کودکان


2 دقیقه پیش

با بطری نوشابه برای پسر کوچولو هواپیما بسازید

به جای خریدن اسباب بازی های گران قیمت ، می توانید با استفاده از ابزاری که در خانه در اختیار دارید اسباب بازی هایی با کمک فرزندان خود بسازید که هم در هزینه ها صرفه جویی می ...
2 دقیقه پیش

از رایحه درمانی نوزادان بیشتر بدانید

آیا شما می خواهید برای مراقبت از نوزاد خود، یک رویکرد جامع تری را انتخاب کنید؟ آیا شما به عنوان یک پدر و مادر به دنبال درمان های طبیعی برای بچه های کوچک خود هستید؟ آیا می ...

ساندویچ ماری، یک غذای هیجان‌انگیز برای بچه‌ها


این ساندویچ، یک غذای هیجان‌انگیز برای بچه‌ها است؛ زیرا شکل خاصی دارد. علاوه بر این ، هم خوشمزه است هم مقوی . اگر فرزندتان به راحتی غذا نمی‌خورد، مطمئن باشید با درست کردن این ساندویچ، او را تشویق به خوردن می‌کنید.

مجله آشپزی مثبت: این ساندویچ، یک غذای هیجان‌انگیز برای بچه‌ها است؛ زیرا شکل خاصی  دارد. علاوه بر این ، هم خوشمزه است  هم مقوی . اگر فرزندتان به راحتی غذا نمی‌خورد، مطمئن باشید  با درست کردن این ساندویچ، او را تشویق به خوردن می‌کنید.

ساندویچ ماری

مواد لازم

  • 2 عدد کنسرو تن‌ماهی
  • 4-3 عدد تخم‌مرغ
  • 2 عدد تره‌فرنگی خردشده
  • 2  /1 پیمانه فلفل دلمه‌ای خردشده
  • به میزان لازم گوجه‌فرنگی گیلاسی
  • 3-2 ق س سس مایونز
  • به میزان لازم نمک، فلفل و روغن
  • 4 عدد نان باگت کوچک ونرم
  • 1 عدد زیتون

طرز تهیه:

1. تابه‌ای را روی حرارت قرار دهید. کمی روغن داخل آن ریخته و سپس فلفل دلمه‌ای و تره‌فرنگی را   به مدت 5-3 دقیقه تفت دهید  . در یک قابلمه   آب بریزید و بگذارید  تا جوش بیاید‌سپس کنسروها را به مدت 20 دقیقه داخل آب قرار دهید. تخم‌مرغ‌ها  را آبپز کنید و پوست  آنها بگیرید. سپس تخم‌مرغ‌ها را خرد کرده  و آنها را با سس مایونز و کمی نمک و فلفل مخلوط کنید. در یک‌کاسه دیگر تن ماهی را با فلفل دلمه‌ای،تره‌فرنگی و کمی نمک مخلوط‌کنید.

2. حالا ساندویچ را آماده کنید. به این صورت که ابتدا نان‌ها را از وسط به دو نیم  کرده و مقداری از خمیر داخل آن را بردارید. اکنون یک‌تکه از نان را داخل ظرف موردنظرتان قرار دهید سپس لبه تکه دیگر را روی لبه تکه نان قبلی قرار دهید طوری که لبه آنهاروی‌هم قرار گیرند سپس با دست لبه آنها را به هم فشار دهید تا خوب به هم بچسبند. نان‌های دیگر را هم به همین طریق به نان‌های قبلی متصل کنید. برای درست کردن سر مار، قسمت گرد ابتدای نان را از وسط به دو نیم کرده و با چاقوی تیز مطابق شکل برش دهید سپس آن را روی قسمت گردن مار قرار دهید.

3. سپس آنها را با دست کمی حالت دهید. اکنون مقداری از مخلوط تخم‌مرغ را در قسمت سر مار قرار دهید. تکه بعدی را با مخلوط تن ماهی پرکنید. همین‌طور یکی در میان مخلوط‌ها را داخل آنها بریزید. در انتها تعدادی گوجه‌فرنگی و تره روی مواد گذاشته و ساندویچ را تزئین کنید. مطابق شکل با زیتون برای مار، چشم درست کنید و با پوست گوجه‌فرنگی نیش‌های مار را بگذارید.


ویدیو مرتبط :
انیمشین فوق العاده هیجان انگیز بچه آتشین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

10 قابلیت هیجان انگیز ویندوز 8 که منتظرشان هستیم!


در این گزارش نگاهی داریم به بعضی از قابلیت هایی که مایکروسافت قول حضور آنها را در ویندوز 8 داده است.