کودکان


2 دقیقه پیش

با بطری نوشابه برای پسر کوچولو هواپیما بسازید

به جای خریدن اسباب بازی های گران قیمت ، می توانید با استفاده از ابزاری که در خانه در اختیار دارید اسباب بازی هایی با کمک فرزندان خود بسازید که هم در هزینه ها صرفه جویی می ...
2 دقیقه پیش

از رایحه درمانی نوزادان بیشتر بدانید

آیا شما می خواهید برای مراقبت از نوزاد خود، یک رویکرد جامع تری را انتخاب کنید؟ آیا شما به عنوان یک پدر و مادر به دنبال درمان های طبیعی برای بچه های کوچک خود هستید؟ آیا می ...

مواد‌مخدر در رایانه بچه‌ها!


اعتیاد به اینترنت، عصب‌های مغزی نوجوانان را نابود كرده و به اندازه مصرف شدید مواد‌مخدر به مغز آن‌ها آسیب وارد می‌كند.





صبح بخیر:  اعتیاد به اینترنت، عصب‌های مغزی نوجوانان را نابود كرده و به اندازه مصرف شدید مواد‌مخدر به مغز آن‌ها آسیب وارد می‌كند. این آسیب به حدی است كه محققان نمونه‌های آن را در افرادی مشاهده كرده‌اند كه به كوكائین و حشیش اعتیاد دارند.

آخرین تحقیقات دانشمندان نشان می‌دهد، نگرانی والدین در مورد استفاده طولانی‌مدت فرزندان‌شان از رایانه كاملا منطقی است و آن‌ها حتما باید در این مورد نظارت بیشتری داشته باشند. اعتیاد به اینترنت باعث می‌شود نوجوانان مدت زمان بسیار طولانی را در پشت رایانه به سر ببرند، به‌طوری زندگی طبیعی آن‌ها مختل شود. در این حالت اگر دسترسی این افراد به اینترنت حتی برای چند ساعت محدود شود، نشانه‌هایی از استرس، نگرانی و حتی افسردگی در آن‌ها ظاهر می‌شود.عكسبرداری از مغز معتادان به اینترنت نشان می‌دهد، عصب‌های خاصی در مغز آن‌ها دچار آسیب‌دیدگی می‌شود كه بخش‌های بسیار مهمی از مغز را به یكدیگر متصل می‌كنند. از این بخش‌ها می‌توان به مراكز تصمیم‌گیری، كنترل رفتار و درك احساسات اشاره كرد. محققان همچنین اعلام كردند؛ تفاوت بین مغز انسان‌های عادی با انسان‌های معتاد به اینترنت، به‌طور شگفت‌آوری زیاد است.

یكی از مهم‌ترین دلایل اعتیاد به اینترنت سرزدن به سایت‌ها اجتماعی است. برای بعضی از نوجوانان علاقه به ماندن و گشت‌و‌گذار در این سایت‌ها به‌قدری شدید است كه ممكن است، حالت اعتیاد به‌خود بگیرد. دانشمندان معتقدند در شدیدترین حالت ترك این اعتیاد ممكن است از كنار گذاشتن سیگار و حشیش هم مشكل‌تر باشد.


ویدیو مرتبط :
فروش مواد مخدر توسط دختر بچه 6 ساله ...:((((((((

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توصیه یک معلم:بچه ها مواد مخدر مصرف کنید!


به گفته دانش آموزان، این معلمان اغلب مصرف مواد مخدر را نیز به دانش آموزان توصیه می کردند و به این ترتیب ترغیب دانش آموزان به مصرف مواد مخدر نیز به اتهام آنها افزوده شد.

دو تن از معلمان معتاد در سوئد به دلیل مصرف مواد مخدر در مدرسه بازداشت شدند.

دو معلم به اتهام مصرف مواد مخدر در مدرسه ای در سوئد بازداشت شدند.

به گزارش  پلیس استکهلم ، دو معلم آمریکایی به اتهام مصرف ماری جوانا در یکی از مدارس سوئد دستگیر شدند. آنها زنگ های تفریح پیش از رفتن سر کلاس درس، ماری جوانا مصرف می کردند.

 به گفته دانش آموزان، این معلمان اغلب مصرف مواد مخدر را نیز به دانش آموزان توصیه می کردند و  به این ترتیب ترغیب دانش آموزان به مصرف مواد مخدر نیز به اتهام آنها افزوده شد. در حال حاضر این دو معلم در بازداشت به سر می برند.

گفتنی است، در بسیاری از کشورها عدم گزینش درست در استخدام معلمان سبب می شود تا گاهی بزرگترین ناهنجاری های رفتاری در میان معلمان دیده شود و نظام آموزشی آن کشور زیر سئوال برده شود.

در حالی که در ایران  به دلیل نظارت مناسب و همه جانبه مسئولان آموزشی،  معلمان سالم ترین و شایسته ترین معلمان در سطح جهان هستند.


منبع: پانا