کودکان


2 دقیقه پیش

با بطری نوشابه برای پسر کوچولو هواپیما بسازید

به جای خریدن اسباب بازی های گران قیمت ، می توانید با استفاده از ابزاری که در خانه در اختیار دارید اسباب بازی هایی با کمک فرزندان خود بسازید که هم در هزینه ها صرفه جویی می ...
2 دقیقه پیش

از رایحه درمانی نوزادان بیشتر بدانید

آیا شما می خواهید برای مراقبت از نوزاد خود، یک رویکرد جامع تری را انتخاب کنید؟ آیا شما به عنوان یک پدر و مادر به دنبال درمان های طبیعی برای بچه های کوچک خود هستید؟ آیا می ...

معرفی مراکز خرید پوشاک زمستانی برای کودکان


زمستان در راه است. آیا برای خرید لباس گرم فرزندانتان برنامه ای دارید؟ نمایندگی ها و مرکز خریدهای معرفی شده از اقتصادی ترین نمونه های موجود در بازار هستند که می توانند گزینه های مناسبی برای خرید به حساب بیایند.

هفت صبح: زمستان در راه است. آیا برای خرید لباس گرم فرزندانتان برنامه ای دارید؟ نمایندگی ها و مرکز خریدهای معرفی شده از اقتصادی ترین نمونه های موجود در بازار هستند که می توانند گزینه های مناسبی برای خرید به حساب بیایند.

انتخاب بهترین برندهای پوشاک خارجی و داخلی بین این همه اسم که هر روز آنها را می شنویم، می پوشیم و استفاده می کنیم کار چندان ساده ای نیست. رقابت در بازار داخلی و بالا رفتن قیمت برندهای خارجی این روزها بیشتر از پیش مشتریان را در انتخاب لباس برای کودکانشان سردرگم کرده است.

با این حساب خانواده ها علاوه بر ویژگی های مخصوص هر لباس و در نظر گرفتن همه جوانب باید به فکر جیب مبارک هم باشند. برای انتخاب راحت تر شما در این روزهای سرد زمستانی بهترین مراکز خرید و نمایندگی برندهای داخلی و خارجی را برای تان جویا شده ایم. چهار فاکتور اصلی کیفیت، قیمت، طراحی و برخورد با مشتری در هر کدام از فروشگاه ها مهمترین دلیل برای انتخاب برندهای داخلی بوده است.

البته این فاکتورها در بعضی از نمایندگی ها کمرنگ و پررنگ می شود. قبل از هر چیز بد نیست استثناها را در نظر بگیریم و به این موضوع توجه کنیم که آسمان همیشه هم یک رنگ نیست.

نقطه های طلایی برای خرید پوشاک زمستانی کودک و نوجوان

ارزانترین انتخاب های اسم و رسم دار

بیشتر برندهای خارجی بخشی از تولیدات خود را به لباس های کودک و نوجوان اختصاص داده اند. نایک، آدیداس، زارا، بوسینی و هنگ تن تعدادی از این برندها هستند که می توانید لباس های مخصوص کودک و نوجوان را در کلکسیون هر فصل آنها پیدا کنید.

در این بین گرانترین پوشاک رده سنی کودک و نوجوان به نایک مربوط می شود و اقتصادی ترین آنها به هنگ تن. برای خرید یک کاپشن از برند نایک این روزها به مبلغی بالای 200 هزار تومان نیاز است اما اگر اسم برند برایتان خیلی مهم نیست می توانید این خرید را در فروشگاه هنگ تن با 150 هزار تومان انجام دهید.

اگر از آن دست مشتریان خوش شانس باشید هم می توانید در نمایندگی های بوسینی و بین لباس های تک سایز نمونه های قیمت مناسبتری را انتخاب کنید. هر چند کیفیت و طراحی لباس های نوجوان در این نمایندگی یک سر و گردن بالاتر از رقیب ها است. در تمام نمایندگی های نامبرده می توانید انواع کاپشن، پلیور، شال و کلاه و لباس های گرم زمستانی دخترانه و پسرانه را در دسترس داشته باشید.



مناسب ترین برندهای وطنی

تعداد مهمترین برندهای داخلی برای کودکان و نوجوانان به تعداد انگشت های دست هم نمی رسد اما در بین همین تعداد اندک می توانید مرغوبترین کیفیت ها را در اختیار داشته باشید. اولین و بهترین انتخاب برای فرزندتان را بدون شک می توانید در کلکسیون زیروتن پیدا کنید. تنوع طراحی، کیفیت و قیمت های نسبتا مناسب از مهمترین ویژگی این کلکسیون به حسابی می آید.

