کودکان


2 دقیقه پیش

با بطری نوشابه برای پسر کوچولو هواپیما بسازید

به جای خریدن اسباب بازی های گران قیمت ، می توانید با استفاده از ابزاری که در خانه در اختیار دارید اسباب بازی هایی با کمک فرزندان خود بسازید که هم در هزینه ها صرفه جویی می ...
2 دقیقه پیش

از رایحه درمانی نوزادان بیشتر بدانید

آیا شما می خواهید برای مراقبت از نوزاد خود، یک رویکرد جامع تری را انتخاب کنید؟ آیا شما به عنوان یک پدر و مادر به دنبال درمان های طبیعی برای بچه های کوچک خود هستید؟ آیا می ...

ویاگرای زنانه مجوز گرفت


جایی که ویاگرا و دیگر داروهای مورد استفاده در اختلال نعوظ مردان باعث افزایش جریان خون به آلت تناسلی می‌شوند، Addyi روی مواد شیمیایی مغز که باعث افزایش لذت می‌شود، کار می‌کند.

وب سایت نی نی بان: جایی که ویاگرا و دیگر داروهای مورد استفاده در اختلال نعوظ مردان باعث افزایش جریان خون به آلت تناسلی می‌شوند، Addyi روی مواد شیمیایی مغز که باعث افزایش لذت می‌شود، کار می‌کند.

ویاگرای زنانه مجوز گرفت

ویاگرای زنانه مجوز گرفت

اغلب زنان مبتلا به بی‌میلی جنسی به دنبال دارویی برای رفع این مشکل هستند و حالا قرص صورتی که به عنوان ویاگرای زنانه معروف است با نام Addyi  چند روزی است به تصویب سازمان غذا و داروی آمریکا رسیده و به بازار عرضه شده است. بیشتر کارشناسان معتقدند این دارو می‌توان محدودیت درمان مشکلات جنسی زنان را که بیش از یک دهه مورد غفلت قرار گرفته بود، درمان کند. کیم والن، استاد روانشناسی دانشگاه اموری می‌گوید Addyi یک نقطه عطف تاریخی است که ممکن است امکان استفاده از داروهای دیگری را برای افزایش میل جنسی زن و مرد فراهم کند.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید


مراقبت های اخلاقی در بارداری

ویاگرای زنانه مجوز گرفت

رعایت آداب اخلاقى در معاشرت با همسر و حفظ آرامش روانی و اجتناب از هر گونه عاملی که باعث اضطراب و تشویش خاطر می شود. به منظور برخوردار بودن از فرزند صالح رعایت نکاتی چند قبل از بارداری، در حین بارداری و بعد از زایمان ضروری است. از جمله نکات زیر توصیه می شود:



مواقعی که سزارین ضروری است!

ویاگرای زنانه مجوز گرفت

سزارین، یک عمل جراحی رایج در حیطه زنان و زایمان است، که از طریق شکاف دادن در چند لایه از شکم، انجام می شود. دلایل این جراحی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

چند قلویی، سابقه سزارین قبلی، چاق بودن بیش از حد جنین، شکاف قبلی جراحی بررحم، وضعیت های غیر  طبیعی قرارگیری جنین در رحم ، بد حال بودن جنین در رحم که به اقدامات درمانی دیگر پاسخ نداده و امکان زایمان طبیعی بلافاصله وجود ندارد و ...

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید


همه چیز درباره حق حضانت فرزند

ویاگرای زنانه مجوز گرفت

حضانت از ریشه حضن و به معنای زیر بال گرفتن، در برگرفتن؛ در دامن خود پروردن و پروراندن؛ دایگی و پرستاری کودک است. چندی پیش خانمی به من مراجعه کرد که پزشک متخصص بیماری های زنان و زایمان بود. او پس از بیان اختلافات و مشکلات زندگی زناشویی خود سؤالاتی مطرح کرد که من آن ها را به این صورت خلاصه کرده ام.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید


ویدیو مرتبط :
لباس مجلسی،لباس زنانه ،لباس مجلسی زنانه ،لباس زنانه ،تولید و پخش طیطه 0912211868

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آرایشگاه‌های زنانه بدون مجوز زیر ذره‌بین


رئیس اتحادیه آرایشگر های زنانه از شناسایی آرایشگاه هایی که بدون پروانه کسب در حال فعالیت هستند خبر داد و گفت: این مراکز بعد از شناسایی از سوی نیروی انتظامی پلمب خواهند شد.

عصر ایران: رئیس اتحادیه آرایشگر های زنانه از شناسایی آرایشگاه هایی که بدون پروانه کسب در حال فعالیت هستند خبر  داد و گفت: این مراکز بعد از شناسایی از سوی نیروی انتظامی پلمب خواهند شد.

"افسرالملوک یاسان"با اشاره به فعالیت 50 بازرس برای شناسایی آرایشگاه های بدون مجوز در فاز اول گفت: این بازرسان با هماهنگی با اتاق اصناف آموزش های لازم را اخذ کرده و از امروز فعالیت خود را آغاز کردند.

وی ادامه داد: این بازرسان همگی دارای حکم و کارت شناسایی هستند که ماموریت دارند تا آرایشگاه های بدون مجوز را شناسایی و گزارش آن را به اتحادیه ارائه دهند.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه بیشترین تخلفات آرایشگاه های زنانه چیست گفت: بیشترین تخلف مربوط به فعالیت بدون پروانه کسب است و در این راستا هم به دلیل اینکه ما با درهای بسته مواجه هستیم و گاهی فرد یک اتاق منزل خود را به آرایشگاه تبدیل می کند و کسی از این موضوع اطلاع ندارد کار شناسایی سخت شده است.

وی در زمینه ورود آرایشگاه های زنانه به موارد پزشکی و اقدامات دیگر که تداخل صنفی محسوب می شود گفت: هر گونه ارائه خدمات که به موارد سلامت و پزشکی مربوط شود و یا اقداماتی که تداخل صنفی است در صورتی که در آرایشگاه ها انجام شود تخلف محسوب شده و برابر قانون با متخلف برخورد شده و واحد صنفی نیز پلمب خواهد شد.

رئیس اتحادیه آرایشگاه های زنانه تهران در پایان به شهروندان توصیه کرد تا حتما به آرایشگاه های دارای پروانه کسب مراجعه و در صورتیکه که با مراکز فاقد پروانه مواجه شدند موضوع را به اتحادیه اعلام کنند.