کودکان


2 دقیقه پیش

با بطری نوشابه برای پسر کوچولو هواپیما بسازید

به جای خریدن اسباب بازی های گران قیمت ، می توانید با استفاده از ابزاری که در خانه در اختیار دارید اسباب بازی هایی با کمک فرزندان خود بسازید که هم در هزینه ها صرفه جویی می ...
2 دقیقه پیش

از رایحه درمانی نوزادان بیشتر بدانید

آیا شما می خواهید برای مراقبت از نوزاد خود، یک رویکرد جامع تری را انتخاب کنید؟ آیا شما به عنوان یک پدر و مادر به دنبال درمان های طبیعی برای بچه های کوچک خود هستید؟ آیا می ...

زنان باردار چه لباسی بپوشند بهتر است؟


یکی از مسایل بسیار مهم در دوران بارداری، لباس هایی است که مادر آینده به تن می کند. تقریبا همه دوست دارند لباس های شیک و راحت بپوشند. در دوران بارداری اندام زن به هم می ریزد و نمی تواند زیبایی قبل را داشته باشد اما می تواند با پوشیدن لباس های مناسب تا حد زیادی این وضعیت را کنترل کند.

 
 
 

صبح بخیر: یکی از مسایل بسیار مهم در دوران بارداری، لباس هایی است که مادر آینده به تن می کند. تقریبا همه دوست دارند لباس های شیک و راحت بپوشند. در دوران بارداری اندام زن به هم می ریزد و نمی تواند زیبایی قبل را داشته باشد اما می تواند با پوشیدن لباس های مناسب تا حد زیادی این وضعیت را کنترل کند.

ما پیشنهادهای ساده ای داریم که بدون شک خودتان هم می دانید اما ما دوباره تکرار می کنیم تا شاید بتوانید از آنها ایده بگیرید. 

1.    لباس ماکسی

ماکسی های گل‌دار و زیبایی در بازار وجود دارند که برای دوران بارداری بسیار مناسب به نظر می رسند. این لباس های بلند و گشاد حس راحتی بسیاری به فرد می دهد و می تواند آزادانه در خانه گشت بزند.



2.    لباس بلند مشکی


لباس بلند و مشکی که نرم و راحت است برای استفاده روزانه زنان باردار گزینه مناسبی به نظر می رسد. همان طور که می دانید، رنگ مشکی باعث لاغرتر دیده شدن اندام می شود و این برای خانم هایی که شکم های بزرگی دارند، راه حل خوبی است.



3.    شلوار لی


شاید کمی برایتان عجیب باشد که با آن شکم بزرگ که نوزادی زنده در داخل آن زندگی می کند، چطور می توان شلوار لیِ تنگ پوشید! اما لازم نیست شلوار تنگ بپوشید. انواع شلوار لی مخصوص دوران بارداری در بازار موجود هستند که فاق های مناسب شکم زنان باردار دارند و قسمت ران آنها نیز تنگ نیست تا نشستن و برخاستن را برای زنان باردار دشوار کند.



4.    شلوار شش جیب

این شلوارهای راحتی نیز برای دوران بارداری مناسب هستند. جنس آنها اصولا نرم است و به دلیل داشتن بند در قسمت کمر، می توانید تنگ یا گشاد بودن آن را با توجه به اندازه شکم خود تنظیم کنید.



5.    بلوز ژرسه

یکی از بهترین و راحت ترین گزینه ها برای پوشیدن در دوران بارداری، بلوزهای لَخت و راحت ژرسه است. این لباس ها در یکی دوسال گذشته بسیار زیاد شده اند و در انواع طرح ها و رنگ ها موجود هستند و تقریبا در همه فروشگاه های پوشاک زنانه می توانید انواع آنها را بیابید.



6.    بلوزهای یقه هفت

بلوزهایی که یقه هفت و باز دارند نیز برای دوران بارداری بسیار مناسب هستند. زن باردار شاید دچار بالا بودن دمای بودن باشد و وقتی لباس خنک با یقه باز در خانه می پوشد، آسایش بیشتری دارد. این بلوزها در انواع رنگ و طرح ها موجود هستند.



7.    طرح راه‌راه

طرح راه‌راه برای لباس بارداری بسیار جالب به نظر می رسد. می توانید برای انتخاب طرح لباس خود از تی‌شرت های راه‌راه استفاده کنید.


8.    سارافون گل‌دار

سارافون های خنک تابستانی که گل‌های ریز دارند گزینه های بسیار شیکی برای دوران بارداری به شمار می روند. این لباس ها علاوه بر راحتی، بسیار هم مناسب روزهای گرم بهار و تابستان هستند.

