کودکان


2 دقیقه پیش

با بطری نوشابه برای پسر کوچولو هواپیما بسازید

به جای خریدن اسباب بازی های گران قیمت ، می توانید با استفاده از ابزاری که در خانه در اختیار دارید اسباب بازی هایی با کمک فرزندان خود بسازید که هم در هزینه ها صرفه جویی می ...
2 دقیقه پیش

از رایحه درمانی نوزادان بیشتر بدانید

آیا شما می خواهید برای مراقبت از نوزاد خود، یک رویکرد جامع تری را انتخاب کنید؟ آیا شما به عنوان یک پدر و مادر به دنبال درمان های طبیعی برای بچه های کوچک خود هستید؟ آیا می ...

همه چیز درباره بچه‌های متولد بـهمن


حــساس، بــــی‌ثبات، لجباز، خودمختار و پرجنب و جوش! این‌ها بارز‌ترین خصوصیات بچه‌های متولد بهمن هستند.





این موجودات لجباز

 صبح بخیر: حــساس، بــــی‌ثبات، لجباز، خودمختار و پرجنب و جوش! این‌ها بارز‌ترین خصوصیات بچه‌های متولد بهمن هستند. آن‌ها بیش از آن چیزی که فکرش را بکنید متکی به خودشان هستند و این اعتماد به نفس گاهی به شدت شما را به وحشت می‌اندازد. چطور می‌خواهید افکارش را مهار کنید؟ افکار بلندپروازانه‌ای که خیلی زود به زود رو می‌شود و شما را در نگرانی محض فرو می‌برد. ذهنش مانند صاعقه، پرسرعت و با قدرت رشد می‌کند و افکارش هم به همین نسبت نقش می‌بندد. در ‌‌نهایت یک روز به خودتان می‌آیید و متوجه می‌شوید زمام امور خیلی وقت است که از دستتان در رفته و تسلیم اتکا به نفس این موجود کوچولوی لجباز شده‌اید. خب در این مواقع چاره چیست؟ نگران نباشد از هوش نمی‌روید. فقط وقتی دوباره به خودتان آمدید متوجه می‌شوید از همه آدم‌های دور و اطرافتان برای کنترل این بچه کمک خواسته‌اید!



یا رومی روم یا زنگی زنگ

دو راه پیش پای‌تان است یا او را به ویلایی خارج شهر بفرستید و خودتان هم همراهش بروید تا مراقبش باشید بلکه در و همسایه و دوست و فامیل از آزار و اذیت‌هایش در امان باشند و شما هم کمتر احساس شرمساری بکنید یا این‌که پای همه این شر و شور‌ها بایستید و با اطمینان کامل به بقیه قول بدهید که این روز‌هایش را نبینند بلکه منتظر روزی باشند که او در قواره یک دانشمند برجسته و مخترع تمام عیار جایزه نوبل را از آن خود کرده است. باید کم‌کم متوجه شده باشید که در کنار آن همه لجاجت و شیطنت خصوصیات شاخص مثبتی هم وجود دارد که آرام آرام در حال بروز است. بی‌هیچ تعارفی باید بدانید که از بچه‌های متولد بهمن نابغه‌هایی بیرون می‌آیند که روزی توجه و حیرت دنیا را معطوف به خود می‌کنند. ادیسون، چارلز دیکنز، گالیله، آبراهام لینکن، پل نیومن همه و همه جزو همین موجودات عجیب و غریب متولد بهمن بودند که در ‌‌نهایت نام خود را در جرگه مشاهیر دنیا ثبت کردند. بهتر است در مقابل این موجودات غیر قابل پیش‌بینی کمی صبوری به خرج دهید چون آن‌ها در عین لجاجت می‌توانند روزی بر قله‌های ترقی بایستند و چیزی جز افتخار و سربلندی به شما هدیه ندهند. مطمئن باشید که مدارا با این بچه‌ها ارزشش را خواهد داشت تا روزی شاهد این باشید که جهان در برابر توانایی‌های همین کوچولوی لجباز امروز شما میخکوب شده است.



شیرین و دوست داشتنی

آن‌ها پر از تضاد و تناقض هستند اما این دلیل نمی‌شود که در جمع خانواده به عنوان یک موجود شیرین و دوست داشتنی شناخته نشوند. این بچه‌ها بیش از حد پر شر و شور هستند و معمولا یک جا بند نمی‌شوند. بهترین تشبیه برای آن‌ها ملخ هواپیماست. همانطور که ملخ هواپیما به شدت می‌چرخد و یک لحظه متوقف نمی‌شود، بچه‌های متولد بهمن هم آرام و قرار ندارند و مرتب دور خود می‌چرخند! اگر تا امروز غرور کودکی‌شان مانع از این شده که درباره ترس‌های‌شان با شما حرف بزنند بد نیست بدانید بچه‌های متولد بهمن از ترس‌های غیرمنطقی مثل ترس از هواپیما، آسانسور و حتی جریان برق آزار می‌بینند.



