند!

پیشگیری از بارداری در زوج های جوان

یک مطالعه جامع بین‌المللی در سال ۲۰۱۱ نشان داد میان استفاده از تلفن‌ همراه و ابتلا به تومور مغزی در بزرگسالان و نوجوانان ارتباط مستقیمی وجود دارد و افرادی که در آن زمان در این مطالعه شرکت داشتند به اندازه من و شمای امروزی یا فرزندمان به تلفن‌ همراه خود وابسته نبودند!



خشم تا ناامیدی، احساسات زنان بعد از سقط

پیشگیری از بارداری در زوج های جوان

امیدها و رویاهای شما برای کودک متولد نشده تان به باد می رود. ممکن است احساس کنید دیگر فرصتی برای بچه دار شدن تان پیش نمی آید و با این تصور، دچار نومیدی شوید. تجربه سقط جنین از جهات مختلفی بر شما تاثیر می گذارد. اما به هر حال، باید این مرحله را پشت سر بگذارید و با احساس غم وسوگواری تان کنار بیایید.



قصد بارداری دارید؟ حتما لبو بخورید!

پیشگیری از بارداری در زوج های جوان

هرقدر هم تكنولوژی پیشرفت كند و آدم‌ها مدرن شوند، هر قدر هم نسخه دیجیتالی همه لوازم و امكانات ساخته و روانه بازار شوند، امكان ندارد چیزی بتواند جای گاری دستی پر از لبویی را بگیرد كه وسط سرمای شب‌های زمستان، عطرش مشام هر عابری را نوازش می‌‌دهد!

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...


ویدیو مرتبط :
حاملگی هایپر ریسک یا همان حاملگی پر خطر چیست؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توصیه هایی برای پیشگیری از پیرشدن پوست



تابش خورشید هوای خشک آلودگیهای محیطی کشیدن سیگار واسترس باعث می شوند که پوست شما شفافیت ورطوبت خود راازدست بدهد.وچین های ریزوعمیق تربرروی پوست شماایجادوبه مرورزیاد شوند.کسانی که چین وچروک کمتری داشته اند از مقدار زیادی سبزیجات لوبیا ماهی شیرکم چرب وچای در وعده های غذایی شان استفاده کردند .کسانی که چین وچروک بیشتری دارند زیاددرمعرض تابش خورشید قرار داشته اند.خوردن آب معدنی به دلیل داشتن املاح کیک نان روغنی شیرینی گوشت قرمز ولبنیات پرچرب احتمال بروز چین وچروکها را درپوست شما افزایش می دهد.


پیشگیری ودرمان چین وچروک پوست

حمام آفتاب نگیرید وسعی کنید بین ساعت 10 صبح الی 3 بعدازظهر ازقرار گرفتن در آفتاب پرهیز کنید .اگرمجبور به رفت وآمد در این ساعات هستید ازلباسهای محافظ نظیر یک کلاه یا پیراهن آستین بلند استفاده کنید .قبل از اینکه در معرض آفتاب قرار بگیرید ازلوسیون های ضد آفتاب برای کمک به پوست خود جهت محافظت از اشعه ماوای بنفش استفاده کنید.به یاد داشته باشید که دوباره هرزمان که لازم بود لوسیون رابه کار برید همیشه از محصولاتی استفاده کنید کنید که دارای فاکتور spfمحافظت ازآفتاب 15 یابالاتر باشند. به پشت بخوابید وقتی که به صورت طاق باز خوابیدید اثرات کشیدگی جاذبه روی پوست شما به حداقل می رسد.صورت خود رازیاد نشویید (2بار در روز کافی است )وازصابونهای خشن وزبر پرهیز کنید زیراشستن زیاد باعث کم شدن چربی ورطوبت پوست می شود.