کودکان


2 دقیقه پیش

با بطری نوشابه برای پسر کوچولو هواپیما بسازید

به جای خریدن اسباب بازی های گران قیمت ، می توانید با استفاده از ابزاری که در خانه در اختیار دارید اسباب بازی هایی با کمک فرزندان خود بسازید که هم در هزینه ها صرفه جویی می ...
2 دقیقه پیش

از رایحه درمانی نوزادان بیشتر بدانید

آیا شما می خواهید برای مراقبت از نوزاد خود، یک رویکرد جامع تری را انتخاب کنید؟ آیا شما به عنوان یک پدر و مادر به دنبال درمان های طبیعی برای بچه های کوچک خود هستید؟ آیا می ...

ست های لباس کودکانه


ووروجك‌های امروزی نسبت به نسل‌های قبل‌شان، بچه‌های خوش‌پوش‌تری هستند چون دنیای مد به عالم كودكانه آنها هم نفوذ كرده و طراحان لباس در كنار بزرگ‌ترها به بچه‌ها هم فكر می‌كنند.


مجله سیب سبز: ووروجك‌های امروزی نسبت به نسل‌های قبل‌شان، بچه‌های خوش‌پوش‌تری هستند چون دنیای مد به عالم كودكانه آنها هم نفوذ كرده و طراحان لباس در كنار بزرگ‌ترها به بچه‌ها هم فكر می‌كنند. آنها حتی برند تخصصی و طراحان مخصوص خودشان را دارند.

شما هم اگر یكی از این دلبركان زیبا را در خانه‌تان دارید، كافی است، كمی بیشتر در دنیای مد كودكانه بچرخید تا بفهمید چگونه از دختربچه یا پسربچه‌تان می‌توانید یك نیم‌وجبی خوش‌تیپ بسازید. البته بهتر است میانه روی را در این کار رعایت کنید و توقع نداشته باشید که بعد از پوشاندن چنین ستی، دختر یا پسر شما مثل یک مدل راه برود، مثل یک مدل رفتار کند و خلاصه دنیای کودکانه‌اش را به نفع خوش پوشی و خوش تیپی کناربگذارد. به هیچ دلیلی، دنیای شاد بچه‌ها را از آنها نگیرید؛ هیچ چیز، حتی زیباترین عکس‌هایی که قرار است به یادگار بماند، ارزش این کار را ندارد.

 بودن یا نبودن كلاه، نقش كلیدی در این ست ندارد فقط اگر كلاهی با طرحی فانتزی انتخاب كنید به كودكانه شدن این ست كمك می‌كند البته اگر در طول روز از خانه بیرون می‌روید، بهتر است كلاه را همراه داشته باشید چون آفتاب‌های تند بی‌خبر می‌آید.

برای متفاوت كردن تیپ فرزندتان راه زیادی ندارید

 نكته كلیدی این ست، چه از لحاظ زیبایی و چه كاربردی بودن، انتخاب دو تن‌پوش روی هم است. همین تركیب تی‌شرت و پیراهن است كه باعث شده این ست متفاوت از بقیه لباس‌های پسرانه باشد. برای این تركیب باید یك اصل كلی را بدانید، اگر تی‌شرت طرحدار است، روی آن از پیراهن ساده استفاده كنید و زیر پیراهن‌های چهارخانه، تی‌شرت ساده به كار ببرید. پیراهنی كه انتخاب می‌كنید هم بهتر است از نمونه‌های اسپرت باشد كه آستین‌هایش تا می‌خورد چون بچه‌ها علاقه‌ای ندارند هنگام بازی آستین مزاحم داشته باشند. در نگاه اول این ست نیمه‌رسمی به نظر می‌رسد ولی به سرعت با حذف پیراهن، تبدیل به لباسی مناسب برای بازیگوشی می‌شود. تغییر كاربری سریع، این ست را به نمونه‌ای به دردبخور و مصرفی تبدیل می‌كند.

 شلوار جین بهترین تن‌پوش برای پسربچه‌هاست چون مقاومت لازم برای بازی‌های آنها را دارد. برای راحت بودن بچه‌ها بهتر است سراغ نمونه‌های تنگ و برشدار نروید. چنین شلواری با برش آزاد به تن اغلب پسربچه‌ها با اندام ریز، متوسط یا درشت خوب می‌ایستد. تا زدن پایین شلوار جین هم از مدهای امسال است كه بد نیست به تیپ كودكان خود اضافه كنید.

