کودکان


2 دقیقه پیش

با بطری نوشابه برای پسر کوچولو هواپیما بسازید

به جای خریدن اسباب بازی های گران قیمت ، می توانید با استفاده از ابزاری که در خانه در اختیار دارید اسباب بازی هایی با کمک فرزندان خود بسازید که هم در هزینه ها صرفه جویی می ...
2 دقیقه پیش

از رایحه درمانی نوزادان بیشتر بدانید

آیا شما می خواهید برای مراقبت از نوزاد خود، یک رویکرد جامع تری را انتخاب کنید؟ آیا شما به عنوان یک پدر و مادر به دنبال درمان های طبیعی برای بچه های کوچک خود هستید؟ آیا می ...

سارق كوچك محاكمه می‌شود


دادگاه سارق كودك اماراتی از چند روز دیگر آغاز می‌شود. این پسر بچه 9 ساله با اعتراف به سرقت‌های متعدد همه را شوكه كرد.




دادگاه سارق كودك اماراتی از چند روز دیگر آغاز می‌شود. این پسر بچه 9 ساله با اعتراف به سرقت‌های متعدد همه را شوكه كرد. در پی سرقت از 6 مجتمع بزرگ در مركز عجمان امارات و یك سری سرقت زنجیره‌ای از آپارتمان‌های این شهر كه به عقیده ماموران با هم در ارتباط بودند، پلیس به‌دنبال بازداشت یك باند حرفه‌ای بود اما همه متعجب شدند وقتی پلیس اعلام كرد مسئول تمام این سرقت‌ها پسری 9 ساله است. این سارق خردسال پس از سرقت اشیا قیمتی به‌ویژه گوشی تلفن همراه و لپ‌تاپ از مجتمع‌های مسكونی و مراكز تجاری اقدام به فروش آن‌ها در بازار می‌كرد. پلیس هم سرانجام از همین طریق رد او را پیدا كرد و او را به دام انداخت. این كودك كه مجموع سرقت‌هایش به رقم بسیار بالایی رسیده بود چند بار توانست با زیركی از دست پلیس فرار كند. پس از دستگیری، او همه اتهاماتش را رد كرد و گفت تا‌كنون هیچ سرقتی انجام نداده است ولی پس از بازجویی‌های بیشتر پلیس، به همه سرقت‌هایش اعتراف كرد. به‌دلیل پایین بودن سن این مجرم مراحل قانونی پرونده او بیش از حد معمول به طول انجامید ولی در نهایت او پس از چندماه در دادگاه محاكمه خواهد شد. این كودك كه از فقر مالی رنج می‌برد و خانواده‌ای تهی‌دست دارد گفت: «به خاطر پدر و مادرم و كمك به آن‌ها دزدی می‌كردم. گاهی حتی غذا برای خوردن نداشتیم.»

منبع : مجله شهرزاد


ویدیو مرتبط :
اسكرابر كوچك ایتالیایی omm كوچك مدل 350E MINISPEED

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رویای ثروتمند شدن ۳ سارق نوجوان با دزدی



 

 

 

 

3سارق نوجوان كه با كمین در مقابل منازل، كیف‌قاپی می‌كردند، دستگیر شدند.سیدمنصور هاشمیان ، دادیار شعبه اول دادسرای جنایی تهران در این ارتباط گفت: چند روز پیش زنی پس از متوقف كردن خودرویش قصد باز كردن در پاركینگ منزلش را داشت كه نوجوانی با گشودن در خودرو، كیف او را كه روی صندلی قرار داشت سرقت كرد و با كمك همدست موتورسوارش از محل متواری شد.



به دنبال این ماجرا زن مالباخته با فریاد از همسایه‌ها درخواست كمك كرد و در این هنگام راننده یك خودرو كه متوجه سرقت كیف شده بود به تعقیب سارقان پرداخت و پس از سد راهشان موفق شد یكی از آنها را دستگیر كند.



● متهم در پلیس آگاهی



هاشمیان افزود: پس از این كه سارق تحویل ماموران شد، پرونده‌ای در این ارتباط تشكیل و تحقیق از متهم ۱۷ ساله در دادسرای جنایی آغاز شد. متهم ۱۷ ساله با معرفی خود به نام نادر گفت: از چندی پیش به اتفاق ۲ نفر از دوستانم كه در یك محله ساكن هستیم، با پرسه زدن در مناطق شمال و غرب تهران، در اطراف خانه‌هایی كه دارای پاركینگ هستند كمین می‌كردیم و وقتی رانندگان خودرویشان را برای گشودن در پاركینگ متوقف می‌كردند، با سوءاستفاده از این فرصت كیفشان را می‌ربودیم و متواری می‌شدیم.



در پی این اعترافات، دستور قضایی در این ارتباط صادر شد و ماموران ۲ متهم دیگر را دستگیر و در بازرسی از محل سكونت آنها تعدادی از كیف‌های مسروقه را كشف و ضبط كردند.



قاضی جنایی در ارتباط با متهمان به خبرنگار ما گفت: هر سه متهم دستگیر شده ۱۷ و ۱۸ ساله و فاقد سابقه كیفری هستند و براساس اعترافاتشان، آنها به دلیل سكونت در محله‌ای كه تعدادی مجرم سابقه‌دار در آن سكونت دارند و با خلافكاری مبادرت به ثروت‌اندوزی كرده‌اند، تصمیم گرفته‌اند از راه دزدی ثروتمند شوند.


هاشمیان تصریح كرد: در حال حاضر و با توجه به اعترافات متهمان، دستور قضایی برای شناسایی مالباختگان صادر شده است.