علاوه بر انواع تی شرت و پلیورها می توانید انواع سوئی شرت و ژیله های مناسب فصل را هم در این نمایندگی انتخاب کنید. بیشترین تنوع لباس های کودکانه را نیز می توانید در نمایندگی رولان پیدا کنید. شاید مناسب ترین قیمت نسبت به کیفیت مرغوب هم تنها در این نماخیندگی موجود باشد. بهتر است برای خرید کاپشن خیلی در جست و جوی برندهای معروف ایرانی نباشید چرا که دست خالی از بازار برمی گردید. نمونه های موجود هم معمولا با اسم های متفرقه و خارجی عرضه می شوند. ایران کتان و سالیان هم دو برند دیگر است که می توانید برای خرید لباس های گرم روی آنها حساب کنید هر چند قیمت آنها نسبت به رقیب های ایرانی کمی گرانتر است.

نقطه های طلایی برای خرید پوشاک زمستانی کودک و نوجوان



انتخاب های متفرقه و مقرون به صرفه

مشتریانی که خیلی در قید و بند مارک و مارک بازی نیستند انتخاب های بیشتری پیش رو دارند. بهترین مراکز خرید را هم برای این قبیل خریدها می توانید در خیابان جمهوری حد فاصل فلسطین و ولیعصر پیدا کنید. اغلب لباس های این منطقه از نظر نوع طراحی متنوع بوده و قیمت های آنها نیز برای هر خانواده با هر میزان درآمد مناسب است.

می توانید در این منطقه برای خرید یک کاپشن از 30 تا 120 هزار تومان هزینه کنید. برای خرید یک پلیور نیز از 18 تا 50 هزار تومان نیاز دارید. در کنار اینها می توانید انواع چتر، شال و کلاه، جوراب و دستکش، تی شرت و شلوار و کفش های مناسب فصل را نیز در اختیار داشته باشید. مهمترین ویژگی خرید از خیابان جمهوری فاصله کم فروشگاه و تنوع بسیار زیاد محصولات آنهاست.

برای خرید اکثر خرده ریزهای زمستانی می توانید با کمترین زمان و مناسبترین بودجه در این فروشگاه ها اقدام کنید. محصولات عرضه شده در این فروشگاه ها نیز اکثرا تولید ملی هستند و قیمت پایین آنها با توجه به برندهای خارجی دلیلی بر این موضوع است.



مناسب ترین ها از نظر قیمت

مناسب ترین بورس خرید لباس کودکان و نوجوان در جنوبی ترین نقطه شهر تهران را می توانید در خیابان ری پیدا کنید. جایی که برای هر سلیقه و هر بودجه ای مناسب است، البته از برندهای معتبر و طراحی های خاص در این فروشگاه ها خبری نیست. اگر در جایی نزدیک به این منطقه زندگی می کنید بهتر است وقت خودتان را در سایر مراکز خرید شهر تلف نکنید و یکراست به همین جا بیایید.

نمونه هر لباس را می توانید در فروشگاه بعدی پیدا کنید چرا که بیشتر این اجناس سری دوزی تولیدی های داخلی هستند. برای خرید یک بلوز بافتنی در فروشگاه های این منطقه می توانید از 15 تا 20 هزار تومان هزینه کنید و برای خرید یک کاپشن هم به مبلغی کمتر از 50 هزار تومان احتیاج دارید. کلکسیون مایحتاج زمستانی در این فروشگاه ها به طور کامل وجود دارد و می توانید از 15 تا 30 هزار تومان هزینه کنید و برای خرید یک کاپشن هم به مبلغی کمتر از 50 هزار تومان احتیاج دارید.

کلکسیون مایحتاج زمستانی در این فروشگاه ها به طور کامل وجود دارد و می توانید یک خرید کلی با تمام جزئیات را در این محدوده انجام دهید. کیفیت تعریف شده برای این اجناس کاملا متناسب با قیمت آنهاست و نباید توقع بیشتر از آن را داشته باشید. علاوه بر کاپشن و پلیور در این فروشگا می توانید انواع شلوارهای جین و کتان، تی شرت و لباس های ورزشی، شال و کلاه و دستکش را خریداری کنید.