رفیق تودار

این بچه‌ها رفقای شفیقی برای دیگران هستند. از دوستان دوران مدرسه‌شان گرفته تا بقال سرکوچه و پیرزن همسایه گرفته تا فردی که فقط یک بار در اتوبوس با او هم‌کلام شده‌اند. این بچه‌ها البته قادرند افکار دیگران را خیلی خوب بخوانند و شاید به همین دلیل است که به رفقای گرمابه و گلستان دیگران تبدیل می‌شوند، اما در عین حال آن‌ها بسیار تودار هستند و از آنچه در ذهنشان می‌گذرد با کسی حرفی نمی‌زنند. خب همه چیز کاملا مشخص است. این بچه‌ها صددرصد غیرقابل پیش‌بینی‌اند، چون در عین آرامی می‌توانند شلوغ باشند و در عین یاغی‌گری می‌توانند فرمانبری کنند. آن‌ها ذاتا دانشمندند؛ دانشمندان قرن که شاید در عین ناباوری بهترین راه‌حل‌ها را برای پیچیده‌ترین مسائل طراحی می‌کنند و البته لحظه‌ای بعد همه آن‌ها را از یاد می‌برند!



فرار از مسئولیت

این بچه‌ها هر چند به ورزش علاقه دارند اما اگر قرار است این کار را انجام بدهند باید کسی آن‌ها را تشویق کند، ‌چون همانقدر که به لحاظ ذهنی سریع و پرشتاب هستند به لحاظ جسمی تنبلی می‌کنند. معمولا هم برای این‌که از زیر بار چنین مسئولیت‌هایی شانه خالی کنند خیلی راحت پاسخ «من نمی‌توانم» را پیش روی دیگران می‌گذارند. البته ممکن است خیلی اتفاقی چیزی را که شما از آن‌ها خواسته‌اید قبول کنند، مشروط بر این‌که خودشان تصمیم گرفته باشند نه این‌که از سر اجبار به سمتی سوق داده شوند. پس بهتر است این مسائل را به آن‌ها یاد بدهید نه این‌که مجبورشان کنید.



نه گفتن قاطعانه او

در کودکی پر شر و شور است اما هیچ بعید نیست اوضاع در نوجوانی بد‌تر هم بشود. پس بهتر است در این مورد هم آمادگی لازم را داشته باشید. گاهی آنقدر قاطعانه در برابر خواست‌های شما نه می‌گوید که یک لحظه احساس می‌کنید او والد است و شما فرزند. همین یعنی این‌که این بچه‌ها در سنین نوجوانی می‌توانند یک یاغی تمام عیار باشند. اما وجود تناقض فراوان در بچه‌ متولد بهمن می‌تواند شرایط معکوسی را هم منجر شود. مثلا این‌که در عین یاغی‌گری و افسار گسیختگی ناگهان کاملا مطیع فرمان شما شود و همه آنچه را می‌خواهید مو به مو برای‌تان اجرا کند. اما خیلی هم خوشحال نباشید چون او می‌تواند با وزش یک نسیم ملایم خلق و خوی کاملا متضادی به خود بگیرد و برای هزارمین بار شما را شگفت زده کند.



ریاضیدانان کوچک

درک شهودی ناشی از تاثیرات اورانوس باعث می‌شود ذهن بچه‌های متولد بهمن خیلی به سرعت پیشرفت کند و جلو برود. شاید به همین دلیل است که معلم‌های ریاضی معمولا از این بچه‌ها شاکی‌اند، آن هم به این دلیل که بچه‌های متولد بهمن اجازه نمی‌دهند مسائل پیچیده ریاضی طبق اصول و قدم به قدم حل و فصل شوند بلکه پیش از آن‌که بقیه بتوانند اصل مسئله را درک کنند، این بچه‌ها همه چیز را در ذهن خود حل کرده‌اند. البته آن‌ها در عین حال که قادرند همه چیز را به همین سرعت در ذهن‌شان حل کنند به‌‌ همان سرعت هم همه چیز را فراموش می‌کنند. حافظه این بچه‌ها نه تنها قوی نیست که در این زمینه ضعف هم دارند. پس بهتر است از‌‌ همان سنین پایین آن‌ها را به کلاس‌های آموزشی مثل زبان بفرستید تا به لحاظ حافظه تقویت شوند.



