کودکان


2 دقیقه پیش

با بطری نوشابه برای پسر کوچولو هواپیما بسازید

به جای خریدن اسباب بازی های گران قیمت ، می توانید با استفاده از ابزاری که در خانه در اختیار دارید اسباب بازی هایی با کمک فرزندان خود بسازید که هم در هزینه ها صرفه جویی می ...
2 دقیقه پیش

از رایحه درمانی نوزادان بیشتر بدانید

آیا شما می خواهید برای مراقبت از نوزاد خود، یک رویکرد جامع تری را انتخاب کنید؟ آیا شما به عنوان یک پدر و مادر به دنبال درمان های طبیعی برای بچه های کوچک خود هستید؟ آیا می ...

نوزاد شما هنگام تولد چه احساسی دارد؟


آیا می خواهید بدانید که نوزاد شما هنگام تولد چه احساسی دارد؟ دوست دارید تجربه کودک را در حین تولد و ورود به این دنیا بدانید؟

وب سایت نی نی بان:  آیا می خواهید بدانید که نوزاد شما هنگام تولد چه احساسی دارد؟ دوست دارید تجربه کودک را در حین تولد و ورود به این دنیا بدانید؟

نوزاد شما هنگام تولد چه احساسی دارد؟

نوزاد شما هنگام تولد چه احساسی دارد؟

برای همه زنان باردار جالب است که چگونه نوزاد با چند کیلو وزن می تواند از فضایی با قطر کم خارج شود؟ طبیعت نوزاد را با دلیل خاصی به جمجمه نرم مجهز کرده است. با دست زدن و لمس سر نوزاد متوجه این مسئله خواهید شد. نرم بودن ملاج کودک به سر او اجازه میدهد هنگام عبور از کانال تولد حالت انعطاف پذیر داشته باشد. سر همه کودکانی که به طور طبیعی متولد می شوند در خلال تولد تا حدی تغییر شکل می دهد اما جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد چون طی چند روز سر نوزاد به حالت طبیعی بر می گردد.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...
 



10 پیشنهاد برای افزایش شیر مادر

نوزاد شما هنگام تولد چه احساسی دارد؟

گاهی سئوالات زیر برای کسانی که به تازگی طعم مادر شدن را چشیده اند، مطرح می شود:

آیا شیر مادر به تنهایی برای تغذیه نوزادشان کافی است؟ چگونه می توان تولید شیر مادر را به طور طبیعی افزایش داد؟ شیر مادر از لحاظ مقدار و کیفیت برای رشد نوزاد کفایت می کند؟

زنان در طی دوران بارداری حالات مختلفی را تجربه می کنند، مثلا یک مادر در دوران بارداری با مشکلات متعددی مثل حالت تهوع، ورم بدن و ... مواجه می شود، ولی مادری دیگر بدون داشتن این ناراحتی ها، خاطرات خوبی از دوران بارداری خود خواهد داشت.




علائم بارداری خیالی

نوزاد شما هنگام تولد چه احساسی دارد؟

آیا احساس می کنید باردار هستید؟ اگر مدتی است که در حال اقدام برای بارداری هستید، احتمال دارد در بعضی از ماه ها فکر کنید که باردار شده اید در حالی که اشتباه می کنید. تجربه احساس بارداری زمانی که در مرحله اقدام برای بارداری هستید غیرمتداول نیست. اگر سری به مراکز باروری یا سایت های مرتبط با بارداری بزنید، با تعداد زیادی از زنان مواجه خواهید شد که دچار "نشانه های خیالی بارداری” هستند. شاید خود شما هم این نشانه های خیالی را تجربه کرده باشید.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



پسردار شدن با این نسخه گیاهی

نوزاد شما هنگام تولد چه احساسی دارد؟


یک استاد دانشکده طب سنتی، تاثیرات کاسنی برای خوش سیمایی و افزایش فرزند را تشریح کرد. غلامرضا کردافشاری استاد دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی تهران درباره تعیین جنسیت فرزند اظهار داشت: در تعیین جنسیت در فرزندان ذکور روایات متعددی داریم. از امام صادق (ع) آمده است که مصرف هندبا یعنی کاسنی مایع منی را افزایش می‌دهد و موجب تولد فرزند پسر می‌شود و فرزندخوش سیما، خوش طینت و اصلاح مزاج شده به دنیا آید.



مسمومیت کودک با اسباب بازی!

نوزاد شما هنگام تولد چه احساسی دارد؟

برخی از اسباب بازی ها آلوده به سرب هستند. سرب می تواند هم در رنگ و هم در پلاستیک اسباب بازی ها وجود داشته باشد.

مسمومیت با سرب خطر جدی برای کودکان کم سن است. مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده اعلام کرده که بیش از یک و نیم میلیون کودک در سنین ۱ تا ۵ سال، سطح سرب خونشان بالا است و همین امر مشکلاتی را برای سلامتی آنها ایجاد کرده است.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...


ویدیو مرتبط :
تولد نوزاد دختر ( تم نوزاد صورتی )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تولد نوزاد ۶۵۰ گرمی در دزفول



یك نوزاد ۶۵۰ گرمی در دزفول متولد شد.مدیر شبكه بهداشت و درمان دزفول گفت: مادر ۳۲ ساله این نوزا پس از ۱۲ سال نازایی یك نوزاد دختر با وزن ۶۵۰ گرم و ۸ ماهه با عمل سزارین در بیمارستان الغدیر( گنجویان سابق) دزفول به‌دنیا‌آورد.

 

تولدنوزاد

 

دكتر حاتمی‌كیا افزود: هم‌اكنون این نوزاد در بخش ان.ای.سی.یو این بیمارستان تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد و حال عمومی وی رضایت‌بخش است.