نقطه های طلایی برای خرید پوشاک زمستانی کودک و نوجوان



تنوع، تنوع، تنوع

یکی از قدیمی ترین مرکز خریدهای مخصوص کودکان که با توجه به تنوع کیفیت و قیمت محصولاتش بی تردید برای هر خانواده ای مناسب است. در مرکز خریدها و فروشگاه های خیابان بهار می توانید انواع برندهای داخلی و خارجی را در کنار نمونه های متفرقه پیدا کنید. علاوه بر آن دسترسی به فروشگاه هایی که انواع لباس تولیدی های داخلی را مستقیما به مشتریان عرضه می کنند نیز مزیت دیگری برای این منطقه به شمار می رود. فروشگاه هایی که از لباس خانگی تا انواع لباس های جین و کاپشن های کوچک و بزرگ را عرضه می کنند.

 برای خرید یک بلوز زمستانی کودکانه در فروشگاه های این منطقه از 18 هزار تومان و سایز نوجوان همان لباس از 25 هزار تومان هزینه نیاز دارید. انتخاب یک کاپشن که نوع دخترانه و پسرانه آن فرق چندانی از لحاظ قیمت ندارد چیزی بالای 40 هزار تومان هزینه نیاز دارید. تنوع محصولات داخلی و خارجی، کیفیت و قیمت های متفاوت برای هر کدام موضوعی است که برای مشتریان راضی کننده بوده و محصولات داخلی نیز از کیفیت های مناسبی نسبت به سایر مراکز خرید برخوردارند.



انتخاب های خاص و محدودیت های آن

خیابان سنایی یکی دیگر از مراکز خرید مخصوص کودکان و نوجوانان است که فروشندگان آن بیشتر به کیفیت و خاص بودن اجناس ارائه شده می اندیشند. بدون شک قیمت محصولات ارائه شده نیز به دلیل کیفیت و موقعیت فروشگاه ها کمی گران است و معمولا مشتریان خاص از این فروشگاه ها خرید می کنند. اگر در یکی از فروشگاه از لباس یا کفشی خوشتان بیاید که سایز یا رنگ دلخواه شما را نداشته باشد پیدا کردن نمونه مناسب در دیگر فروشگاه ها برایتان تقریبا غیرممکن است.

محدودیت در انتخاب اجناس مهمترین موضوع در فروشگاه های خیابان سنایی است و این محدودیت در مورد رنگ و سایز تمام اجناس وجود دارد چرا که بیشتر این محصولات با تعداد محدود وارد شده اند. بیشترین پوشاک عرضه شده در این منطقه ترک یا تایلندی هستند و اگر قدرت تشخیص آنها را داشته باشید دیگر لازم نیست هزینه بیشتری برای خرید یک جنس چینی یا تایلندی پرداخت کنید.

در این بین هستند فروشگاه هایی که معمولا بیشتر اوقات سال را حراج دارند و لباس های عرضه شده در آنها اغلب چینی هستند که کیفیت آنها با توجه به بودجه ای که باید بپردازید قابل قبول است. شانس خرید برای نوجوانان در این فروشگاه ها بیشتر است.


ویدیو مرتبط :
معرفی شهر وان، ترکیه (جاذبه های توریستی و مراکز خرید)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فصل گرم خرید پوشاک زمستانی


پیامک‌های تبلیغاتی یکی یکی از راه می‌رسند و خبر از آغاز فروش زمستانی برندهای پوشاک می‌دهند. با اینکه همه آنها لوکس و گرانقیمت نیستند اما استفاده از تخفیف‌ها در هر حالتی هیجان‌انگیز خواهد بود

هفت صبح: پیامک‌های تبلیغاتی یکی یکی از راه می‌رسند و خبر از آغاز فروش زمستانی برندهای پوشاک می‌دهند. با اینکه همه آنها لوکس و گرانقیمت نیستند اما استفاده از تخفیف‌ها در هر حالتی هیجان‌انگیز خواهد بود

اصولا کلمه حراج یک محرک بسیار خوب برای خرید است. موضوعی که بیشتر فروشندگان هر چند وقت یکبار از آن برای فروش و البته سود بیشتر استفاده می‌کنند. در این بین هم ترفندهای خاص خود را هم برای رد کردن لباس‌های قدیمی‌تر و یا حتی بی‌کیفیت اجرا می‌کنند. حتما شما هم این روزها متوجه حراج پوشاک در سطح شهر شده‌اید و طبیعتا عزم‌تان را برای یک خرید زمستانی جزم کرده‌اید. موضوع مهم در این حراج‌ها اسم برندهای معتبری است که تقریبا حراج و دست و دلبازی آن هم در آستانه فصل زمستان ازشان بعید است.