بچه های غیر قابل پیش بینی ؟

به خودتان زحمت ندهید چون هرگز قادر نخواهید بود کارهای فرزند متولد بهمن خود را پیش بینی کنید. اگر در یک روز طوفانی که باران در قالب تگرگ به در و دیوار می‌کوبد و بیرون از خانه کورانی برپاست ناگهان متوجه شدید خبری از کوچولوی بهمن ماهی‌تان نیست، اصلا تعجب نکنید چون او خانه را به قصد کند و کاو در این هوای طوفانی ترک کرده و تا چیزی را که نخواهد به دست نیاورد، حاضر نخواهد شد به خانه برگردد! البته این بچه‌ها آنقدر خوش شانس هستند که خیلی زود‌تر از آن‌که توقع دارند چیزی را که طالبش هستند به دست بیاورند.


ویدیو مرتبط :
نمایش بچه فیل تازه متولد شده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بچه های مشهور هالیوودی که در سال 2012 متولد شدند



بلو آیوی کارتر - 7 ژانویه
یکی از تولدهای پیش بینی شده در این نسل ، اولین فرزند متولد شده از فوق ستاره های موسیقی هالیوود ) بیانسه و شاون ( کارتر بوده است. در تاریخ 7 ژانویه ،  دختر این زن و شوهر ، به نام بلو آیوی به صورت مخفیانه به دنیا آورد. اگرچه بیمارستانNYC این شایعات را رد کرد ، اما گزارش شده است که این زوج ستاره ی موسیقی یک طبقه ازبیمارستان را به قیمت 1.3 میلیون دلاربه طور کامل اجاره کرده اند تا از حریم خصوصی خود حفاظت کنند و اطمینان حاصل کنند که هیچ کنجکاوی و مزاحمتی در اطراف آنها وجود ندارد. همه چیز برای دختر کوچکشان!
هم چنین بیانسه درباره فرزندش می گوید : فرزند من در زندگی ام تحولاتی را به وجود آورده که من تمامی این لحظات را دوست دارم. این زوج درباره فرزند خود در یک جمله می گویند: “او بسیار زیبا است”.

بچه های مشهور هالیوودی , تولد بچه های هالیوودی در سال 2012


لوکا کروزکومری - 20 مارس
فرزند ستاره سابق هیلاری داف به دور ازچشم ما بزرگ شد .او فرزند پسرش به نام لوکا کروز را در 20 مارس به دنیا آورد. او و شوهرش مایک کومری اعلام کردند که در اولین سالگرد ازدواجشان صاحب فرزند شده اند و پدر و مادر شده اند. "ما بسیار خوشحال هستیم و احساس می کنیم خوشبخت ترین پدر و مادر در جهان هستیم. این زوج درباره فرزند خود در یک جمله می گویند: "او با عشق بسیار احاطه شده است".

بچه های مشهور هالیوودی , تولد بچه های هالیوودی در سال 2012


ماکسول درو جانسون - 1 می
یکی ازطولانی ترین زمان ها برای شروع دوران بارداری در طول تاریخ مربوط به زوج معروف سیمپسون و جانسون بوده است، جسیکا سیمپسون در نهایت فرزند اول خود را از همسرش اریک جانسون به دنیا آورد. دخترآنها ماکسول درو ، در تاریخ 1 می به دنیا آمد. این زوج جوان که در مد و لباس بسیار معروف هستند یک هفته بعد از تولد فرزندشان می گویند" هر بار که به او نگاه می کنیم  دلمان می خواهد گریه کنیم". این مادرمی گوید که من تا به حال تجربه ای به این زیبایی نداشته ام.

بچه های مشهور هالیوودی , تولد بچه های هالیوودی در سال 2012


نوآ فوانیکس مازور – 7 می
ویکتوریا مدل مد و لباس بعد از دختر3 ساله اش ،  در تاریخ 7 می پسر خود به نام نوآ فوانیکس مازور را به دنیا آورد.. مدت کوتاهی بعد از آن، نامزد او، جیمی مازور گفت : " خوش آمدید پسرم ، نمی توانم برای نشان دادن تو به اطرافیانم بیشتر از این صبر کنم ".

بچه های مشهور هالیوودی , تولد بچه های هالیوودی در سال 2012


کمدن جان کاتلر – 8 آگوست
ستاره سابق سینما کریستین  در ازدواج دوم خود با جی کاتلر ، برای اولین بار در تاریخ 8 اگوست صاحب فرزند شدند و اولین فرزند آنها به دنیا آمد. این مادر در مورد فرزندش می گوید " او بسیار سرگرم کننده است ، " او در مورد بچه دار شدن مجددش می گوید : من سعی می کنم که در حال حاضر دیگر باردار نشوم."

