کودکان


2 دقیقه پیش

با بطری نوشابه برای پسر کوچولو هواپیما بسازید

به جای خریدن اسباب بازی های گران قیمت ، می توانید با استفاده از ابزاری که در خانه در اختیار دارید اسباب بازی هایی با کمک فرزندان خود بسازید که هم در هزینه ها صرفه جویی می ...
2 دقیقه پیش

از رایحه درمانی نوزادان بیشتر بدانید

آیا شما می خواهید برای مراقبت از نوزاد خود، یک رویکرد جامع تری را انتخاب کنید؟ آیا شما به عنوان یک پدر و مادر به دنبال درمان های طبیعی برای بچه های کوچک خود هستید؟ آیا می ...

مــن دوا نمی‌خــورم!


وای خدا! بازم باید دوا بخورم. خیلی بدمزه است. خیلی تلخه. تازه قرصا رو هم بلد نیستم قورت بدم! مامان جون یه كاری بكن!





  • وقتی من دارو نمی‌خورم نباید با من بجنگی! اینطوری بدتر سر لج می‌افتم و دارو رو تف می‌كنم! بهتره چند دقیقه صبر كنی و بعدش دوباره بیای تا به من دارو بدی.
  • میشه به خانوم دكتر بگی شربتی كه مزش بهتره واسم بنویسه؟
  • تازه اگه خانوم دكتر اجازه بده میتونی شربتمو با یه خوردنی خوشمزه قاطی كنی تا مزه‌اش اینقد بد نباشه.
  • مامانی! اگه دوا رو بریزی تو شیر بدی به من اصلا خوشم نمیاد! اینجوری خوشمزه نمیشه!
  • اگه میخوای یه دوای بدمزه به من بدی نباید دروغی بگی خوشمزه‌س! واسه اینكه من فقط یه دفه اونو میخورم. وقتی فهمیدم چقد بدمزه‌س دیگه بهش لب نمیزنم!
  • مامانی! هیچ وقت نباید به من دروغی بگی قرصا آب نبات یا شكلات یا اسمارتیزن. واسه اینكه وقتی خونه نیستی میرم یه عالمه از اونا رو میخورم!
  • اگه می‌خوای به من قطره بدی اونو همینجوری نچكون تو دهنم. بریزش تو یه قاشق خوشگلی كه من دوسش دارم، بعد بده به من چون اینجوری بیشتر دوست دارم.
  • تازه میتونی كپسول رو هم توی غذا مخفی كنی و بدی من بخورم! اینجوری راحت‌تر میتونم قورت بدم.
  • راستی مامانی! بعضی از كپسولا رو هم میشه باز كرد و تو آب ریختشون. اگه از خانوم دكتر بپرسی میگه كدوم كپسولا!
  • مامان جون! واسه من یه خوردنی خوشمزه بیار بذارش پیشم تا بعد از اینكه دوامو خوردم فوری اون خوردنی خوشمزه رو پشت سرش بخورم. اینطوری مزه بد دوا، زودی از دهنم میره بیرون!


ویدیو مرتبط :
گشــته خــزان نــو بهـار مــن ، رفـت و نیـامد نــگار مــن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جلسه وزیر با نمایندگان، به دوا و دکتر ختم شد



 

جلسه وزیر با نمایندگان، به دوا و دکتر ختم شد

 

 

عصر روز گذشته که یکی از وزرا میهمان جلسه کمیسیون صنایع بود، این جلسه با بحث و جنجال شدید همراه شد.در این جلسه کمیسیون تخصصی مجلس که با یکی از وزرا درباره طرح ها و پروژه های در حال اجرا برگزار شده بود، نماینده یکی از شهرهای جنوبی به انتقاد شدید از روند اجرای یک پروژه در حوزه انتخابیه اش پرداخت که این انتقاد شدید با واکنش وزیر مربوطه روبه رو شد و سرانجام مشاجره لفظی میان نماینده و وزیر، به تشنج در کمیسیون منجر شد.

 

به دنبال بالا گرفتن مشاجره لفظی نماینده و وزیر، وضعیت جسمانی نماینده یادشده از حالت عادی خارج شد و در شرایط اضطراری قرار گرفت که سرانجام با حضور دکتر و تجویز دارو،ماجرا ختم به خیر شد.

بنابراین گزارش، آقای وزیر تا پایان درمان نماینده این شهر جنوبی در کمیسیون حضور داشت و پس از مساعد شدن حال این نماینده، با مصاحفه و خداحافظی، مجلس را ترک کرد.

گفتنی است، در این جلسه، نمایندگان انتقادات فراوانی نسبت به پروژه ها و طرح های در دست اجرای این وزارتخانه وارد کردند.../تابناک