 اینکه کدام یک از این حراج‌ها واقعی است و خرید از کدام یک برای‌تان به صرفه‌تر است موضوعی است كه در این گزارش به آن پرداخته‌ایم. به چند نمایندگی از برندهای معتبری که ‌این روزها جشنواره زمستانی خود را آغاز کرده‌اند سرکشی کرده‌ایم و قیمت‌های قبل و بعد حراج‌ها یا فروش‌های ویژه آنها را پرس‌وجو کرده‌ایم.

تخفیف نقد یا نسیه؛ کدام را انتخاب می‌کنید؟

یکی از برندهای مردانه ‌ایرانی دست به ابتکار جالبی برای جشنواره زمستانی خود زده است. البته خلوتی نمایندگی‌های فروش آن نشانی از موفقیت این طرح ندارد. گراد که تولید کننده انواع کت و شلوار، پیراهن، پالتو و لباس‌های رسمی‌ مردانه است بیشتر مورد پسند افرادی است که تیپ‌های کلاسیک را می‌پسندند. اگر این روزها تبلیغات یا فروشگاه‌های این برند به چشم‌تان خورده باشد این عبارت هم برای‌تان آشناست 20=40 ؟

فصل گرم خرید پوشاک زمستانی

وقتی برای خرید وارد نمایندگی گراد شدیم از یکی از فروشندگان درباره ‌این عبارت پرس و جو کردیم. محصولات گراد این روزها با 20 درصد تخفیف عرضه می‌شود و اگرمشتری لازم بداند همان موقع از این تخفیف استفاده می‌کند. راه دیگری که به مشتری پیشنهاد می‌شود این است که به جای 20 درصد تخفیف می‌تواند کارت تخفیف 40 درصدی را از فروشگاه تحویل بگیرد و در خرید بعدی از آن استفاده کند. این موضوع بیشتر از یک حراج تضمینی برای بازگشت مجدد مشتری‌ها برای خرید است. 



 حراجی که چندان واقعی نبود

بین تمام این حراج‌ها و فروش‌های فوق‌العاده خیلی از برندها نیز تنها برای مطرح شدن و اینکه مشتری‌ها را به یاد اجناس آن برند بیندازند دست به کار می‌شوند. دبنهامز یکی از همین برندهاست که معمولا مشتری‌های آن از آخرین حراجش راضی نیستند. وقتی وارد نمایندگی‌های این برند می‌شوید میزان تخفیف هر بخش از پوشاک یا کیف و کفش آن مشخص شده است. موضوع مهم اما قیمت‌های قبل و بعد از حراج است که چندان واقعی به نظر نمی‌رسد و یا کالا ارزش آن مقدار هزینه را ندارد.

فصل گرم خرید پوشاک زمستانی

 بیشتر لباس‌های تخفیف دار نیز یا با سلیقه مشتری‌های ایرانی جور نیست و یا محدودیت انتخاب سایز و رنگ دارند. مشکل بعدی در نمایندگی‌های دبنهامز جابه‌جا شدن اجناس در قفسه‌هاست که تازه وقتی برای حساب کردن پای صندوق می‌روید با آن روبه‌رو می‌شوید. برای مثال کیفی که تخفیف 50 درصد برای آن بخش از اجناس درنظر گرفته شده در اصل یا از کلکسیون جدید بوده و یا تخفیفی بسیار کمتر داشته که به اشتباه داخل قفسه دیگر قرار گرفته است.



 جایی که کارت قرمز ارزشمند است

تبلیغات حراج زمستانی ژئوکس با 50 درصد تخفیف شروع شد اما این تخفیف شرط و شروط و قانون‌های خاص خود را دارد. ابتکار تازه‌ای که برند ژئوکس برای فروش زمستانی خود آغاز کرده استفاده از کارت قرمز است. اگر این روزها سری به نمایندگی‌های این برند بزنید حتما تعدادی کفش را می‌بینید که کارت‌های قرمزی روی آنها نسب شده است. این کفش‌ها جریمه نشده‌اند و این کارت‌ها قانون خاص خود را دارند. اگر از هر کدام از کفش‌های کارت قرمز‌دار انتخاب کنید می‌توانید یک کفش دیگر را هم انتخاب کنید، بین این دو کفش هر کدام که قیمت کمتری داشته باشد برای‌تان نیم بها محاسبه می‌شود. خرید از این نمایندگی‌ها به شرط کارت قرمز به صرفه است چراکه ‌این برند جزو نمونه‌های لوکس و گران بازار محسوب می‌شود. به گفته فروشندگان کفش‌هایی که کارت قرمز دارند در انتخاب محدودیت رنگ و سایز ندارند اما ما با انتخاب دو نمونه از آنها با محدودیت سایز مواجه شدیم.