9.    دامن جین

دامن های کوتاه جین نیز برای بارداری مناسب هستند. می توانید برای ایجاد تنوع و رهایی از لباس های گشاد و راحت، انواع دامن های جین کوتاه را انتخاب و خریداری کنید.

10.    تاپ رکابی

تاپ های رکابی نیز برای دوران بارداری مناسب هستند. البته انواعی را انتخاب کنید که بلند هستند و کاملا روی شکم شما را می پوشانند.


ویدیو مرتبط :
این کشیش زنان را چگونه باردار می کرده است؟!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زنان باردار در بهار چه لباسی بپوشند؟


هر فصلی پوشاک مناسب خود را می‌طلبد، در بهار به‌ویژه تا اواسط اردیبهشت‌ دمای هوا متغیر است. گاهی گرم، گاهی خنک و حتی گاهی سرد ... بنابراین زنان باردار باید لباس‌های مناسب هوای متنوع بهار را در دسترس داشته باشند. در مطالب پیش‌رو برای شما مادران باردار پیشنهادهایی داریم که می‌تواند راهنمای خوبی برای انتخاب لباس این فصل باشد.





مجله شهرزاد: هر فصلی پوشاک مناسب خود را می‌طلبد، در بهار به‌ویژه تا اواسط اردیبهشت‌ دمای هوا متغیر است. گاهی گرم، گاهی خنک و حتی گاهی سرد ... بنابراین زنان  باردار باید لباس‌های مناسب هوای متنوع بهار را در دسترس داشته باشند. نکته حائز اهمیت این است که زنان در دوران بارداری به‌علت افزایش گردش خون گرمای بیشتری را احساس می‌کنند، از این‌رو هر چه هوا گرم‌تر می‌شود، استفاده از لباس‌های تهیه شده از الیاف طبیعی ضروری‌تر به‌نظر می‌رسد. در مطالب پیش‌رو برای شما  مادران باردار پیشنهادهایی داریم که می‌تواند راهنمای خوبی برای انتخاب لباس این فصل باشد.



این سارافون‌های زیبا و خوش‌دوخت که از پارچه جین نازک تهیه شده‌اند برای این فصل و هوای متغیر آن مناسبند و می‌توانید آن‌ها را با زیر سارافونی‌های رنگی و مناسب دما هماهنگ کنید.



این ست سارافون و شلوار  نخی که رنگ‌بندی متنوع دارد برای همه مادران باردار مناسب است و به‌علت  سادگی هم بین مادران جوان و هم میان مادران میانسال طرفدار دارد. این لباس طوری طراحی شده که برای دوران شیردهی هم مناسب است و سرشانه آن با یک دکمه آزاد می‌شود. رنگ تیره این لباس به همراه زیر سارافونی هماهنگ، برای مادران شاغل، لباس فرم خوبی است.  



با توجه به شرایط ویژه دوران بارداری، تهیه لباس مناسب برای مادران شاغل کمی دشوار است. این شلوارهای فاق‌بلند گشاد، ضمن اینکه روی شکم را می‌پوشانند، راحت هم هستند. لازم به ذکر است که کمر این شلوارها متناسب با سایز مادر تنظیم می‌شود.



این پیراهن با وجود طراحی ساده، بسیار جلوه دارد و برش زیبای آن جذابیتش را بیشتر کرده است. مادران بارداری که  به لباس نخی و اسپرت علاقه دارند از این مدل استقبال خواهند کرد.



اگر در دوران بارداری به لباس مجلسی و رسمی نیاز داشتید، این دو مدل را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این پیراهن‌ها علاوه بر شیک بودن، راحت هم هستند و پوشیدن طولانی مدت آنها شما را اذیت نمی‌کند.  



اگر دنبال لباس راحت برای پوشیدن در منزل هستید، این پیراهن نخی لطیف انتخاب خوبی است. اندازه کمر این پیراهن قابل تنظیم است و چین پایین و جیب فانتزی جلوی لباس آن را جذاب کرده است.  



لباس‌های ساده و خاص همیشه دوستداران خود را دارند، به‌ویژه میان مادران باردار جوان ... . این پیراهن با وجود سادگی بسیار زیبا و شیک است.



برای انتخاب بلوز هم باید به راحتی و آزادی آن توجه کنید به‌ویژه وقتی قرار است آن را برای مهمانی استفاده کنید. اگر لباس مهمانی‌تان راحت نباشد زود خسته و کلافه می‌شوید. این بلوزها انتخاب خوبی برای مهمانی است و می‌توانید آن‌ها را با دامن و شلوار مناسب ست کنید.



استفاده از رنگ‌های شاد و تند روحیه شما را تغییر خواهد داد. این لباس خوش رنگ برای مهمانی مناسب است؛ از آن استفاده کنید تا تاثیر رنگ را در روحیه خود تجربه کنید.