کودکان


2 دقیقه پیش

با بطری نوشابه برای پسر کوچولو هواپیما بسازید

به جای خریدن اسباب بازی های گران قیمت ، می توانید با استفاده از ابزاری که در خانه در اختیار دارید اسباب بازی هایی با کمک فرزندان خود بسازید که هم در هزینه ها صرفه جویی می ...
2 دقیقه پیش

از رایحه درمانی نوزادان بیشتر بدانید

آیا شما می خواهید برای مراقبت از نوزاد خود، یک رویکرد جامع تری را انتخاب کنید؟ آیا شما به عنوان یک پدر و مادر به دنبال درمان های طبیعی برای بچه های کوچک خود هستید؟ آیا می ...

ساخت کاردستی عید نوروز برای کودکان



ایده های خلاقانه متعددی برای ساخت کاردستی عید نوروز برای کودکان وجود دارد که افراد با سلیقه های مختلف کاردستی مورد نظر را انتخاب و اقدام به ساخت آن می نمایند. یکی از ایده های جالب و جذاب برای ساخت این نوع کاردستی، تزیین تخم مرغ های رنگی کودکانه و زیبا است که مناسب با ایام عید نوروز نیز می باشد. برای اینکار سعی کنید از رنگ های شاد و طرح های زیبا و کودکانه استفاده کنید. 

کاردستی کودکانه عید نوروز,ساخت کاردستی عید نوروز

ساخت کاردستی عید نوروز

 کاردستی کودکانه عید نوروز,ساخت کاردستی عید نوروز

تزیین تخم مرغ رنگی برای عید نوروز

 کاردستی کودکانه عید نوروز,ساخت کاردستی عید نوروز

تزیین تخم مرغ رنگی برای سال نو

  کاردستی عید نوروز برای کودکان

کاردستی نوروز برای کودکان

   کاردستی عید نوروز برای کودکان

کاردستی عید نوروز

    کاردستی عید نوروز برای کودکان

کاردستی برای سال نو

    کاردستی عید نوروز برای کودکان

تزیین سبزه عید نوروز

    کاردستی عید نوروز برای کودکان

تزیین سبزه سال نو

    کاردستی عید نوروز برای کودکان

تزیین سبره برای عید

    کاردستی عید نوروز برای کودکان

 مدل سبره برای سال نو

 

 منبع:playnama.ir


ویدیو مرتبط :
‫کاردستی برای کودکان/ ساخت یک مدال تقدیر‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شاد بودن در عید نوروز، حق همه کودکان


هنوز هم کودکان برای تصاحب اسکناس تا نخورده لای کتاب ثانیه شماری می کنند و برای پوشیدن لباس داخل ویترین سر خیابان بی خواب می شوند. حالا تصور کن که تمام این امید ها با دیدن دستهای خالی پدر تبدیل به یک حسرت همیشگی شود.

صبح بخیر: نوروز که نزدیک می شود یاد کودکی ها می کنیم، روزهایی که کم کم دارد از یاد همه مان می رود، از یاد همه ما آدم بزرگها، آدم بزرگهایی که یک زمانی دلشان برای تای روی آستین یک کت، یا چشمک زدن پولکهای یک پیراهن، و برق کفشی که از دور فریاد می زد که تازه از ویترین آزاد شده، قنج می زد. ما آدم بزرگها گاهی همه چیز را فراموش می کنیم، حتی کودکانه هایی را که روزی در دریای شادیها و غمهایش شنا می کردیم.

اما قانون دنیای کودکی هنوز همان قانون است، هنوز هم کودکان برای تصاحب اسکناس تا نخورده لای کتاب ثانیه شماری می کنند و برای پوشیدن لباس داخل ویترین سر خیابان بی خواب می شوند. حالا تصور کن که تمام این امید ها با دیدن دستهای خالی پدر تبدیل به یک حسرت همیشگی شود.

برق کفش جفت شده تو گنجه ها...

تصور کن که پدر با تمام غرورش سر به زیر اندازد و از آمدن شب عید و شادیهای مردم خیابان اشک به چشمش بنشیند، یا مادر دستان خسته اش را بر چشمان کودکش بگذارد و به آسمان پناه ببرد از اینهمه درد که یکه و تنها باید در دل پنهان کند کند. حالا تصور کن که هیچ برقی روی کفش و لباست نباشد تا شب عیدت را روشن کند. بیا فقط لحظه ای تصور کنیم کودکی هستیم پر از شوق آمدن بهار و در عین حال لبریز حسرتهای حاصل از نداریهای پدر.

اما اگر برقی بر چشمانت می نشیند از زرق و برقهای ویترینهای بهاری این روزها، می توانی به یاد کودکی ها لبخند و شوق را به چهره های کودکان بسیاری بسپاری، کار سختی نیست؛ فقط چشمانت را ببند و لحظه ای تصور کن کودکی هستی که دلش از شوق داشتن لباسی نو قنج می زند و چشمانش از برق کفش جفت شده در ویترین لحظه ای خواب ندارد.