کودکان


2 دقیقه پیش

با بطری نوشابه برای پسر کوچولو هواپیما بسازید

به جای خریدن اسباب بازی های گران قیمت ، می توانید با استفاده از ابزاری که در خانه در اختیار دارید اسباب بازی هایی با کمک فرزندان خود بسازید که هم در هزینه ها صرفه جویی می ...
2 دقیقه پیش

از رایحه درمانی نوزادان بیشتر بدانید

آیا شما می خواهید برای مراقبت از نوزاد خود، یک رویکرد جامع تری را انتخاب کنید؟ آیا شما به عنوان یک پدر و مادر به دنبال درمان های طبیعی برای بچه های کوچک خود هستید؟ آیا می ...

سفر در تعطیلات عید، بچه‌دار ها بخوانند


انرژی و حوصله‌ای که برای سفر کردن با بچه‌های کوچک مورد نیاز است بعضی از والدین را به این فکر می‌اندازند که یا به کلی از سفر کردن صرف نظر کنند یا با سپردن بچه به دست کسی، دو نفری به سفر بروند.

وب سایت نی نی بان: بوی سال نو که می‌آید با خودش کلی شور و تغییر و برنامه‌ریزی همراه می‌آورد. برنامه‌ریزی برای تعطیلاتی که تمام اعضای خانواده می‌توانند کنار هم باشند و لحظات خوشی را با هم بگذرانند.

سفر در تعطیلات عید، بچه‌دار ها بخوانند
 
سفر در تعطیلات عید، بچه‌دار ها بخوانند

بوی سال نو که می‌آید با خودش کلی شور و تغییر و برنامه‌ریزی همراه می‌آورد. برنامه‌ریزی برای تعطیلاتی که تمام اعضای خانواده می‌توانند کنار هم باشند و لحظات خوشی را با هم بگذرانند. سفر، یکی از اصلی‌ترین برنامه‌ها برای این روزهاست. اما برای زوج‌های بچه‌دار، سفر کردن با وجود کودک با تردید و اماواگرهایی همراه است. انرژی و حوصله‌ای که برای سفر کردن با بچه‌های کوچک مورد نیاز است بعضی از والدین را به این فکر می‌اندازند که یا به کلی از سفر کردن صرف نظر کنند یا با سپردن بچه به دست کسی، دو نفری به سفر بروند. شاید آنها فکر می‌کنند که کودک‌شان کوچک‌تر از آن است که از این تجربه چیز زیادی درک کند.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



دلایل ابتلای کودک به اوتیسم

سفر در تعطیلات عید، بچه‌دار ها بخوانند

روی پنجه پا راه می‌رود و با وجود عبور از سه‌ سالگی، زبان باز نمی‌كند. پدر و مادر نگران، تصور می‌كنند ناشنوایی دلیل زبان‌بسته بودن كودك‌شان است اما تست‌های شنوایی‌سنجی می‌گوید گوش‌های كودك سالم است. رفتارهای تكراری‌اش با بزرگ‌تر شدن او بیشتر به چشم می‌آید؛ توی چشم كسی نگاه نمی‌كند، اسمش را نمی‌گوید و گاهی خودزنی می‌كند.




رژیم غذایی برای افزایش قدرت باروری

سفر در تعطیلات عید، بچه‌دار ها بخوانند

داشتن قدرت باروری مناسب برای همه یا حداقل اكثریت انسان‌ها مهم است اما هرازگاهی اخباری نگران‌كننده درباره تاثیرات مخرب مسائل مختلف بر قدرت باروری و بارداری می‌شنویم. به راستی كدام این هشدارها  واقعیت دارند و راه‌های مناسب برای اینكه قدرت باروری خود را حفظ كنیم، چیست؟

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



مراقبت از نی نی، چند راهنمایی ساده

سفر در تعطیلات عید، بچه‌دار ها بخوانند

هر مادری که به تازگی صاحب فرزند شده و به کوچولوی تازه واردش شیر می‌دهد، می‌داند که هیچ‌چیز مثل در آغوش گرفتن و شیر دادن به کودک لذت‌بخش نیست اما مادران تازه کار مهارت لازم برای نگهداری و مراقبت از کودک را ندارند چون آگاهی چندانی درباره حالات طبیعی و غیرطبیعی نوزاد ندارند. یکی از مشکلات شایع بین بیشتر نوزادان استفراغ بعد از شیر خوردن است. بعضی از والدین کودک وقتی با استفراغ کودک‌شان مواجه می‌شوند دستپاچه شده و بلافاصله به پزشک مراجعه می‌کنند و به‌دنبال راه چاره‌ای برای این مشکل می‌گردند؛ برعکس بعضی والدین فکر می‌کنند استفراغ بعد از شیر خوردن یک امر کاملا طبیعی است. اما چطور می‌توان فهمید اصل موضوع کدام است؟



ناباروری‌ از نوع شهری!

سفر در تعطیلات عید، بچه‌دار ها بخوانند

نتیجه پژوهشی در آمریکا نشان می‌دهد زنانی که در کنار بزرگراه‌های پر از آلودگی و ترافیک‌های دودزا زندگی می‌کنند، بیشتر از زنانی که در آب‌وهوای پاک زندگی می‌کنند دچار ناباروری می‌شوند. پژوهشگران بیش از ۳۶ هزار زن و محل سکونت‌شان را در فاصله سال‌های ۱۹۹۳ تا ۲۰۰۳ مورد بررسی قرار دادند که در طول مدت مطالعه حدود دوهزار و۵۰۰ مورد از ناباروری زنانی خبر داد که در مناطق آلوده زندگی می‌کردند.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...


ویدیو مرتبط :
تعطیلات عید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ترکیه رکورد دار تعطیلات عید فطر!


در طول ایام تعطیلات عید فطر كلیه بزرگراه‌ها و پل‌های معلق بر روی تنگه بسفر در استانبول بدون پرداخت عوارض و به طور رایگان قابل تردد خواهد بود.

سخنگوی دولت تركیه اعلام كرد كه امسال تعطیلات عید فطر 9 روز خواهد بود.

به گزارش كانال تی آر تی تركیه، بلنت آرینچ معاون نخست وزیر و سخنگوی دولت تركیه روز گذشته در نشست مطبوعاتی خود با خبرنگاران در مورد تعطیلات عید فطر امسال اعلام كرد كه بنا به تصمیم هیات دولت با تعطیلی روز دوشنبه 29 اوت و روز جمعه 2 سپتامبر و احتساب سه روز تعطیلی رسمی این عید بعلاوه تعطیلات آخر هفته در مابقبل 29 اوت و مابعد 2 سپتامبر، تعطیلات عید فطر امسال از 27 اوت الی 4 سپتامبر به نه روز افزایش می‌یابد.

آرینچ در ادامه خاطر نشان كرد كه در طول ایام تعطیلات عید فطر كلیه بزرگراه‌ها و پل‌های معلق بر روی تنگه بسفر در استانبول بدون پرداخت عوارض و به طور رایگان قابل تردد خواهد بود.

وی افزود همچنین بر اساس تصمیم هیات دولت و به منظور رفاه حال كاركنان دولت و خانواده‌های آنان و همچنین خانواده‌های بازنشستگان، بیوگانو یتیمان و بیكاران مستمری بگیر، حقوق ماه اوت این اقشار زودتر از موعد پرداخت می‌شود.

منبع: فارس