فصل گرم خرید پوشاک زمستانی



 حراجی مخصوص خانم‌ها


این روزها رگ خواب مشتری را به دست گرفتن شاید مهم‌ترین رمز موفقیت بعضی برندهاست. زارا یکی از برندهای نسبتا محبوب است که پوشاک فشن آن مشتری‌های مخصوص خود را دارد. معمولا تمام برندهای معروف و پرفروش محصولات خود را با چند درجه کیفی وارد بازار‌های مختلف می‌کنند. زارا هم یکی از همین برندهاست و از این قاعده مستثنا نیست. مدتی است که در فروشگاه یاس نمایندگی از این برند آغاز به کار کرده که هر زمان که از آنجا رد شوید تخفیف 50 درصد را روی سر در فروشگاه می‌بینید.

فصل گرم خرید پوشاک زمستانی
این پوشاک اگرچه اغلب محدودیت در انتخاب رنگ و سایز دارند اما اسم برند و قیمت‌های مناسب آن باعث شده تا این غرفه همیشه مشتریانی را برای خود داشته باشد. تقریبا بیشتر رگال‌ها مربوط به لباس‌های زنانه ‌این برند است که خیلی از آنها مناسب فصل نیستند اما باز هم قیمت دلیلی برای فروش آنهاست. بین لباس‌های این فروشگاه به راحتی تفاوت کیفیت‌ها و درجه‌بندی آنها قابل تشخیص است اما همین موضوع 50 درصد تخفیف آن هم همیشه مهم‌ترین محرک برای خرید محسوب می‌شود.



 برای تابستان بیایید

یکی از برندهایی که حراج خود را خیلی زود آغاز کرد برند جین‌وست است. برندی که با یکباره گران کردن قیمت اجناسش مشتری‌هایش را حسابی دلخور کرده است. حراج این روزهای جین‌وست هیچ ارتباطی با لباس‌های مناسب فصل مخصوصا کالکشن جدید آن ندارد. حتی شاید این تخفیف‌ها راهی برای نشان دادن و رونمایی از لباس‌های زمستانی برند باشد.

فصل گرم خرید پوشاک زمستانی

این حراج مربوط می‌شود به لباس‌های تابستانی و بهاره جین‌وست که باید آن را بیشتر ترفندی برای رد کردن لباس‌های تک‌سایز و تک‌رنگ دانست. این حراج در هیچ کدام از نمایندگی‌ها یکسان نیست و بسته به پوشاک و کفش‌های باقی مانده از بهار و تابستان یا حتی سال قبل اجرا شده است. اگر از مشتریان دلخور این برند هستید می‌توانید این روزها کمی ‌از آن ناراحتی را  در نمایندگی‌هایش با خرید کفش و لباس‌هایی برای سال بعدتان جبران کنید البته به ‌این شرط که بتوانید به سایز و رنگ مورد علاقه‌تان دست پیدا کنید. مناسب‌ترین انتخاب در این نمایندگی مربوط به لباس‌های تابستانه است.   



 شهر، شهر فرنگ است

برندهای کره‌ای به دلیل کیفیت و قیمت‌های نسبتا مناسب‌شان بین ایرانی‌ها محبوبیت زیادی پیدا کرده است. دلیل دیگر این موفقیت هم طراحی ساده و استفاده از رنگ‌های باب میل مشتری‌ها بود. با گران شدن نرخ ارز و بالا رفتن قیمت این اجناس فروش آنها به شدت پایین آمد تا جایی که هر کدام از آنها تقریبا در تمام مدت فروش بخشی را هم برای فروش ویژه در نظر می‌گیرند. برای فروش ویژه زمستانی برند وینکی هیچ کدام از نمایندگی‌ها محصولات یکدست ندارند و در هر کدام با اجناس متفاوتی روبه‌رو خواهید شد.

 این موضوع به دلیل یکسان نبودن کالاهای باقی مانده از فصل‌های قبلی است که ‌این حراج فرصتی برای رد کردن آنهاست. البته ناگفته نماند که شانس انتخابتان را در این نمایندگی می‌توانید بین لباس‌های پاییزه و زمستانه امتحان کنید. اگر سایزتان متناسب باشد قطعا به صرفه‌ترین خرید زمستانی برایتان اتفاق می‌افتد. برگ برنده بعدی این حراج کفش‌های تابستانی است که تک‌سایز و تک‌رنگ هستند اما قیمت بسیار مناسب آنها موضوعی است که شاید بتوانید با رنگ آنها کنار بیایید.