هیچ‌چیز راحتی یك جفت كفش كتانی را برای بچه‌ها ندارد اما شما می‌توانید کفش او را از نمونه‌های نیمه‌اسپرت تهیه كنید كه با چنین ستی هماهنگی دارد. اما نكته كلیدی در این ست جوراب است. اگر جوراب ساق بلند استفاده كنید، زیبایی ست تحت تاثیر قرار می‌گیرد پس بهتر است برای چنین تركیبی با پاچه تاخورده از جوراب‌های ساق كوتاه و ترجیحا هم‌رنگ با كفش استفاده كنید. رعایت همین نكات ریز است كه از فرزند شما، مردی خوش‌تیپ و جذاب می‌‌سازد.


 خرید پیراهن‌های شاد برای دختربچه‌ها، بهترین كار است اما حواس‌تان باشد سادگی لباس را تحت تاثیر قرار ندهید چون كار ست كردن سخت می‌شود. سراغ پیراهن‌هایی كه با اضافه كردن زیورآلاتی مثل زنجیر و. . . سنگین می‌شوند، نروید و جلوی سبكی كودكانه دخترها برای شادی و بازی كردن را نگیرید. استفاده از الیاف طبیعی و مدل‌های راحت و آزاد نكاتی است كه باید در كنار طرح و رنگ پیراهن به آن دقت كنید. پیراهن‌های گلدار همیشه انتخاب خوبی برای دختربچه‌ها هستند ولی بهتر است این گل‌ها طرحی فانتزی داشته باشند. این ست را برای گردش‌های خارج از خانه پیشنهاد نمی‌كنیم. برای چنین مناسبت‌هایی بهتر است از بلوز و شلوار استفاده كنید كه دست و پای دختر شما در برابر زمین‌خوردن‌های احتمالی بیشتر محفوظ است.

برای متفاوت كردن تیپ فرزندتان راه زیادی ندارید

 بهترین انتخاب برای دخترها ژاكت‌های كوتاه نیم‌تنه‌ای هستند كه می‌توانند روی پیراهن‌های شادشان بپوشند. یك ترفند ساده برای جذاب كردن این ست، استفاده از قانون تكامل در ست كردن است؛ یعنی رنگی متضاد با رنگ اصلی پیراهن انتخاب كنید تا هر دو جلوه بیشتری داشته باشند. در قانون رنگ، متضاد آبی، زرد است. در این فصل می‌توانید از نمونه‌های تریكو استفاده كنید.

 این روزها دختربچه‌ها دست گرفتن كیف را دوست دارند اما بهتر است روی این موضوع نظارت داشته باشید به خصوص در مواقعی كه از كوله‌پشتی استفاده نمی‌كنند. حمل كیف سنگین، عوارض دارد و باید جلوی این كار را بگیرید. هنگام انتخاب كیف هم نمونه‌های سبك پارچه‌ای یا حصیری را انتخاب كنید. احتمالا دخترك شما به تقلید از شما دوست دارد كیفی چرم با خود به ‌مهمانی ببرد ولی بهتر است به او توضیح بدهید كه كیف‌های چرم مناسب بزرگ‌ترهاست.

 از نگاه زیباشناسانه كامل‌كننده این ست، كفشی است كه با ژاكت و گل‌های پیراهن هماهنگی داشته باشد. برای این ست به یك صندل یا كفش عروسكی احتیاج دارید. لطفا با استفاده از كفش‌های اسپرت، ظرافت این ست را خراب نكنید. همیشه یادتان باشد هنگام خرید اطلاع دقیقی از كمد فرزند خود داشته باشید و پیراهنی بخرید كه با كفش عروسكی كمدش هماهنگ باشد. یك جفت كفش مشكی تمام زیبایی این ست را تحت تاثیر قرار می‌دهد.


ویدیو مرتبط :
آموزش بافت ست نوزادی پسرانه-بافت لباس نوزادی-بافت لباس خواب کودکانه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معرفی برند «زارا»؛ لباس های کودکانه


در حال حاضر برند لوکس زارا در کل دنیا نزدیک به ۱۶۷۱ فروشگاه دارد. اما به راستی زارا موفقیت خود را مدیون چیست؟