کودکان


2 دقیقه پیش

با بطری نوشابه برای پسر کوچولو هواپیما بسازید

به جای خریدن اسباب بازی های گران قیمت ، می توانید با استفاده از ابزاری که در خانه در اختیار دارید اسباب بازی هایی با کمک فرزندان خود بسازید که هم در هزینه ها صرفه جویی می ...
2 دقیقه پیش

از رایحه درمانی نوزادان بیشتر بدانید

آیا شما می خواهید برای مراقبت از نوزاد خود، یک رویکرد جامع تری را انتخاب کنید؟ آیا شما به عنوان یک پدر و مادر به دنبال درمان های طبیعی برای بچه های کوچک خود هستید؟ آیا می ...

زیبایی های خطرناک کودکی!


نیم‌نگاهی به عالم مد و زیبایی بیندازید. هیچ‌ کجا، جای کودکان و نوجوانان خالی نیست. از جراحی‌های پلاستیک و زیبایی زودهنگام گرفته تا مطابق بزرگسالان کفش و لباس پوشیدن! استفاده از کودکان خوش‌رو در‌تبلیغات کالاها و لباس گرفته و پوشاندن لباس‌های آنچنانی به آنها‌، نمونه‌هایی از بدرفتاری با کودکان و زیر‌پا‌گذاشتن حقوق آنها در‌عالم مد و زیبایی به‌شمار می‌رود.




ویدیو مرتبط :
کاش دنیا به زیبایی روزهای کودکی می شد!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خطرناک‌ترین جراحی «زیبایی» در چین!



اخبار,اخباراجتماعی , خطرناک‌ترین جراحی


 اخبار  اجتماعی  - خطرناک‌ترین جراحی «زیبایی» در چین!

چینی‌ها بعد از تغییر چهره و رنگ مو، این‌بار به سراغ تغییر صدای خود با استفاده از نوعی جراحی خطرناک رفته‌اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، به تازگی بر اساس یک مد عجیب و غریب در کشور چین، مردم این کشور به عمل جراحی تغییر صدا به شدت علاقه‌مند شده‌اند.

این عمل جراحی بسیار خطرناک است و حتی می‌تواند سبب از دست دادن کامل صدا در افراد شود اما طرفداران آن اعتقاد دارند از طریق جراحی تغییر صدا و بدست آوردن صدای مورد علاقه خود، در اجتماع و زندگی موفق‌تر خواهند بود.

این نوع جراحی بویژه بین مردانی با صدای ظریف و نازک و همینطور بین دخترانی با صدای بم و مردانه در چین به شدت رواج پیدا کرده است.

 

 اخباراجتماعی - باشگاه  خبر نگاران