بچه های مشهور هالیوودی , تولد بچه های هالیوودی در سال 2012


تنسی جیمز توت -  27 سپتامبر
زوج معروف ریس ویترسپون ، برنده اسکار و شوهرش جیم توت ، برای افزایش اعضای خانواده خود از مارس 2011  برنامه ریزی کردند و در کمتر از یک سال بعد از ازدواج خود در کالیفرنیا ، این زن و شوهر در 27 سپتامبر ،  فرزند خود تنسی جیمز توت را به دنیا آوردند . هنگام تولد تنسی جیمز توت در لس آنجلس، مادر او ویترسپون 36 سال داشت . ویترسپون قبل از آن با رایان فیلیپ ازدواج کرده بود و یک دختر 13 ساله به نام آوا و یک پسر 9 ساله به نام دیکون داشت.

بچه های مشهور هالیوودی , تولد بچه های هالیوودی در سال 2012


پسر بچه ای به نام آدل - 19 اکتبر
در یکی از بارداری های غیر منتظره ، اما در عین حال هیجان انگیز سال 2012 ،خواننده زن معروف به نام آدل که برای هشتمین بار جایزه گرفته است ، در سن 24 سالگی اعلام کرد که او و دوست پسرش سیمون کونکی 38 ساله  در انتظار اولین فرزند خود هستند. آدل در وبلاگ خود این مطلب را ارسال کرده است. " من می خواستم شما این خبر رامستقیم از خود من بشنوید، بدیهی است که ما بسیار هیجان زده هستیم اما لطفا احترام حریم خصوصی ما را که اکنون برایمان بسیاربا ارزش است در نظر بگیرید. هر خواننده ای هم مانند مردمان عادی صاحب فرزند می شود.
به هنگام تولد  فرزندش در19 اکتبر ، او همچنان به عنوان یک مادر می درخشید. اما مدتی پس از آن انتقادات زیادی درمورد وزن او شد ، و او درآلبوم خود به نام دلشکستگی هایم این مشکل را به خوبی حل کرد.

بچه های مشهور هالیوودی , تولد بچه های هالیوودی در سال 2012


آوا جیمز مک لین -27 نوامبر
ای جی مک لین خواننده معروف 34  ساله خود و همسرش راشل  در 27 نوامبر فرزند دختر خود به نام  آوا جیمز مک لین را در لس آنجلس به دنیا آوردند.  آنها می گویند از اینکه پدر و مادر شده ایم لذت می برند  و  چنین احساسی را تا به حال تجربه نکرده ایم. احساسی خوشایند که کاملا متفاوت می باشد.

بچه های مشهور هالیوودی , تولد بچه های هالیوودی در سال 2012


میلر ویلیام ولف - 10 نوامبر
اسکات ولف بازیگر مرد 44 ساله و همسرش دوباره صاحب فرزند شدند. فرزند دوم آنها به نام میلر ویلیام در تاریخ 10 نوامبر به دنیا آمد.  خانواده ای که جکسون 3 ساله را هم داشتند و در حال حاضر ویلیام میلر جدیدترین عضو خانواده اشان است. جکسون از همان کودکی به هنر بازیگری علاقه داشت اما این زوج باید ببینند در آینده فرزندان آنها به چه هنری علاقه مند خواهند شد.آنها جشنی چهار نفره به مناسبت تولد دومین فرزند خود گرفتند.

بچه های مشهور هالیوودی , تولد بچه های هالیوودی در سال 2012


مگنوس میچل هندلمن
بازیگر نقش مکمل زن الیزابت بنک به خاطر فرزند دار شدنش خدا را شکر کرد . او و همسرش ، ماکس هندلمن ، جشن تولد فرزند خود به نام ، مگنوس میچل را در سالنی بزرگ برگزار کردند. مگنوس میچل مانند برادر بزرگ خود ، فلیکس ، بسیار زیبا است . او در مورد روند شگفت انگیزتربیت بچه هایشان بر روی وب سایت خود اینگونه می نویسد: ( تجربه به ما آموخته که باید سخاوت و قدرشناسی رااز همان ابتدا به فرزندان خود بیاموزیم ) .این زوج ارتباطی صمیمانه با یکدیگر دارند و می گویند این ارتباط همیشه پایدار خواهد ماند.

بچه های مشهور هالیوودی , تولد بچه های هالیوودی در سال 2012
منبع : seemorgh.com