کودکان


2 دقیقه پیش

با بطری نوشابه برای پسر کوچولو هواپیما بسازید

به جای خریدن اسباب بازی های گران قیمت ، می توانید با استفاده از ابزاری که در خانه در اختیار دارید اسباب بازی هایی با کمک فرزندان خود بسازید که هم در هزینه ها صرفه جویی می ...
2 دقیقه پیش

از رایحه درمانی نوزادان بیشتر بدانید

آیا شما می خواهید برای مراقبت از نوزاد خود، یک رویکرد جامع تری را انتخاب کنید؟ آیا شما به عنوان یک پدر و مادر به دنبال درمان های طبیعی برای بچه های کوچک خود هستید؟ آیا می ...

نقش رنگ مو در نقص جنین


مادران در طول بارداری خود باید از رنگ کردن موها خودداری کنند، چراکه مواد شیمیایی به کار رفته در رنگ ها از طریق پوست سر که بسیار حساس است، وارد خون شده و در صورت استفاده مکرر باعث نقص جنین می شود.

وب سایت نی‌نی بان: توصیه اغلب پزشکان این‌است که خانم‌های باردار به خصوص در سه ماهه اول بارداری که زمان شکل گیری جنین و پیشرفت سلول‌های اولیه جنین است و جنین بسیار حساس بوده و بیشترین خطر آسیب وجود دارد، از رنگ کردن مو خودداری کنند

نقش رنگ مو در نقص جنین!

نقش رنگ مو در نقص جنین

خانم‌های باردار به خصوص در سه ماهه اول بارداری از رنگ کردن مو خودداری کنند. مادران در طول بارداری خود باید از رنگ کردن موها خودداری کنند، چراکه مواد شیمیایی به کار رفته در رنگ ها از طریق پوست سر که بسیار حساس است، وارد خون شده و در صورت استفاده مکرر باعث نقص جنین می شود.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



بچه شما هم خیلی سوال میکنه؟

نقش رنگ مو در نقص جنین

كودك در دنیایی از شگفتیها به سر میبرد. دورادور همه چیز دگرگون میشود. او تشنه دانش و شناختن است. میپرسد، پرسشهایش وسیله ای است برای گشودن رازهای این همه شگفتیها، اطرافیان كودك برای او منابع پایدار اطلاعاتی هستند كه به آنها نیاز دارد. این اطرافیان از نظر كودك موجوداتی هستند كه همه چیز میدانند و میتوانند درباره كودك و سرنوشتش تصمیم بگیرند و راه زندگی را به او نشان دهند.




افزایش شیر مادر با این گیاهان

نقش رنگ مو در نقص جنین

تعدادی از گیاهان با مکانیسم‌های مختلف و اکثراً از طریق تحریک غدد تولید شیر باعث افزایش شیر مادران شیرده می‌شوند.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



زنان افسرده اما فارغ!


نقش رنگ مو در نقص جنین

تولد نوزاد همواره باعث شادی و سرور خانواده‌ها و افزایش شور و انگیزه زندگی می‌شود. از سوی دیگر، ورود عضو جدید به کانون خانواده ترس و اضطراب‌ها را از بین برده و برگ جدیدی از زندگی را ورق می‌‌‌زند. ولی در برخی موارد، مادران پس از تولد نوزاد دچار نوعی حالت افسردگی می‌شوند که به «افسردگی پس از زایمان» مشهور است.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



زنان کم شانس در باروری!


نقش رنگ مو در نقص جنین

یکی از مشکلاتی که امروزه باعث نازایی خانمها وجود دارد عامل چاقی و اضافه وزن است که از نظر علم پزشکی به اثبات رسیده است.موضوع ارتباط چاقی و ناباروری چه در خانم ها و چه آقایان حرف جدیدی نیست و بارها بر رابطه مستقیم این ۲ تاکید شده است.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آیا رنگ مو می‌تواند باعث سقط جنین شود ؟



 

 

رنگ مو می‌تواند باعث سقط جنین شود ؟

 

آیا می دانید که رنگ مو می تواند باعث سقط جنین شود ؟ چرا ؟ به چه علت ؟

یک متخصص پوست و مو گفت: استفاده مداوم از محصولات آرایشی، منافذ روی پوست را که محل خروج چربی زیر پوست است را مسدود كرده و سبب ایجاد جوش می‌شود.

 

این دکتر اظهار كرد: جوانان برای اینکه پوست زیبایی داشته باشند به جای مصرف محصولات آرایشی با استفاده از مواد شوینده، چربی اضافه پوست خود را از بین ببرند و همواره آن را تمیز نگه دارند.

 

وی به رنگدانه‌های موجود در محصولات آرایشی اشاره کرد و افزود: این رنگدانه‌ها که اغلب آنها دارای ترکیبات شیمیایی است به مرور زمان، جذب پوست شده و پس از نفوذ در لایه‌های عمقی پوست، رنگی غیرطبیعی ایجاد خواهد کرد.

 

وی با توصیه به زنان برای مصرف معقول، منطقی و کوتاه مدت از لوازم آرایشی، اظهار كرد: استفاده مداوم از محصولات آرایشی در درازمدت به پوست آسیب می‌رساند.


وی به رنگ موهای موجود در بازار اشاره کرد و گفت: تمامی رنگ موهای موجود در بازار که به وفور نیز یافت می‌شود دارای ترکیبات شیمیایی است.


ایشان تصریح کرد: اکسیدان در فرآیند رنگ کردن مو، تمامی رنگدانه‌های مو طبیعی را نابود می‌کند تا رنگ جدید بتواند جایگزین شود. این ماده شیمیایی علاوه بر ساقه و پیاز مو به پوست سر نیز آسیب می‌رساند.


به گفته وی، رنگ‌های شیمیایی در مصرف کننده حساسیت و اگزما ایجاد می‌کند و حتی این رنگ‌ها می‌تواند بر اعضای داخلی بدن نفوذ کند.


این متخصص پوست خاطرنشان کرد: چون این رنگ‌ها می‌تواند باعث سقط جنین شود، استفاده از آن در دوران بارداری به هیچ وجه توصیه نمی‌شود.



منبع : isna.ir