کودکان


2 دقیقه پیش

با بطری نوشابه برای پسر کوچولو هواپیما بسازید

به جای خریدن اسباب بازی های گران قیمت ، می توانید با استفاده از ابزاری که در خانه در اختیار دارید اسباب بازی هایی با کمک فرزندان خود بسازید که هم در هزینه ها صرفه جویی می ...
2 دقیقه پیش

از رایحه درمانی نوزادان بیشتر بدانید

آیا شما می خواهید برای مراقبت از نوزاد خود، یک رویکرد جامع تری را انتخاب کنید؟ آیا شما به عنوان یک پدر و مادر به دنبال درمان های طبیعی برای بچه های کوچک خود هستید؟ آیا می ...

فرش قرمز برای کوچولوی تازه وارد


آمادگی برای تولد فرزند نکته مهمی است که زن و مرد نباید از آن غافل شوند و هیچکس به جز خود آنها نمی تواند به این سوال پاسخ دهد که آیا آمادگی کافی برای تولد فرزند دارند یا نه؟ چراکه این موضوع فراتر از داشتن یک بچه است؛ مساله تغییر یک خانواده در میان است؟

رویای شیرین بچه دار شدن و تصور اینکه موجودی شیرین و دوست داشتنی را در آغوش بکشید و او شما را با صدایی کودکانه پدر و مادر صدا کند، قند در دل شما آب می کند. باید بدانید که اتفاق زیبای بچه دارشدن اگر بدون برنامه ریزی و آمادگی قبلی باشد. نه تنها مایه آرامش نخواهد بود بلکه سامان شما را تا زمانی که بتوانید خودتان را با نظم جدید وفق دهید، به هم می ریزد.

به هر حال این موجود کوچک قرار است نفر سوم زندگی دونفره شما و همسرتان شود. پس بسیار مهم است که قبل از ورود نفر سوم، درباره اش با هام صحبت و مشورت کنید و بعد برای ورودش فرش قرمز بیندازید.


ویدیو مرتبط :
چین، فقط وارد کننده فرش ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: فرش قرمز «فصل شکار بادبادک‌ ها»


تصاویری از مراسم فرش قرمز ایرانی برای نمایش "فصل شکار بادبادک ها" را مشاهده می کنید.