کودکان


2 دقیقه پیش

با بطری نوشابه برای پسر کوچولو هواپیما بسازید

به جای خریدن اسباب بازی های گران قیمت ، می توانید با استفاده از ابزاری که در خانه در اختیار دارید اسباب بازی هایی با کمک فرزندان خود بسازید که هم در هزینه ها صرفه جویی می ...
2 دقیقه پیش

از رایحه درمانی نوزادان بیشتر بدانید

آیا شما می خواهید برای مراقبت از نوزاد خود، یک رویکرد جامع تری را انتخاب کنید؟ آیا شما به عنوان یک پدر و مادر به دنبال درمان های طبیعی برای بچه های کوچک خود هستید؟ آیا می ...

كاردستی توپ تزئیینی برای دهه فجر



سلام دوستای خوبم

امروز می خوایم یك توپ تزئیینی برای دهه فجر درست كنیم.


اول با كاغذ های رنگی مختلف شكل دایره رو در میاریم.

 كاردستی توپ تزئیینی برای دهه فجر,كاردستی برای دهه فجر,دهه فجر,

  بعد مثل شكل زیر تا می كنیم و به صورت مثلث در میاریم.

 كاردستی توپ تزئیینی برای دهه فجر,كاردستی برای دهه فجر,دهه فجر,

 بعد این شكل ها رو بهم می چسبونیم. درست مثل تصویر***

 كاردستی توپ تزئیینی برای دهه فجر,كاردستی برای دهه فجر,دهه فجر,

 حالا ما یك توپ زیبا داریم كه می تونیم بهش نخ وصل كنیم و آویزون كنیم

 كاردستی توپ تزئیینی برای دهه فجر,كاردستی برای دهه فجر,دهه فجر,

 

 كاردستی توپ تزئیینی برای دهه فجر,كاردستی برای دهه فجر,دهه فجر,

 

منبع:khaleleila.com


ویدیو مرتبط :
افتتاحیه جشنواره فیلم فجر 4 ماه بعد از دهه فجر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

موبایل نسل سوم با همه امکانات دهه فجر می‌آید



 

 

موبایل نسل  سوم با همه امکانات دهه فجر می آید

 

تقی پور با اشاره به انتخاب مشاور فرانسوی برای این پروژه و اتمام طراحی شبکه نسل سوم افزود: اینپروژه در مرحله پیاده سازی تجهیزات قرار دارد و آخرین وضعیت آن نیز بعد از بازدید از مجموعه اپراتور سوم اعلام خواهد شد.  

 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد آخرین وضعیت پروژه های اپراتور سوم موبایل و اپراتور چهارم گفت: سیمکارتهای نسل سومی اپراتور سوم امسال حتما وارد بازار می شود و چارچوب پروانه اپراتور چهارم فناوری اطلاعات نیز تعیین شده است.  

 

به گزارش مهر، چند ماهی است که مسئولان وزارت ارتباطات از تعریف پروژه ای در کشور تحت عنوان اپراتور چهارم برای برای فعالیت در لایه دسترسی دیتا خبر می دهند که قرار است ارتباطات دیتا را بر بستر فیبر نوری تا درب منازل افراد پیاده سازی کند. همچنین اپراتور سوم موبایل نیز وعده داده سیمکارتهایی را به بازار عرضه کند که قابلیت مالتی مدیایی آن باعث می شود کاربران ارسال صوت، تصویر و دیتا را به صورت همزمان و با سرعت نسبتا قابل توجهی تجربه کنند.  

 

طبق اعلام مسئولان حداکثر پهنای باند اپراتور چهارم که برخی آن را اپراتور فناوری اطلاعات نیز می نامند متناسب با کاربرد متفاوت خواهد بود. برای مثال حداقل پهنای باند 8 مگابیت برثانیه را برای کاربران خانگی ارائه خواهد کرد و به این ترتیب امکان ارائه سرویس VOD (ویدئو درخواستی) به راحتی بر روی این شبکه قابل اجرا خواهد بود.  

 

سیمکارتهای اپراتور سوم از ابتدا قابلیت نسل سومی خواهند داشت  

 

رضا تقی پور درباره آخرین وضعیت سیمکارتهای اپراتور سوم موبایل که پیش از این قرار بود تا بهمن ماه امسال وارد بازار شود اظهار داشت: تعهد اپراتور سوم برای ارائه سیمکارت طبق زمان بندی پروانه مربوط به بعد از دهه فجر امسال است اما مسئولان این پروژه به صورت شفاهی قول داده اند که تا دهه فجر امسال سیمکارتهای نسل سوم را روانه بازار کنند.  

 

وی با بیان اینکه بزودی برای اطلاع بیشتر از پیشرفت پروژه اپراتور سوم، بازدیدی از مجموعه این پروژه و شبکه آن خواهیم داشت گفت: البته این اپراتور به صورت کتبی پیشرفت کار را به وزارت ارتباطات گزارش می دهد اما با برگزاری جلسه و انجام مذاکره با مسئولان اپراتور آخرین وضعیت این پروژه مشخص خواهد شد.  

 

تقی پور با اشاره به انتخاب مشاور فرانسوی برای این پروژه و اتمام طراحی شبکه نسل سوم افزود: این پروژه در مرحله پیاده سازی تجهیزات قرار دارد و آخرین وضعیت آن نیز بعد از بازدید از مجموعه اپراتور سوم اعلام خواهد شد.  

 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه سیمکارتهای اپراتور سوم از ابتدا قابلیت نسل سومی (3G) خواهند داشت گفت: این سیمکارتها به صورت چند منظوره تعریف می شوند به نحوی که در مناطقی که تحت پوشش شبکه نسل سوم باشد قابلیت اجرای سرویسهای آن را خواهند داشت و در مناطقی که پوشش شبکه 3G کامل نیست خدمات نسل دوم را دریافت می کنند.  

 

اپراتور چهارم در انتظار موافقت اصولی از دولت  

 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد پروژه اپراتور چهارم فناوری اطلاعات که چندی است از سوی این وزارتخانه مطرح شده است نیز به مهر گفت: چارچوب پروانه اپراتور چهارم تعیین شده و طراحی کلانی نیز در این زمینه صورت گرفته است اما دولت باید برای تکمیل پروانه فعالیت این اپراتور مجوز صادر کند تا فرایند انتخاب اپراتور طی شود.

 

وی با بیان اینکه پس از طی این فرایند پروانه صادر شده و به اپراتور تحویل داده می شود، اظهار داشت: برای تعیین اپراتور در این پروژه باید از دولت موافقت اصولی اخذ شود و پس از این مرحله اپراتور از طریق مزایده یا ترک تشریفات انتخاب می شود.  

 

تقی پور با بیان اینکه فرایند انتخاب شرکت برنده در اپراتور چهارم همانند فرایندی است که برای تعیین برنده در اپراتور دوم و سوم تلفن همراه صورت گرفته است اضافه کرد: خارجی ها هم می توانند در این اپراتور حضور داشته باشند. به این معنی که خارجی ها با مشارکت شرکتهای داخلی ها در این پروژه حضور یابند و بیش از 49 درصد از سهام این اپراتور را در اختیار نگیرند./عصرایران